اخبار GF جلو: UND مطالعه دانش آموزان ماسک استفاده دریاچه منطقه دولت می شکند زمین در ساختمان جدید اعطای حرکت پشه تحقیقات به جلو

به عنوان کسب و کار بیشتر در این منطقه هستند که نیاز به ماسک به فروشگاه جامعه, ویرایشگر سیدنی Mook را در گزارش

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

به عنوان کسب و کار بیشتر در این منطقه هستند که نیاز به ماسک به فروشگاه جامعه, ویرایشگر سیدنی Mook را در گزارش یک گروه از UND دانشجویان و استادان که در حال جمع آوری داده ها به ببینید که چگونه اغلب چنگال بزرگ ساکنان پوشیدن پوشش صورت در فروشگاه های مواد غذایی محلی.

"ما در حال پیدا کردن هر یک از دیگر در جامعه است که انجام هر نوع حساب شبیه به این گفت:" برت وبر یک چنگال بزرگ عضو شورای شهر که همچنین یک استاد مددکاری اجتماعی در UND. "همه صحبت کردن در مورد ماسک و همه در حدیثی تخمین می زند اما کسی در خارج وجود دارد از نظر علمی."

Mook نیز خواهد شد حضور پیشگامانه جدید ag ساختمان در دریاچه منطقه دولت. او را مشغول به آن نام و چه تسهیلات استفاده خواهد شد.

روزنامه نگار ان بیلی را گزارش دکتر یوسف Mehus صندلی از دانشگاه ایالتی میویل ، بخش علوم و ریاضیات است که امن کمک مالی به صندوق مطالعه پشه زیست شناسی و محیط زیست در Mayville منطقه است. هدف از این پروژه این است که برای درک بهتر پشه گونه ترکیب و پویایی جمعیت است.

به دنبال این داستان ها و بیشتر آنلاین در روز چهارشنبه و پنج شنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن