اخبار GF جلو: روسو تمرکز شش بهترین Burgs سری خانم بین المللی 2020 تاج

روزنامه نگار براد Dokken آغاز بخش دوم از شش بهترین Burgs در داکوتای شمالی و مینسوتا با یک نگاه روسو. یک بسته

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

روزنامه نگار براد Dokken آغاز بخش دوم از شش بهترین Burgs در داکوتای شمالی و مینسوتا با یک نگاه روسو. یک بسته از چهار داستان در شش قسمت سریال که شروع شد ژوئن 22, زمانی که هرالد برجسته اسلو, Minn. Dokken طول می کشد یک نگاه در یک شهرستان انجام OK با وجود نا امیدی با فرماندار one-size-fits-all همه گیر سیاست. او سپس به کنکاش بسیاری از دلایل برای بازدید روسو: بازدید کنندگان برای پیدا خواهد کرد تمیز و خوب نگه داشته جامعه با فراوانی از فرصت های تفریحی کارفرمایان بزرگ انواع خرید و گزینه های ناهار خوری و کیفیت مراقبت های پزشکی. دیدار با سرپرست ویترین $40 میلیون به علاوه مدرسه پروژه ساخت و ساز که رای دهندگان با گذشت بیش از 74 درصد تصویب در طول 12 ماه مه همه پرسی. آن اوج بیش از دو سال از برنامه ریزی بحث و مناظره "برای دیدار با نیازهای دانشجویان و دانش آموزان امروز و دانشجویان فردا" گفت: سرپرست تام جروم. در میانه یک بیماری همه گیر ، "جامعه ما ثابت کرده است که بسیار انعطاف پذیر در سراسر همه گیر و مصمم به ادامه و به جلو نگاه," او گفت:.

قطعه نهایی از هرالد شیرجه رفتن به روسو خواهد درخشش نور در جک سوانسون که بسیاری نمی دانند ممکن است توسط چشم اما هر کسی با یک رادیو قطعا به رسمیت می شناسد او را با صدای. در طول زمان خود را در روسو که شامل دو نانامی به بازی از سال 1979 از طریق بسیاری از سال 1986 و پس از آن از سال 1996 دیرین شخصیت رادیویی – و از سال 2006 شهرستان کمیساریای – او چهره او را پخش حدود 500 روسو قوچ ها در ورزش های مختلف.

در همین حال روزنامه نگار پاملا Knudson را گزارش اشلی Rae Klinger از Thompson, N. D. بود که تاج خانم بین المللی 2020 در شنبه, جولای 25. او را به صرف سال دفاع فرزندخوانده و نیاز فوری برای پرورش و مراقبت از خانواده است.

به دنبال این داستان ها و بیشتر در روز چهارشنبه و پنج شنبه در چاپ و آنلاین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن