اخبار GF جلو: رستوران محدود کردن گزینه های 'Rock of Ages" در Devils Lake امکانات مراقبت به آرامی بازگشایی

کاربران جسارت را برای یک وعده غذایی در رستوران های مورد علاقه خود را ممکن است پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

کاربران جسارت را برای یک وعده غذایی در رستوران های مورد علاقه خود را ممکن است پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال به عنوان برخی از رستوران ها در منطقه در حال ارائه محدود منوها. خبرنگار کسب و کار آدم کرتز به نظر می رسد در کاهش در منوی ارائه شده به عنوان رستوران زنجیره تامین دچار عوارض این بیماری همه گیر کوروناویروس. برخی از آیتم های مختلف کاهش چربی از گوشت گاو برای مثال در تامین کوتاه مدت هستند به عنوان گیاهان گوشت پردازش تعطیل شد, به علت داشتن کارگران قرارداد COVID-19. با تعدادی از ناهار خوردن در مشتریان هنوز هم کاهش می یابد, فساد هم می شود یک عامل محدود کننده.

"ما فقط اجتناب از استیک و ماهی قزل آلا و چیزهایی مانند آن است که بد به سرعت گفت:" ژاک Aune یک مدیر در باغ زیتون در گرند فرک. "ما در حال نگه داشتن کسانی که منو در حال حاضر فقط به نوع امن نگه داشتن ما به جای هدر رفتن پول است."

همچنین این آخر هفته روزنامه نگار پاملا Knudson می نویسد: در مورد قلعه Totten کوچک تئاتر نمایش کمدی موزیکال "Rock of Ages" که باز می شود یکشنبه, جولای 8, در روزولت پارک زیر الک گروه سرپناه در Devils Lake.

با بازیگران از 28 پنج-زمان تونی نامزد دریافت جایزه موسیقی پر شده است با '80s در موسیقی راک به گفته پیتر فاس مدیر.

"وجود دارد مقدار زیادی از موسیقی در نمایش," او گفت: با توجه به آهنگ های آشنا مانند "خواهر مسیحی" "اوه شری" و "I Wanna Rock."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کرتز نیز در گزارش سازمان های مختلف از جمله توسعه خانه های, Inc. و ان کارلسون مرکز که در خدمت افراد معلول. امکانات به آرامی آغاز به بازگشایی به طیف گسترده ای از خدمات.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب در اواسط ماه مارس سازمان اجرا COVID-19 برنامه ای که بسته رها-در و روز و خدمات مورد نیاز مشتریان زندگی می کنند که در گروه خانه به ماندن در قرنطینه. برنامه ها و ملاقات ها به آرامی شروع مجدد از یک زمان است که در زمان عوارض عاطفی در مشتریان والدین و مراقبان و کارکنان به طور یکسان.

"این یک چالش دشوار برای همه وجود دارد هیچ تردیدی در مورد آن گفت:" جان Vastag مدیر عامل شرکت توسعه Homes Inc.

به دنبال این داستان ها و بیشتر در چاپ و آنلاین در طول تعطیلات آخر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب