اخبار GF جلو: برنامه ای برای UND دانشجويان بازگشت, مواد غذایی, نمایشگاه پر زرق و برق ارائه شده Cavlandic دنباله به روز شده

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش UND آخرین برنامه ای برای بازگشت دانشجویان امن در پاییز. به عنوان بخشی از طرح

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش UND آخرین برنامه ای برای بازگشت دانشجویان امن در پاییز. به عنوان بخشی از طرح های سالم در این صورت مداوم و همه گیر دانشگاه خرید ماسک ضد عفونی کننده و دیگر تجهیزات برای توزیع. UND برنامه ای برای عرضه هر یک از اعضای جامعه دانشگاه با دو قابل شستشو ماسک صورت.

"در انجام همه این مراحل هدف ما این است که به یک دانشگاه است که در عمل با خیال راحت در طول ترم و به عنوان ما می بینیم تغییرات هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور از ما می توانید تنظیمات را به این طرح به عنوان لازم" UND رئیس جمهور اندرو Armacost گفت.

روزنامه نگار پاملا Knudson خواهد بود نوشتن در مورد یک نمایشگاه مواد غذایی پر زرق و برق که ممکن است برآورده ولع برای مجموعه ای از غذاهای معمولی و رفتار hawked در شهرستان و نمایشگاه های دولت. این رویداد می گیرد در خانه اقتصاد پارکینگ در شنبه 13 ژوئن با حدود ده کامیون مواد غذایی به انتظارنشسته بودند و آماده برای هر سلیقه وسوسه. ساعت از خدمات متفاوت توسط کامیون اما طیف وسیعی از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر

همچنین نگاه منطقه ای برای خبرنگار ان بیلی به روز رسانی در Cavlandic نوین در Cavalier است که گرفتن یک جراحی کشیدن صورت و باید آماده برای دوندگان واکر و دوچرخه سواران ماه آینده.

به دنبال این داستان آنلاین در روز پنج شنبه و جمعه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب