اخبار GF رو به جلو: در دراز مدت مراقبت از ساکنان اجازه بازدید کنندگان آتش بازی, حرکت به جلو, town hall, آدرس التهابی مسائل

خبرنگار هانا شرلی می نویسد: در مورد ساکنان داکوتای شمالی تسهیلات مراقبت دراز مدت مجاز بودن در فرد بازدید با خ

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

خبرنگار هانا شرلی می نویسد: در مورد ساکنان داکوتای شمالی تسهیلات مراقبت دراز مدت مجاز بودن در فرد بازدید با خانواده و عزیزان با وجود انجام همه گیر.

داکوتای شمالی تجدید نظر در تعریف خود از مراقبت دلسوزانه در سه شنبه, ژوئن 30, شامل ساکنان که برگزاری نمایشگاه "تیز روانی یا پزشکی کاهش" است که "بالاتر و فراتر از پارامترهای طبیعی" که سلامت می توانند از مزایای اضافی تعامل اجتماعی است.

"آنچه ما واقعا در تلاش برای انجام کار جمعی است نخ سوزن را بین دوستان و خانواده که قادر به صرف وقت با عزیزان خود و در عین حال در همان زمان حفظ سطح ایمنی برای همه ساکنان" داکوتای شمالی وزارت خدمات انسانی مدیر کریس جونز گفت.

روزنامه نگار پاملا Knudson گزارش می دهد که هر چند همه روزه خانواده پسند چهارم جولای فعالیت هایی است که معمولا در میدان شهر در گرند فرک لغو سنتی Sertoma حمایت صفحه نمایش آتش بازی در حال رفتن به عنوان برنامه ریزی شده در نزدیکی Scheels مجموعه ورزشی 4301 S. 20 سنت

شرلی نیز پوشش تاون هال اسپانسر شده از طرف داکوتای شمالی حقوق بشر ائتلاف برای رسیدگی به نظرات اخیر ساخته شده توسط داکوتای شمالی مراقبت دراز مدت ارتباط رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد کارکنان, پخش كردن, کروناویروس در خانه های سالمندان. این NDLTCA رئیس جمهور ذکر شده است به عنوان یک روزنامه نگار در سالن شهر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به دنبال این داستان ها و بیشتر در چاپ و آنلاین در روز چهارشنبه و پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن