اخبار GF جلو: Juneteenth در چنگال بزرگ, کشاورزان, بازار, بازده, دولت هیئت عالی آموزش و پرورش برای پر کردن صندلی

خبرنگاران جو بون هانا شرلی و براد ray warren تیم به گزارش Juneteenth که نشانه پایان رسمی برده داری در تگزاس -

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

خبرنگاران جو بون هانا شرلی و براد ray warren تیم به گزارش Juneteenth که نشانه پایان رسمی برده داری در تگزاس -- دو و نیم سال پس از رئیس جمهور آبراهام لینکلن امضا رهایی ا ... این سه روزنامه نگار را نگاه کنید که آیا تعطیلات مفتخر بودن در چنگال بزرگ و چه در عمل است که گرفته شده در سطح دولت به علامت گذاری به عنوان آن را برای جشن.

سازمان دیده بان برای جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش که در آن از سه نامزد انتخاب خواهد شد برای پر کردن نقطه خروجی دولت هیئت مدیره از آموزش عالی عضو همین مورتون.

روزنامه نگار پاملا Knudson گزارش خواهد داد در میدان شهر بازار کشاورزان خواهد شد که دوباره بخشی از مرکز شهر صحنه در تابستان امسال با توجه به سحر Rognerud رئیس هیئت مدیره سازمان.

بازار باز خواهد بود هر شنبه از 20 ژوئن از طریق سپتامبر. 26. فروشنده غرفه را اشغال خواهد کرد این منطقه بین شهر و سالن سابق لیون خودرو عرضه ساختمان در شمال چهارم خیابان Rognerud گفت.

حدود 50 فروشندگان انتظار می رود برای شرکت در بازار و بسیاری از آنها محلی و تولید کنندگان و صنعتگران است که تا به حال به طور منظم حضور در گذشته, فروش, تولید, صنایع, محصولات پخته شده و مواد غذایی دیگر محصولات Rognerud گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این است که ما بیشترین اولویت ما ارائه به مشتریان و فروشندگان ما با امن, بازار, تجربه," او گفت: از غیر معمول فصل است.

به دنبال این داستان ها و بیشتر آنلاین پنج شنبه و جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب