اخبار GF جلو: پدر و مادر رضاعی را در دادگاه ظاهر cruddy شهرستان جاده های نیروی کار به بررسی مرحله به مرحله باز کردن تسهیلات مراقبت دراز مدت

روزنامه نگار هانا شرلی خواهد شد و پوشش یک بازداشت شنوایی برای اریش Longie جونیور و Tammy Longie خواهد شد که ظ

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

روزنامه نگار هانا شرلی خواهد شد و پوشش یک بازداشت شنوایی برای اریش Longie جونیور و Tammy Longie خواهد شد که ظاهر می شود در دادگاه فدرال در روز پنج شنبه. دو روح دریاچه پدر و مادر رضاعی خود را اولیه دادگاه ظاهر در دوشنبه 18 مه در ارتباط با مه 6 مرگ کلاغ تامپسون 5 در روح دریاچه رزرو.

این Longies دستگیر شدند یکشنبه, مارس 15 توسط اف بی آی است. که هر یک از آنها به اتهام دو فقره حمله منجر به آسیب جدی بدن به یک قربانی کمتر از 18 و دو فقره ساده حمله.

خبرنگار ان Bailey شده است توجه به چگونه مرطوب سقوط 2019 و بهار سال 2020 است wreaked ویران کردن بر روی شن جاده در غرب داکوتای شمالی و شمال غربی ایالت مینه سوتا شهرستانهای استان است. او چک در با مقامات شهرستان برای حسابداری چقدر بد است.

همچنین نگاه کنید شرلی داستان در Reuniting خانواده های نیروی کار تشکیل شده به تازگی تحت داکوتای شمالی در دراز مدت مراقبت های انجمن. گروه هدف را اندازه گیری محکم رویکرد به reintroducing ملاقات به کسانی که امکانات.

"شما کردم ساکنان وجود دارد که دیده نمی شود خانواده در دو ماه که اصلا COVID گفت:" کریس لارسون خواهد شد که صندلی از نیروی کار. "اگر ما نمی تواند این را باز کرد تا در دو تا سه ماه آینده آن را نمی خواهد من تعجب اگر ما دیدن موارد از مردم که لازم نیست COVID-19 مرگ در خانه های پرستاری و آن را به دلیل یک قلب شکسته و آن سخت است برای من به عنوان یک مقیم و حتی در مورد فکر می کنم."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خواندن این داستان ها و بیشتر آنلاین در روز پنج شنبه و به آخر هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن