اخبار GF جلو: خوابگاه اتاق برو, خود ارضایی, UND رئیس جمهور حرکت به داکوتای شمالی با تاخیر رالف جبران کارگران پاره وقت

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش در مورد UND برنامه ای برای رسیدگی به خوابگاه در پاییز: اکثر دانش آموزان ندارد

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook گزارش در مورد UND برنامه ای برای رسیدگی به خوابگاه در پاییز: اکثر دانش آموزان ندارد, هم اتاقی, اما آنها ممکن است یک مجموعه mate در یک اتاق متصل. به پیشنهاد این تغییر UND باز اضافی اقامت سالن برگزار شد در ذخیره در سال گذشته به جای افزایش تقاضا برای فضا است.

Mook همچنین گزارش های دریافتی UND رئیس جمهور اندرو Armacost کار از راه دور هنگامی که او طول می کشد و موقعیت خود را در تاریخ 1 ژوئن. همه گیر ثابت شده است به یک چالش لجستیکی در حال حرکت از کلرادو به داکوتای شمالی به طوری که بازحمت حرکت کردن است با تاخیر حدود سه هفته است.

کسب و کار روزنامه نگار آدم کرتز گزارش کارگران پاره وقت در رالف Engelstad عرصه پرداخت اضطراری غرامت به آنها کمک کند بهبود می یابند پول آنها را به دست آورده و با کار در اوایل بهار وقایع است.

مدیریت در Ralph با ایده آمد به نام اضطراری برنامه جبران خسارت در اواخر ماه آوریل است. آن را با استفاده از داده ها از کارکنان از ژانویه و فوریه به طور متوسط ساعت کار کرده و حدود 450 پاره وقت کارگران پرداخت می شود بخشی از آن ساعت است. کارکنان خود را پرداخت برای اولین بار هفته گذشته و برنامه نتیجه گیری در پایان ممکن است.

"ما فکر می کنم آن را درست به انجام این کار برای کارکنان گفت:" جودی هاجسون مدیر کل در رالف Engelstad عرصه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به دنبال این داستان و آنلاین بیشتر و در چاپ روز سه شنبه و چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب