اخبار GF جلو: کانادا دانش آموزان ترس گذرگاه های مرزی عکاس می یابد موفقیت شیاطین دریاچه تاخیر مدرسه شروع

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook شده است صحبت کردن با وینیپگ بومی چچنی بنتو که دو ساعت از خانه است اما مردد به عبور

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook شده است صحبت کردن با وینیپگ بومی چچنی بنتو که دو ساعت از خانه است اما مردد به عبور از مرز کانادا. به عنوان یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی حضور UND او نگرانی, اگر کانادا-ایالات متحده مرزی تعطیل به طور کامل در حالی که او در خانه او خواهد بود قادر به شرکت در کلاس. او شگفتی اگر از آن است که حتی ارزش آن را هنگامی که وجود دارد یک هفته دو دوره قرنطینه در هر دو طرف. بنتو یکی از صدها نفر از دانشجویان کانادایی در UND وزن گزینه های خود را در وسط یک بیماری همه گیر.

منطقه ای خبرنگار ان بیلی بازدید با ژنراتور کلاس مدرسه بالا از 2021 عضو سیدنی اونز که یک جانباز ارشد پرتره – در نظر گرفتن آنها است.

اونز صاحب AesthetePix های عکاسی و ویدئوگرافی کسب و کار در هیلسبرو گرفته, هزاران عکس از سالمندان دبیرستان نقطه از شهرها و شهرستانها در سراسر داکوتای شمالی. در ضمن 17-year-old کسب و کار ارائه می دهد خانواده پرتره و عروسی ویدئوگرافی و عکاسی.

بیلی همچنین گزارش در یک برنامه ریزی تأخیر در شروع کلاس ها در Devils Lake مدارس دولتی.

مدیران و معلمان و اعضای هیئت مدیره از منطقه مدرسه مانند دیگران در سراسر داکوتای شمالی در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه به حرکت از طریق 2020-2021 سال تحصیلی در میان یک بیماری همه گیر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

The Devils Lake منطقه مدرسه مدیره رای دادند سهشنبه 21 ژوئیه به تاخیر در شروع سال تحصیلی به سپتامبر., 2 است که یک هفته زودتر از آن در اصل برنامه ریزی شده بود برای شروع گفت مت Bakke Devils Lake مدارس دولتی سرپرست. تاخیر ساخته شده بود را به معلمان و کارکنان مدرسه زمان بیشتری برای آماده سازی یک طرح برای سال آینده.

به دنبال این داستان و آنلاین بیشتر و در چاپ روز جمعه و شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب