آلمان coronavirus نرخ تولید مثل نرخهای زیر آستانه بحرانی

توسط: عصر ایران | برلین | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:47:49 am آنگلا مرکل بارها گفت: نرخ تو

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | برلین | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:47:49 am
coronavirus germany, coronavirus germany, coronavirus europe,coronavirus news, indian express news آنگلا مرکل بارها گفت: نرخ تولید مثل از کروناویروس جدید باید برگزار شود زیر 1 برای جلوگیری از سیستم بهداشت و درمان از غرق. (عکس)

تولید مثل رای دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس در آلمان کاهش یافت و به زیر بحرانی آستانه 1 به برآورد 0.94 روز سه شنبه پس از یک 1.07 خواندن در روز دوشنبه رابرت کخ موسسه بهداشت عمومی و کنترل بیماری گفت.

به اصطلاح 'R' تعداد نشان می دهد که 100 آلوده مردم را آلوده 94 دیگران به طور متوسط در آخرین دوره 24 ساعته به این معنی که تعدادی از عفونت های جدید بود که پس از کاهش شتاب در آغاز هفته.

"تا کنون ما انتظار نداریم که یک تجدید افزایش روند" RKI گفت: در آن گزارش روزانه اضافه کردن تعداد کلی موارد در آلمان بود کاهش معنی محلی شیوع بیماری تا به حال تاثیر بیشتری بر 'R' بالاتر از با مورد اعداد.

آن را ذکر شیوع اخیر در اطراف کشتارگاه به عنوان نمونه از چنین محلی مواردی که می تواند تاثیر کلی 'R' تعداد.

تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش طول آخرین دوره 24 ساعته توسط 933 به 170,508, RKI داده ها نشان داد. گزارش مرگ و میر افزایش 116 به 7,533.

آلمان در حال نزدیک تماشا در سراسر جهان به عنوان موفق ترین کشور اروپایی بزرگ در مهار گسترش این ویروس تا کنون تا حدودی به لطف عظیم تست که فعال است یک بخشی از بازگشایی از اقتصاد است.

آنگلا مرکل بارها گفت: نرخ تولید مثل از کروناویروس جدید باید برگزار شود زیر 1 برای جلوگیری از سیستم بهداشت و درمان از غرق. او با توجه به سوالات مطرح شده در این موضوع از نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه.

مرکل یک فیزیکدان که plain-spoken ارزیابی برگزار شده است تا به عنوان مدل از یک رویکرد علمی به بحران تجدید نظر به آلمان روز دوشنبه به چوب به اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین برای کاهش این بیماری همه گیر.

در روز سه شنبه گفت: جلسه نمایندگان مجلس از حزب محافظه کار بلوک که آلمان باید به کمک آن اتحادیه اروپا و همسایگان احیای اقتصاد خود را پس از coronavirus بحران با توجه به چندین شرکت کنندگان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن