آلمان طول می کشد اتحادیه اروپا صندلی داغ با چالش های بزرگ, انتظارات

توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 7:37:04 pm آلمان را شعار خود را برای انتخابات ری

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 7:37:04 pm
germany Chancellor Angela Merkel, eu hot seat, coronavirus pandemic, berlin, french president emmanuel macron, world news, indian express آلمان را شعار خود را برای انتخابات ریاست جمهوری است "با هم برای اروپا بهبود است." مرکل گفت: پارلمان آلمان به تازگی است که "ما نباید اجازه می دهد تا همه گیر منجر به چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا دست خوش پیشامد میشه از هم جدا است." (عکس: DW)

آلمان و اتحادیه اروپا بزرگترین قدرت اقتصادی است که مصرف بیش چرخش ریاست جمهوری از 27 کشور بلوک میان عظیم چالش ها و انتظارات بزرگ به عنوان قاره هایش با خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر. برلین شش ماه در اتحادیه اروپا, صندلی داغ, به احتمال زیاد خواهد آنگلا مرکل گذشته بزرگ به نوبه خود در صحنه بین المللی است.

آلمان در اتحادیه اروپا در راس شروع می شود که پنج شنبه است bookended توسط لحظه نقطه عطفی برای وبلاگ.

در آغاز این بلوک را به دنبال توافق بر سر یک بسته بزرگ به جلو آن زده اقتصاد از coronavirus بحران و در آینده آن بودجه است. در پایان عضو سابق بریتانیا قطعی خروج از اتحادیه اروپا را تنها در بازار است که انتظار می رود — با یا بدون توافق. در میان اتحادیه اروپا باید دست و پنجه نرم کردن با نحوه رسیدگی به طور فزاینده ای قاطعانه چین و آماده شدن برای آنچه اتفاق می افتد در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در نوامبر است.

برلین که صندلی جلسات از 27 کشور اتحادیه اروپا' وزیران باید برای کمک به جلوگیری از جدید شکاف در حال ظهور به عنوان آسیب را از این بیماری همه گیر واضح تر می شود و نگرانی های معطل در مورد موج دوم ممکن است از عفونت. اروپا به عنوان یک کل دیده است بیش از 190,000 تایید ویروس های مربوط به مرگ و میر در این بیماری همه گیر — نزدیک به 40 درصد از جهان را رسما و میر گزارش شده است و در حال ظهور از مستندات در بسیاری از کشورها که وزن به شدت در اقتصاد خود است.

آلمان را شعار خود را برای انتخابات ریاست جمهوری است "با هم برای اروپا بهبود است." مرکل گفت: پارلمان آلمان به تازگی است که "ما نباید اجازه می دهد تا همه گیر منجر به چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا دست خوش پیشامد میشه از هم جدا است."

"ضد دموکراتیک نیروهای رادیکال اقتدارگرا جنبش فقط در حال انتظار برای بحران اقتصادی به سوء استفاده از آنها, سیاسی," او اضافه شده است. "آنها فقط در حال انتظار برای استوک ترس اجتماعی و گسترش نا امنی. کار برای توسعه پایدار در تمام مناطق اروپا نیز یک ابزار سیاسی علیه populists و رادیکال است."

صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در ماه مه پیشنهاد ایجاد یک بار 500 میلیارد یورو ($561 میلیارد دلار) بازیابی صندوق خواهد بود که از طریق مشترک اتحادیه اروپا و وام گرفتن. که یک گام بزرگ برای آلمان با شکستن خود را به مدت طولانی در مخالفت با هر نوع مشترک قرض گرفتن.

اتحادیه اروپا اجرایی کمیسیون گسترش در این پیشنهاد قرار دادن به جلو برنامه ریزی برای یک 750 میلیارد یورو از صندوق عمدتا از کمک های مالی. آن چهره مقاومت از کشورهای لقب "صرفه چهار" — اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد — که مخالفت با کمک های مالی و تمایلی به دادن پول دور بدون رشته های متصل.

از آن خواهد شد تا به آلمان برای کمک به پیدا کردن سریع یک توافق ایده آل هنگامی که رهبران اتحادیه اروپا دیدار 17-18 ژوئیه برای اولین بار خود را در فرد اجلاس سران در ماه, در هر دو ریکاوری صندوق و اتحادیه اروپا بر سر بودجه هفت سال شروع Jan. 1.

"وظیفه ما این خواهد بود که به عنوان کارگزار صادق برای سازش و راه حل ها در میان کشورهای عضو" مرکل گفت که در یک آخر هفته پیام تصویری. "است که همیشه آسان نیست," او اضافه شده با مشخصه گرفتن.

آلمان را به نوبه خود به دنبال یک سواری خشن برای کرواسی اتحادیه اروپا, جدیدترین, عضو, برگزار شد که ریاست جمهوری به عنوان کشورهای در پاسخ به انفجار COVID-19 عفونت در ماه مارس با ناهماهنگ مرز تعطیلی و محدودیت های دیگر.

مرکل 65 که قصد دارد به زمانی که او در دوره چهارم به پایان می رسد و سال آینده قطعا دارای تجربه لازم از کوبیدن سر هم. او در حال حاضر به رهبری آلمان از طریق ریاست اتحادیه اروپا یک بار در سال 2007.

از آن پس او هدایت کشور و تحت تاثیر سیاستگذاری اتحادیه اروپا از طریق جهانی بحران مالی منطقه یورو از بحران بدهی های 2015 مهاجر بحران و در حال حاضر coronavirus بحران است. آلمان و پزشکی و اقتصادی پاسخ به همه گیر برنده ستایش دیگران تقویت مرکل محبوبیت و دادن حس وحدت به یک دولت ائتلافی است که قبلا شناخته شده بود در آن اختلافات.

"ما خوش شانس هستیم که آلمانی ها در حال بدست گرفتن بیش از در این زمان دشوار است" گفت: ارشد پارلمان اروپا در مجلس فیلیپ Lamberts سبز عضو از بلژیک. "امیدوارم آنها را اعمال حداکثر فشار به یک توافق است."

"آلمان ریاست جمهوری خواهد بود تعریف موفقیت یا شکست طرح بازیابی," او گفت:.

هنوز برلین و اتحادیه اروپا باید مسائل دیگر بر روی صفحه خود را. روابط با چین یک موضوع کلیدی در یک زمان افزایش نگرانی بیش از تجارت تنش حقوق بشر و سرنوشت هنگ کنگ. اتحادیه اروپا و چین در اجلاس سران که قرار بود برگزار شد در لایپزیگ در ماه سپتامبر به تعویق افتاد به دلیل همه گیر وجود دارد اما امیدوار است آن را هنوز هم می تواند این سال اتفاق می افتد.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas به نام پنج شنبه برای این اجلاس به rescheduled "در اسرع وقت" و گفت: آن را "ضروری برای اروپا به صحبت با یک صدای واحد به چین است."

او گفت: اساس از ریاست جمهوری خواهد بود "همبستگی و حاکمیت." وی با اشاره به نیاز اروپا به تجزیه و تحلیل آن "استراتژیک, وابستگی" به عنوان مثال در داروهای ساخته شده در چین و هند و دیگران برای فن آوری اطلاعات. و مرکل قول داده است برای قرار دادن حفاظت از آب و هوا در دستور کار بالا.

اما آلمان نیست و انتظار می رود برای پیدا کردن یک راه حل برای همه چیز در شش ماه آینده.

در حالی که آلمان ممکن است باید از این قدرت برای کمک به ارنج زدن مذاکرات برای معامله در آینده روابط با بریتانیا به همراه کسانی که در مذاکرات هستند بصورتی پایدار و محکم در دامنه کمیسیون اروپا و برلین قصد ندارد به درگیر شدن در شکل دادن به جزئیات.

"هیچ کس فکر می کند که این مشکلات ما در حال حاضر واقعا می تواند حل شود در یک سال و نیم اما آلمان یک کشور اتحادیه اروپا با یک واقعا بسیار قوی خدمات دیپلماتیک و قدرت و ... به حرکت رو به جلو اروپا را در دستور کار خود" دانیلا Schwarzer, مدیر, آلمانی, شورای روابط خارجی فکر می کنم تانک در برلین گفت: NDR تلویزیون. "و که بسیار مهم است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب