آلمان و فرانسه پیشنهاد 500 میلیارد یورو بازیابی صندوق برای همه گیر-آمار اتحادیه اروپا

توسط: AP | برلین | به روز شده: مارس 19 سال 2020 9:23:01 am آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مذاکرات به رئیس

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: AP | برلین | به روز شده: مارس 19 سال 2020 9:23:01 am
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مذاکرات به رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی متصل شده توسط ویدئو در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از یک مشترک به صورت ویدئو کنفرانس در برلین آلمان چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 است. یک موضوع بود که کرونا بیماری همه گیر و عواقب آن است. (کی Nietfeld/dpa از طریق AP)

آلمان و فرانسه به طور مشترک پیشنهاد 500 میلیارد یورو ($543 میلیارد دلار) بازیابی صندوق دوشنبه به تقویت اقتصاد کشورهای اروپایی برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در بیانیه ای مشترک آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: صندوق را ببینید اتحادیه اروپا پول و بودجه مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بخش ها و مناطق است که به خصوص تحت تاثیر شیوع.

پاکسازی گفت که در زیر پیشنهاد 27 کشور اتحادیه اروپا خواهد با استفاده از جمعی خود را وزن به قرض گرفتن پول در بازارهای مالی است. "ما پیشنهاد به انجام واقعی نقل و انتقالات (پول) ... که یک قدم," او گفت:.

رهبران دو کشور گفت: آنها به دنبال یک "سویفت توافق" از دیگر اعضای اتحادیه اروپا برای پیشنهاد بازیابی صندوق است که به احتمال زیاد برای اجرا به مقاومت از مالی hawks در بلوک مانند هلند.

توضیح داد: "سفر حباب' ایده که بسیاری از آنها سنجاق امید

آلمان بیش از حد به مدت طولانی در برابر ایده مشترک استقراض اما مرکل گفت که "به دلیل ماهیت غیر معمول از بحران ما در حال انتخاب یک مسیر غیر معمول."

شده است وجود دارد نگرانی در پایتخت های اروپایی که همه گیر و بلوک اولیه ناهماهنگ پاسخ به آن می تواند افزایش ضد اتحادیه اروپا و احساسات در کشورهای عضو است.

پاکسازی اذعان کرد که فرانسه-آلمانی معامله به تنهایی معنا نیست که یک توافق از 27. اتحادیه اروپا اجرایی کمیسیون به زودی خود را پیشنهاد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و "ما امیدواریم که فرانسه-آلمانی معامله کمک خواهد کرد," او گفت:.

بخوانید | اگر پرواز رزومه: مطالعه برآورد شیوع خطر

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen استقبال از پیشنهاد. "آن اذعان دامنه و اندازه چالش اقتصادی که اتحادیه اروپا و درستی قرار می دهد تاکید بر نیاز به کار بر روی یک راه حل با بودجه اروپا در هسته خود," او گفت:.

مرکل تاکید کرد که این صندوق باید به عنوان "یک تلاش". "هدف این است که برای اروپا برای خروج از بحران قوی تر," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن