آلمانی اینتل هشدار دادن اطلاعات به شرکت فنی

توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 9:31:01 pm رئیس BfV توماس Haldenwang گفت: آلمان

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 9:31:01 pm
Germany China data, Chinese companies data, Tencent Alibaba China data, world news indian express رئیس BfV توماس Haldenwang گفت: آلمان داده است امن نیست با شرکت های چینی به دلیل آنها توسط قانون ملزم به ارائه اطلاعات به دولت خود را. (بازنمودی تصویر)

آلمان اطلاعاتی داخلی آژانس هشدار داده است مصرف کنندگان است که اطلاعات شخصی آنها را به چینی, پرداخت, شرکت ها و یا دیگر تکنولوژی شرکت می تواند تا پایان در دست دولت چین.

در گزارش سالانه خود منتشر پنجشنبه BfV آژانس اشاره کرد که دولت چین دفاتر دسترسی به داده های ذخیره شده در چین توسط شرکت های مانند Tencent Alibaba است به عنوان به خوبی به عنوان دیگر برنامه های خدمات وب و تحرک ارائه دهندگان خدمات از جمله به عنوان مثال (دوچرخه های) ارائه دهندگان خدمات است که کار در آلمان است.

رئیس BfV توماس Haldenwang گفت: آلمان داده است امن نیست با شرکت های چینی به دلیل آنها توسط قانون ملزم به ارائه اطلاعات به دولت خود را.

هر مشتری در اینجا در آلمان که با استفاده از این سیستم نباید تعجب اگر این اطلاعات در پکن به خبرنگاران گفت:. ما فقط می توانیم هشدار می دهند.

آلمان برترين مقام امنیتی همچنین ابراز نگرانی در مورد آنچه که او به نام هیبرید تهدید از چین که شامل خرید های کلیدی شرکت های آلمانی.

وقتی که می آید به زیرساخت های حیاتی در تامین انرژی و یا در حال حاضر با 5G خطوط ما باید به در نظر گرفتن چگونه ما می توانیم از خودمان محافظت کنیم" گفت: Horst Seehofer, آلمان, وزیر کشور.

Seehofer افزود که آلمان هنوز برای رسیدن به یک تصمیم سیاسی در مورد اینکه آیا اجازه چینی تجهیزات مخابراتی شرکت Huawei تامین زیرساخت های آلمانی تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن