آلمانی دادگاه محکومین 93 پیشین اردوگاه گارد

توسط: AP | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 10:47:32 pm یک زن 93 ساله سابق اس اس گارد اشتوتهاف شدند اردو

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: AP | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 10:47:32 pm
یک زن 93 ساله سابق اس اس گارد اشتوتهاف شدند اردوگاه در نزدیکی دانزینگ در لهستان تحت فشار قرار دادند به یک دادگاه در دادگاه منطقه ای در هامبورگ آلمان روز شنبه, ژوئیه 23 سال 2020 است. هامبورگ منطقه ای در دادگاه محکوم سابق گارد به دو سال juvenile جمله در مشروط شدن. دادگاه او را به جرم کمک و معاونت در جرم قتل در 5232 موارد و از کمک و معاونت در جرم اقدام به قتل است. (دانیل Bockwoldt/dpa از طریق AP)

دادگاهی در آلمان روز پنج شنبه به اعدام محکوم و یک زن 93 ساله سابق اس اس خصوصی بودن و لوازم جانبی به قتل در اردوگاه کار اجباری اشتوتهاف شدند که در آن او به عنوان یک نگهبان در ماه های آخر جنگ جهانی دوم است. برونو دی داده شد و دو سال حکم تعلیقی توسط هامبورگ, دولت, دادگاه, آژانس خبری dpa گزارش شده است.

او به اعدام محکوم شد 5,232 فقره لوازم جانبی به قتل برابر با تعداد زیادی از مردم بر این باور اند که در اشتوتهاف شدند در طول خدمات خود را وجود دارد در سال 1944 و 1945 و یک تعداد از لوازم جانبی به قتل متهم است.

چرا که او تنها 17 و بعد از 18 سال در زمان او اتهام جنایات دی مورد شنیده شد در دادگاه اطفال. دادستان به نام بود برای سه سال حبس و دفاع برای تبرئه.

93 سال Bruno D. متهم بودن اس اس گارد درگیر در قتل هزاران نفر از زندانیان بسیاری از آنها یهودی بین اوت 1944 و 1945 در اشتوتهاف شدند نازی ها در اردوگاه های کار اجباری در نزدیکی گدانسک لهستان برگ یک اتاق دادگاه پس از اعلام حکم خود را در هامبورگ آلمان 23 ژوئیه سال 2020 است. (Fabian Bimmer/استخر از طریق AP)

"چگونه می تواند شما استفاده می شود به وحشت?" قاضی آن Meier-گورینگ خواسته به او اعلام کرد حکم.

آزمایشی افتتاح شد در ماه اکتبر و در احترام به دی سن جلسات دادگاه محدود شد به دو جلسه دو ساعته در هفته است. اقدامات احتیاطی دیگر نیز گرفته شد برای حفظ مورد رفتن را از طریق ارتفاع coronavirus بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب