جورج فلوید مرگ: trump's کلیسا عکس-op تساوی خشم به عنوان ادامه اعتراضات در سراسر آمریکا

توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 12:49:58 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 12:49:58 pm
Trump draws criticism for photo-op at Church minutes after protesters are gassed رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از کاخ سفید و از طریق لافایت پارک به بازدید از کلیسای سنت جان پنج شنبه, ژوئن 1 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo: پاتریک Semansky)

برای دومین بار در دو روز ماموران پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در صلح آمیز معترضان در برابر کاخ سفید روز دوشنبه شب (سهشنبه در هند) برای متفرق کردن یک گردهمایی بزرگ که تا به حال مونتاژ در اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس هفته گذشته است. این حمله در لافایت میدان آمد دقیقه قبل از 7 بعد از ظهر حکومت نظامی بود که به اثر می آیند. آن نیز صورت گرفت به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک آدرس کوتاه در باغ گل رز کاخ سفید که در آن او را تهدید به ارسال نظامی به کشورهای که در آن فرمانداران نمی تواند کنترل خشونت است.

پس از آن که معترضان مجبور شدند به دور از کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت به سنت جان کلیسای اسقفی که تعیین شده بود به آتش کشیده بود معترضان در روز یکشنبه برای بحث جلسه عکس.

جورج فلوید مرگ: تظاهرات خشم در سراسر ایالات متحده

اعتراضات در سراسر آمریکا طی هفت روز از جمله به واشنگتن دی سی به دنبال عدالت برای جورج فلوید 46 ساله آمریکایی آفریقایی تبار که درگذشت در مه 25 در حالی که مهار توسط چهار افسر پلیس سفید در مینیاپولیس. پلیس هشدار داده شده بود توسط یک فروشگاه مواد غذایی که مشکوک فلوید پرداخت کرده بود با استفاده از یک تقلبی $20 توجه داشته باشید.

در پاسخ به این تماس ماموران دستگیر شده بود فلوید از ماشین خود را. او را به پیاده رو و خواسته به نشستن. دقیقه بعد در حالی که تلاش آنها برای راه رفتن فلوید به خود ماشین پلیس او بنا به گزارش ها به زمین سقوط کرد. او بعدها به پایین دوخته با یک افسر زانو در گردن او. او بارها و بارها التماس برای کمک گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" قبل از تبدیل شدن به ناخودآگاه. در حدود نه دقیقه از زمان او دوخته بود به زمین او در گذشت.

افسران بعدها ادعا کرد که او "در برابر" بودن دستبند. فیلم از این حادثه نشان داد در غیر این صورت.

اعتراضات در سراسر آمریکا پس از آن حتی به شهرهای اروپا.

با توجه به آخرین کالبد شکافی انجام شده توسط یک آژانس خصوصی فلوید درگذشت "مکانیکی آسفیکسی".

Trump draws criticism for photo-op at Church minutes after protesters are gassed گاز اشک آور شناور در هوا به عنوان یک خط از پلیس حرکت تظاهرکنندگان به دور از سنت جان کلیسا در سراسر پارک لافایت از کاخ سفید به عنوان آنها را جمع آوری در اعتراض به مرگ جورج فلوید, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo: Alex Brandon)

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید جلسه

در طول جلسه دوشنبه شب مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت می شود توجه به فلوید و گفت دولت او خواهد اطمینان از عدالت به خانواده اش اضافه شده اما آمریکا نمی تواند اجازه دهد "مسالمت آمیز معترضان به غرق کردن توسط اوباش عصبانی".

"در روزهای اخیر ملت ما شده است گریبانگیر حرفه ای توسط حرفه ای و آنارشیست ها و خشونت اوباش های انجام غارتگران مجرمان مهاجم, Antifa, و دیگران. تعدادی از دولت های ایالتی و محلی نتوانسته اند به اقدام لازم را برای حفاظت از محل اقامت و... این اعمال اعتراض مسالمت آمیز. این اقدامات داخلی و ترور. نابودی زندگی افراد بی گناه و از ریختن خون بی گناه است و جرم به بشریت و جنایت علیه خدا" گفت.

"همین دلیل است که من فوری ریاست جمهوری اقدام به توقف خشونت و بازگرداندن امنیت و ایمنی در امریکا است. من بسیج همه در دسترس فدرال منابع — غیر نظامی و نظامی — برای جلوگیری از شورش و غارت برای پایان دادن به تخریب و آتش سوزی و حفاظت از حقوق مطیع قانون آمریکایی از جمله متمم دوم حقوق" او گفت:, و اضافه کرد که "اگر یک شهر یا یک کشور حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از جان و مال ساکنان خود را پس از آن (او) استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

در طول مغلوب ساختن پیشی جستن تلویزیونی بیانیه با صدای بلند موی چتری می تواند بنا به گزارش شنیده می شود در پس زمینه.

Trump draws criticism for photo-op at Church minutes after protesters are gassed تظاهرکنندگان جمع آوری در اعتراض به مرگ جورج فلوید, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. (AP Photo: اوان Vucci)

تظاهرات در برابر کاخ سفید

فقط قبل از 7.00 ساعت و پرسنل از جمله عوامل سرویس مخفی, پارک پلیس ملی و Guardsmen شروع به متفرق کردن جمعیت از هزاران نفر از معترضان در برابر کاخ سفید در لافایت مربع با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی.

کاخ سفید گفت: معترضان داده شد سه کلامی هشدارهای قبل از هدف قرار ادعای مقابله با بسیاری از خبرنگاران.

مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید از کلیسای سنت جان

مغلوب ساختن پیشی جستن همراه با دستیاران ارشد امنیت و خبرنگاران در زمان "آخرین لحظه" تصمیم به پیاده روی به سنت جان کلیسا شده بود را به آتش کشیدند روز قبل توسط معترضان. با توجه به سی ان ان این است که نادر برای رئیس جمهور به ترک کاخ سفید در این شیوه است.

نگه داشتن یک کپی از کتاب مقدس در خارج از کلیسا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما یک کشور بزرگ... بزرگترین کشور در جهان است."

این است که در قرارداد صریح به اخبار از مغلوب ساختن پیشی جستن گزارش پنهان شده در یک پناهگاه در جریان تظاهرات روز یکشنبه.

او در حال انتقاد برای روز دوشنبه حادثه پس از حدس و گمان که او دستور حمله به معترضان.

Trump draws criticism for photo-op at Church minutes after protesters are gassed رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دارای مقدس به عنوان بازدیدکننده داشته است او در خارج از کلیسای سنت جان در سراسر پارک لافایت از کاخ سفید روز شنبه, ژوئن 1 سال 2020 در واشنگتن است. بخشی از کلیسا را به آتش كشيده شد در تظاهرات یکشنبه شب. (AP Photo: پاتریک Semansky)

هیلاری کلینتون آن را به نام "هولناک استفاده از قدرت ریاست جمهوری در برابر خود ما شهروندان" در حالی که جذاب به مردم برای رای دادن در آینده انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

جو بایدن هم انتقاد رئیس جمهور برای "استفاده نظامی آمریکا علیه مردم آمریکا".

(با ورودی از AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن