جورج فلوید بدون محاکمه اعدام شد

عقل متعارف می گوید ما lynchings در ما یک پدیده تاریخی. جورج فلوید قتل گرافیکی نشان می دهد آنها نیست.برای بسیار

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

عقل متعارف می گوید ما lynchings در ما یک پدیده تاریخی. جورج فلوید قتل گرافیکی نشان می دهد آنها نیست.

برای بسیاری از کلمه 'مجازات' conjures تا عکس از اوباش عصبانی پرتاب طناب بیش از یک شعبه و با عجله اعزام قربانی خود را قبل از این مقامات می تواند دخالت کند. اما به عنوان کسی که گرفته شده بیشتر از یک نگاه گذرا به تاریخچه سفید ما اراذل و عدالت' را می دانید, lynchings در پس برده داری/بازسازی امریکا رسید. آنها طولانی وحشیانه امور اکثریت متعهد در برابر مردان سیاه و سفید به عنوان محاسبه اعمال ارعاب و ترس است.

چه اتفاقی افتاد به جورج فلوید بود و چیزی کمتر از یک مجازات. متاسفانه لیستی از شباهت می کند پایان ندارد وجود دارد.

مانند بی شماری مجازات قربانیان قبل از او جورج فلوید مرگ رخ داده در کامل مشخصات عمومی.

مانند بی شماری مجازات قربانیان قبل از او جورج فلوید مرگ دستگیر شد در فیلم

مانند بی شماری مجازات قربانیان قبل از او جورج فلوید التماس کرد با جلادان خود: برای آب و هوا برای رحمت.

مانند بی شماری lynchers قبل از قتل مشکوک درک چوین به نظر می رسد با آرامش به لنز دوربین با self-assurance از کسی که قبل از این انجام داده و آن را دوباره با مصونیت از مجازات.

مانند بی شماری lynchers قبل از درک چوین احاطه شده بود کسانی که بر این باورند که آنها بیش از حد بالاتر از قانون است.

و فقط مانند جوامع قربانیان آن را از آمد چند هر گونه ایمان ماندگار عدالت خواهد بود در آینده.

البته وجود خواهد داشت کسانی که اصرار دارند این اغراق است. بیش از dramatisation از آنچه در واقع اتفاق افتاده است. که ردیابی یک موضوع از ما خونین گذشته از فتح و نسل کشی و برده داری و دولت های تحریم Jim Crow تبعیض از طریق به روز در حال حاضر مرگ و میر در بازداشت پلیس, جرم, حبس و سیستمیک اجتماعی و اقتصادی تبعیض و تبعیض ناعادلانه است. که آن را قادر به در نظر گرفتن 'arc پیشرفت'; جنبش حقوق مدنی و اولین آفریقایی رئیس جمهور آمریکا است.

در یک مورد حق با آنها. از جمله کم و تاریخی نوار پیشرفت ' از نوع ذکر شده در واقع ساخته شده است. متاسفانه 'کمان پیشرفت" به ندرت خیابان یک طرفه. گاهی اوقات آنها عقب. و که در نهایت این است که واقعیت از پست-مدنی-حقوق دوران ما در حال حاضر در آن ساکن است.

وجود دارد هیچ نقطه از رگرسيون اما مسلما یک کلید نقطه عطف می توان به رونالد ریگان در انتخابات ریاست جمهوری. اینجا بود که ما اجرای قانون militarisation آغاز شد به صورت جدی با آن متخصص سلاح و سخت-خط policing.

تحت بوش Snr سرعت سریع زمانی که به عنوان مورخ Pankaj Mishra توصیف, 'حذف تمام موانع در آمریکا قدرت های جهانی متوجه شدند و با آن که به نظر قانونی و اخلاقی موانع برچیده شد در خانه'.

به عبارت دیگر ما نخبگان سیاسی دیگر مورد نیاز را به نفع خود قلب و ذهن " از عمدتا سیاه و سفید و قهوه ای در حال توسعه جهان است. اتحاد جماهیر شوروی را شکست برداشته ضرورت ایدئولوژیک دوئل که مورد نیاز پایان Jim Crow و استقبال از حقوق مدنی. برای شما چگونه متقاعد کردن مردم از رنگ در سراسر جهان در حال توسعه که سیستم خود را از اقتصاد سیاسی این است که نسبت به خود شوروی مخالفان? یک عقیده که هر چقدر ناقص در نگاه به گذشته ادعا کرد به نمایندگی از "ضد امپریالیسم" و "برابری برای همه'? در مقابل سیستم خود را مشغول brutalising, 'red-پوشش و تفرق مردم بسیار شما در تلاش بودند به پیروزی خارج از کشور ؟ سیاه حقوق مدنی و "جنگ با فقر" بود بنابراین قیمت دلار را حاکم مجبور به پرداخت به رقابت برای برتری جهانی.

اما این تغییر با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی. در حال حاضر کارگران در سراسر جهان غرب مواجه سودای رایگان-بازار سرمایهداری حمله سخت برنده اجتماعی حمایت برنده در دوره پس از جنگ. اما برای کارگران وجود داشت اضافی نیش دم از این رگرسیون. ضد نژادپرستانه پیشرفت نیز رانده می شود را بیش از حد. به عنوان طبقه کارگر و شرایط تحت حمله نژادپرستی ارائه شده بیش از حد با ارزش یک ابزار برای نخبگان است که نیاز به یک تقسیم کار کلاس: مکزیکی, مسلمانان, سیاه پوستان, مهاجرت این باعث کاهش استانداردهای زندگی و نه سکس با حرص از 1%. حمایت جناح راست از رسانه ها و قرن ها از ریشه دوانده نژادپرستی سگ سوت و بدتر شد داستد کردن.

این برگشت کامل از 'فقر' رفاه برنامه ها و فرسایش از حقوق کارگران بود که همیشه رفتن به سقوط نامتناسب سخت در امریکا است. همانطور که میلیون ها نفر بودند شروع به مسافت خود را تا فرش بود یک بار دیگر در حال کشیده از زیر آنها است. اقدام مثبت پژمرده تحت محافظه کار حمله. فدرال و برنامه های دولت برای بهبود مسکن آموزش و پرورش بودند کاهش داد.

اما در اواسط 1990s نبود فقط ما راست بود که مشغول رگرسیون 'arc پیشرفت' که آن را به مسابقه عدالت است. در حال حاضر لیبرال امریکا پیوست ازدحام اعلام یک پست-نژادپرستانه جامعه و deregulating مالی و بازار کار و در عین حال بیشتر است. آن را به این زمینه رئیس جمهور کلینتون برچیده رفاه به عنوان ما آن را می دانم " و مفهوم 'مستحق و سزاوار فقیر' معرفی شد. اما اگر کسانی هستند که دیگر سزاوار رفاه و پشتیبانی این سوال قطعا مطرح می شود به عنوان به آنچه که شما با این "سزاوار' مشروط?

پاسخ به زودی آشکار شد: رو به رشد و سودآور زندان صنعتی پیچیده است. در سال 1970 وجود دارد 300,000 زندانیان در ایالات متحده است. در سال 2001 که در حال گسترش به 2.1 میلیون — اکثریت سیاه و قهوه ای و ضعیف است. تا مطمئن شوید که کلینتون نه تنها ارث جمهوری خواه سیاست های خشن پلیس و مجازات — او در گسترش آنها معرفی در سال 1994 ترین شدیدی جرم لایحه را در تاریخ آمریکا.

تحت بوش Jnr از رگرسيون ادامه داد. خود دولت' پاسخ به طوفان کاترینا گذاشته لخت یک بار دیگر سیستمیک ساختاری نژادپرستی در قلب ما جامعه است. سبک قدیمی Jim Crow تفکیک شده بود را لغو کرد به در حال حاضر جایگزین به شدت تعریف شده مناطق از رفاه و فقر. مانند Covid-19 یک بیماری است که از خود نیست نژادپرستانه در عین حال با این وجود کاملا برجسته این بیماری نژادپرستی کاترینا درخشید نور افکن در اعماق ما ساختاری نژاد پرستی. آیا زندگی در فقیر بیشتر مستعد سیل مسکن و یا کشته شدن به عنوان "غارتگران' در حالی که تلاش برای زنده ماندن در میان تکان دهنده کمبود ایالتی و فدرال کمک های آفریقایی تبار شانس بد.

با اوباما بود که همه به معنای تغییر است. به عنوان یکی از مهم ناظر اشاره کرد, اولین آمریکایی آفریقایی رئیس جمهور "مندرج نئولیبرالی شیک در آن اغوا کننده است. اوباما موفق به بازگرداندن اعتماد به نفس از نخبگان آمریکایی در سیاست و کسب و کار و رسانه ها بود که خیلی کتک در طول سال پایانی دولت بوش در انتخابات ریاست جمهوری. آن را در اثر به روز شده در روایت از آمریکا استثنایی." اما این استثنایی است که در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای سخت فروش پس از تقریبا یک دهه از تجاوز خارجی و شکنجه به نام "جنگ با ترور'. جنگ که افتاده بود به طور نامتناسبی بر مردم از رنگ.

و در عین حال حتی در هواپیماهای بدون سرنشین اوباما قتل رسیده ، لیبی نابود شد. یمن و سومالی despoiled. در حالی که توده اخراج که حتی تهمت شده است قادر به بازی در زمان جای خود را در سازمان دیده بان. در ضمن سیاست اقتصادی داخلی تحت سلطه بود ریاضت باعث خرابی زندگی میلیون ها نفر به خصوص آمریکایی های آفریقایی و در حال حاضر تلاش پس از چند دهه از نئولیبرالی مقررات زدایی و حقوق مدنی مستقل ،

و ما دایره کامل برای مغلوب ساختن پیشی جستن جورج فلوید و دیگر بی شماری اعمال خشونت و قتل و اقتصادی نژادی و بی عدالتی است که در حال حاضر متصل به ما جامعه است. هنگامی که دیده می شود در زمینه پست-مدنی-حقوق, تاریخچه مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات و نخبگان او نشان دهنده خیلی بیشتر حس می کند. اگر چه او در زمینه ای که نفرت داشتن یک آمریکایی آفریقایی تبار در وایتهوس آورده به جلو در ما جامعه او است که به سادگی در یک خط طولانی از ما دولت است که باید بازی خود را در بخش های اجتماعی و اقتصادی و نژادپرستانه ظروف سرباز یا مسافر ما در حال حاضر در.

مانند هر جامعه و از جمله خود ما که در آن انباشت ثروت و قدرت شده است به طور جدایی ناپذیری به مفهوم نژادی سلسله مراتب ساختاری نژادپرستی اجرا خواهد شد ، آیا جورج فلوید را 'مجازات', COVID-19 و BME مرگ و میر و یا سمی بحث مهاجرت است که در هسته خود یک نژادپرست جهان — اذعان به وجود و ریشه های این مهلک و بدگویی نیروی قطعا اولین گام ما باید آن را شکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب