جورج Floyd: سه دیگر پلیس با کمک معاونت در جرم قتل

توسط: AP | مینیاپولیس | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:23:59 am مردم را در اعتراض به مرگ در مینیاپولیس

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | مینیاپولیس | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:23:59 am
george floyd death, black lives matter protest, US protest George Floyd death, George floyd death cops charges مردم را در اعتراض به مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید در منهتن نیویورک (رویترز/Eduardo Munoz)

سه دیگر ماموران در صحنه زمانی که یک عضو از مینیاپولیس نیروی پلیس فشرده زانو خود را در جورج فلوید گردن هستند که به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل و قتل پرونده اصلی افسر در حال ارتقا به درجه دوم یک روزنامه گزارش روز چهارشنبه.

استار تریبیون با استناد به چند unnamed منابع اجرای قانون گفت: Derek چوین را جدی تر شارژ در مرگ جورج فلوید بود که دستبند بر روی زمین است.

سه نفر دیگر از ماموران در صحنه توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم این روزنامه گزارش داد دوباره با استناد به منابع صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود. هر چهار نفر از افسران در حال حاضر اخراج شده است. جدید هزینه خواهد شد ثبت شده توسط مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون.

ارل خاکستری که نشان دهنده خط آسوشیتدپرس گفت که استار تریبیون گزارش "دقیق است." این حرکت با قدرت مربوط یک هفته بی سابقه در تاریخ آمریکای مدرن که در آن صلح آمیز گسترده ای در مقیاس تظاهرات صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت حملات خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران شایع دزدی و آتش سوزی در برخی از مکان های.

اوایل روز چهارشنبه در سفر به موقت حرم در گوشه خیابان که در آن فلوید درگذشت خانواده او تا به حال به نام دوباره برای دستگیری لین Kueng و Thao تقاضا تکرار توسط وکیل خود را. "ما خواستار عدالت" Crump گفت.

برخی از rockiness روز پس از فلوید مرگ 25 مه از بین می رود سه شنبه شب با ادامه تظاهرات در سراسر کشور اما بدون گزارش مهم از خشونت است.

حکومت و تلاش های معترضان شامل زودتر شعله ور شدن یو پی اس از بی قانونی اعتبار شد با جلوگیری از گسترده تر آسیب به کسب و کار در نیویورک و شهرهای دیگر یک شبه.

"شب گذشته ما در زمان یک گام به جلو در حرکت از این دوره دشوار ما تا به حال چند روز گذشته و در حال حرکت به یک زمان بهتر" شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت.

پلیس نیویورک گفت: آنها دستگیر حدود 280 نفر در اعتراض به اتهامات مرتبط با سه شنبه شب در مقایسه با 700 یک روز پیش از آن. در سراسر کشور تعداد بازداشت در ارتباط با ناآرامی افزایش به بیش از 9000.

حداقل 12 مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن. برخی از زمان حوادث ادامه داد: سهشنبه شب اما به مراتب کمتر شایع تر از روز قبل. پلیس و نیروهای گارد ملی با استفاده از گاز اشک آور فلش-انفجار نارنجک nonlethal دور و به معنای دیگر از متفرق کردن جمعیت در نزدیکی یک پلیس حوزه در سیاتل در نزدیکی گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در آتلانتا و در تظاهرات در تمپا و سنت پترزبورگ ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب