جورج فلوید تظاهرات: دو بوفالو افسران پلیس به حالت تعلیق به اتهام مجروح شدن مرد مسن, 57 مقامات استعفا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 3:27:00 pm یک فیلم به ضرب گلوله توسط

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 3:27:00 pm
George Floyd death, George Floyd death protests, protests in US, US protests, Minneapolis protests, World news, Indian Express یک فیلم به ضرب گلوله توسط یک تماشاچی در بوفالو, نیویورک در روز پنج شنبه نشان داد دو نفر از اعضای واحد هل دادن مرد مسن و او را با ضربه زدن به زمین. این مرد بعد از شناسایی به عنوان مارتین Gugino شد دیده می شود دروغ گفتن در پیاده رو با جریان خون از گوش او.

همه 57 مقامات پلیس نیویورک به بوفالو اداره پلیس اورژانس نیروی کار استعفا داد و روز شنبه پس از دو تن از اعضای آن بودند به حالت تعلیق به اتهام مجروح شدن یک 75 ساله در طول تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید سی ان ان گزارش شده است.

چند نمونه از خشونت پلیس گزارش شده پس از موجی از اعتراضات را در سراسر آمریکا به دنبال وادار سازد کشتار غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید است.

یک فیلم به ضرب گلوله توسط یک تماشاچی در بوفالو, نیویورک در روز پنج شنبه نشان داد دو نفر از اعضای واحد هل دادن مرد مسن و او را با ضربه زدن به زمین. این مرد بعد از شناسایی به عنوان مارتین Gugino شد دیده می شود دروغ گفتن در پیاده رو با جریان خون از گوش او.

بوفالو پلیس قبل از آن گفت که مرد افتاد و سقوط کرد " در حالی که آنها پاکسازی منطقه به اجرای اضطراری مستند. به زودی بعد از فیلم رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی کمیسر بایرون Lockwood دستور تعلیق این دو افسر پلیس درگیر در این حادثه.

"پنجاه و هفت استعفا داد و در نفرت به دلیل درمان دو نفر از اعضای خود را که به سادگی با اجرای دستور" رئيس جمهور از اتحادیه بوفالو افسران پلیس جان ایوانز گفت: یک ایستگاه تلویزیونی محلی در روز جمعه.

مقامات استعفا از واحد اورژانس اما همچنان در نیروی پلیس ایوانز را تایید کرد.

قبلا فرماندار نیویورک اندرو کومو واکنش به این ویدئو گفت: "وقتی دیدم این ویدئو از بوفالو از آن ساخته شده به من ضربه زد. که در آن تهدید شد? چگونه شما می توانید راه رفتن توسط یک فرد هنگامی که وجود دارد, خون آمدن از سر خود را ؟

"این اساسا غیر انسانی & ترسناک. این لحظه ای است برای تغییر. نیویورک راه منجر خواهد شد" او هنوز توییتی.

هم زده از مرگ جورج فلوید معترضان قول داد که به نوبه خود فوق العاده غلیان احساسات غم و اندوه به یک پایدار جنبش به تظاهرات معطوف به یک آرامتر اما کمتر مشخص تمرکز بر پرداختن به نژادی و بی عدالتی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب