جورج فلوید تظاهرات: نوجوانان صرف 10 دقیقه تمیز کردن خیابان پاداش با خودرو و بورس تحصیلی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:56:03 pm به پاداش آنتونیو برای خدمات خو

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 5:56:03 pm
George Floyd protests: Teen spends 10 hours cleaning street, rewarded with car and scholarship به پاداش آنتونیو برای خدمات خود را یک ساکن محلی استعداد او قرمز موستانگ تبدیل خوانده شده و Medaille کالج در بوفالو به او پیشنهاد یک بورس تحصیلی کامل. (توییتر/@RealOlaudah)

پس از تظاهرکنندگان راهپیمایی پایین بیلی خیابان در بوفالو, نیویورک در اعتراض به خشونت پلیس, Antionio Gwynn Jr تصمیم به پاک کردن خیابان برای افرادی که مجبور به استفاده از آن را در روز بعد برای رسیدن به محل کار.

شاهد آسیب های ناشی از اعتراضات در Bailey خیابان در بوفالو, نیویورک, 18 ساله و دانش آموز دبیرستان آنتونیو Gwynn جونیور برداشت جارو و صرف 10 دقیقه تمیز کردن خیابان سی ان ان گزارش روز یکشنبه. به پاداش آنتونیو برای خدمات خود را یک ساکن محلی استعداد او قرمز موستانگ تبدیل خوانده شده و Medaille کالج در بوفالو به او پیشنهاد یک بورس تحصیلی کامل.

قبلا تظاهرکنندگان به حال راهپیمایی پایین بیلی خیابان در اعتراض به خشونت پلیس پس از وادار سازد کشتار غیر مسلح آمریکایی آفریقایی جورج فلوید است. بعد از دیدن این خیابان تحت پوشش شیشه ای و زباله از اعتراض آنتونیو تصمیم به حذف آن را به عنوان او می دانست که مردم را به استفاده از آن برای رسیدن به محل کار بعد از چند نوجوان با سی ان ان گفت. او شروع به تمیز کردن در 2 هستم و ادامه داد: بعد از 10 ساعت.

پس از انتشار خبر در مورد آنتونیو عمل خوب 27 ساله مت بلوک تصمیم به هدیه او 2004 قرمز موستانگ تبدیل خوانده شده به عنوان پاداش. پس از یادگیری در مورد بلوک هدیه تاجر محلی باب Briceland گفت که پوشش هزینه های بیمه خودرو برای یک سال.

این Medaille کالج در بوفالو اعطا کرده آنتونیو یک بورس تحصیلی کامل مطالعه, کسب و کار, شروع این سقوط. "آن را احساس نمی کند ، همه از این به نظر می رسد مانند یک فیلم" 18 ساله با سی ان ان گفت. "هنگامی که من شنیده ام من کشیده و شروع به گریه," او اضافه شده است.

در اوایل این هفته چندین درگیری بین معترضان و مقامات اجرای قانون گزارش شده در نزدیکی بیلی خیابان. در یک چنین ایستادگی کردن یک سرباز دولت اجرا شد در حالی که یکی دیگر از سپاهی و یک مقام پلیس بودند ضربه توسط یک SUV. هر دو سرنشینان خودرو بودند به زندان گرفته شده, در حالی که مقامات آورده بودند به بیمارستان برای درمان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب