جورج فلوید تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند در بیسمارک

بیش از 200 نفر از اهالی داکوتای شمالی جمع چهار شنبه, ژوئن 2, به راهپیمایی در اعتراض جورج فلوید مرگ ثالث تظاهرا

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

بیش از 200 نفر از اهالی داکوتای شمالی جمع چهار شنبه, ژوئن 2, به راهپیمایی در اعتراض جورج فلوید مرگ ثالث تظاهرات در پایتخت این هفته است.

فلوید یک مرد مرده در بازداشت پلیس مینیاپولیس هفته گذشته است. درک چوین مرد سفید ویدئوها نشان داد زانو زدن در Floyd گردن در طول بازداشت با اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. چوین و سه نفر دیگر از افسران دخیل در دستگیری از کار اخراج شدند توسط گروه اما نشده است متهم در رابطه با حادثه است.

وجود داشته است هیچ اعتراض مربوط به دستگیری و یا غارت حوادث در بیسمارک قبل از سه شنبه شب تظاهرات که باقی مانده نیز تا حد زیادی صلح آمیز است. بیسمارک افسر پلیس لین Wanner نمی تواند از نظر زیر در روز سه شنبه تظاهرات به تایید هیچ دستگیری تا به حال ساخته شده است.

در شنبه ناآرامی های آب پز را بیش از در فارگو به عنوان تظاهرکنندگان در درگیری با پلیس که مستقر گاز اشک آور. دوازده نفر دستگیر شده در ارتباط با شورش که از سه شنبه شب. دیگر مردم را به تظاهرات در منطقه از جمله کسانی که در East Grand Forks, مینت و ویللیستن گذشت و بدون هر گونه خشونت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"شما لازم نیست که به خشونت و شما لازم نیست که به شورش به منظور دریافت نقطه خود را در سراسر" گفت: میشل LaPoint یکی از بیسمارک اعتراض سازمان.

Protesters kneel and hold homemade signs in front of the North Dakota Capitol in Bismarck on Tuesday, June 2. Jeremy Turley / Forum News Service

معترضان زانو زدن و نگه دارید در خانه علائم در مقابل داکوتای شمالی کاپیتول در بیسمارک در سه شنبه, ژوئن 2. جرمی Turley / فروم سرویس خبری

این بیسمارک اعتراض بود و نه وابسته و محلی Black Lives Matter گروه هر چند در بسیاری از راهپیمایی در نام این جنبش است.

چند لحظه از آشوب به وجود آمد به عنوان تظاهر کنندگان تصویب شده توسط گروه از دوچرخه سواران از نزدیک باشگاه موتور سیکلت از جمله Hells Angels, North Dakota.

برخی از معترضان در زمان موضوع را با دوچرخه سواران که revved موتورهای خود را و به طور کامل غرق معترضان پرداختند. چند دوچرخه سواران و counterprotesters دست تکان داد مؤتلفه پرچم که ناراحتی بسیاری از تظاهرکنندگان یکی از آنها مراجعه به آن به عنوان "نمادی از نژاد پرستی و برده داری."

دو مرد که ایستاده بود با یک گروه از دوچرخه سواران مشخصه عینک اسلحه.

فریاد مسابقات نزدیک شد درگیری فیزیکی بین معترضان و دوچرخه سواران اما کولر سران غالب شد. گروهی از معترضان و افسران پلیس فعال گروه ها و تجمع ادامه داد: پایین خیابان اصلی بود که تا حدی بسته با توجه به فعالیت است.

در ابتدا معترضان راهپیمایی از بیسمارک موتور هتل به دولت و کنگره در مورد سه مایل بازحمت حرکت کردن. بسیاری از شعار "نه عدالت بدون صلح" و فلوید نام در راه به ساختمان کاپیتول.

کمی وجود دارد حضور پلیس تا بعد در شب, هنگامی که گروه دوم از معترضان شروع به خاموش کردن وسط خیابان اصلی. که در آن نقطه افسران در پا و در تیم ملی اتومبیل به عنوان یک همراهی به معترضان.

"ما از حق خود را به صورت مسالمت آمیز اعتراض" Wanner گفت: قبل از این رویداد. "ما در برخورد با انواع مختلف از شرایط روزمره بنابراین ما همیشه آماده برای هر چه خواهد آمد."

تکرار دوم اعتراض درگیر بیش از راهپیمایی و شعار است. در دو نوبت به معترضان گذاشته رو به پایین بر روی زمین در اشاره به موقعیت که در آن فلوید بود مهار توسط پلیس. تظاهرکنندگان همچنین فریاد می زدند: خواسته در افسران به "زانو" با آنها در همبستگی — افسران باقی مانده سنگ رو در طول تعامل است.

A protester cries while lying on the ground on Main Avenue in Bismarck on Tuesday, June 2. The demonstration was meant to condemn the death of George Floyd in Minneapolis police custody. Jeremy Turley / Forum News Service

یک معترض گریه می کند در حالی که دروغ گفتن بر روی زمین بر خیابان اصلی در بیسمارک در سه شنبه, ژوئن 2. این تظاهرات که به معنای محکوم به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. جرمی Turley / فروم سرویس خبری

بسیاری از معترضان گفت: آنها راهپیمایی نه تنها برای Floyd اما برای برابری و عدالت برای همه مردم از رنگ.

یک مرد که خواسته ناشناس باقی می ماند در ترس است که او را از دست دادن شغل خود و یا در صورت تلافی عینک ماسک سفید با کلمات "من نمی توانم نفس[e]" که در میان فلوید آخرین کلمات قبل از مرگ او در بازداشت پلیس.

انسان که سیاه و سفید است, گفت که او تا به حال تجربه کرده, چند نژادی پروفایل حوادث با بیسمارک و پلیس که او به همراه دیگران در این شهرستان وجود دارد در اعتراض به نژادپرستی و خشونت است.

"من بیمار از بی عدالتی و قتل" از معترضان گفت مارتا Willand.

Willand رشد در مینیاپولیس و او به نام فلوید مرگ "نی که پشت شتر را شکست."

تظاهرات برگزار شد و قاطعانه آنها را تحمل خشونت از شرکت کنندگان است. LaPoint گفت که او آماده شد با پلیس تماس بگیرید اگر هر یک از معترضان به نمایش گذاشته خشونت است.

او گفت که او فکر می کند تظاهرات در بیسمارک باقی مانده اند بدون خشونت چرا که وقتی مردم فریاد زدن در آنها را در غم و اندوه خود را به اعتراض آنها پاسخ با عبارات مانند "خدا شما را برکت دهد" و یا "روز خوبی داشته باشید."

"بسیاری از مردم فریاد زد به ما که تمام زندگی مهم است اما همه زندگی نمی ماده تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند ماده" LaPoint گفت.

Protest organizer Michelle LaPointe (front left) walks down Main Avenue in Bismarck with a homemade sign on Tuesday, June 2. LaPointe, who identifies as hispanic, said the issue of police brutality is personal because her sons are black. Jeremy Turley / Forum News Service

اعتراض سازمان میشل LaPointe (چپ جلو) پیاده روی پایین خیابان اصلی در بیسمارک با یک, در خانه, ثبت نام در سه شنبه, ژوئن 2. LaPointe که شناسایی به اسپانیایی گفت: این موضوع از خشونت پلیس این است که شخصی چون او پسر سیاه و سفید هستند. جرمی Turley / فروم سرویس خبری



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن