جورج Floyd: بیش از 200 کارمندان مایکروسافت اصرار نادلا به لغو قرارداد با پلیس

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:38:44 pm نامه درخواست که مایکروسافت لغو قرا

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:38:44 pm
george floyd, george floyd death, george floyd death protests, us protests, blacklivesmatter protests, Minneapolis police, george floyd police atrocity, indian express نامه درخواست که مایکروسافت لغو قرارداد با اداره پلیس سیاتل (SPD) و دیگر سازمان های اجرای قانون می پرسد و این شرکت به طور رسمی پشتیبانی سیاه زندگی ماده (پل) جنبش و خواستار استعفای شهردار سیاتل. رویترز/مسیحی Mang

بیش از 200 کارمندان مایکروسافت خواسته اند که مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا به انصراف از شرکت طرف قرارداد با اداره پلیس سیاتل و دیگر سازمان های اجرای قانون در میان تماس های گسترده در آمریکا پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس پس از وادار سازد قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید با توجه به گزارش رسانه ها.

شده است وجود دارد رشد تقاضا از یک بخش از آمریکایی ها به پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس پس از یک افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت ساعت با وجود درخواست های مکرر است که او نمی تواند تنفس در مه 25 در مینیاپولیس.

داخلی ایمیل که شامل بیش از 250 کارمند فرستاده شد روز دوشنبه خطاب به نادلا و معاون اجرایی رئیس جمهور Kurt DelBene با خط موضوع "محله ما تبدیل شده به یک warzone" با توجه به گزارش در OneZero.متوسط پورتال آنلاین در مورد تکنولوژی و علم است.

نامه درخواست که مایکروسافت لغو قرارداد با اداره پلیس سیاتل (SPD) و دیگر سازمان های اجرای قانون می پرسد و این شرکت به طور رسمی پشتیبانی سیاه زندگی ماده (پل) جنبش و خواستار استعفای شهردار سیاتل.

"هر یک از ما در CC خط هستند یا دست اول شاهد یا مستقیم قربانیان به این موضوع پاسخ SPD به صلح آمیز اعتراض" نامه گفت: با توجه به کپی به دست آمده توسط OneZero.

کارمند که نویسنده این ایمیل نشان داد که آنها زندگی می کنند در سیاتل کاپیتول هیل در محله ای که در آن تظاهرات کرده این گزارش گفت:.

"کسانی را انتخاب کنید که به حمایت از حرکت در راه های دیگر از چکمه-on-the-زمین اعتراضات نیز رنج می برد نتایج SPD پاسخ" یکی از کارکنان نوشت: در موضوع ایمیل.

در بیانیه ای از مایکروسافت هند متولد نادلا گفت: "به عنوان یک شرکت ما نیاز به نگاه به داخل بررسی سازمان ما و بهتر انجام دهید."
در یک بیانیه های قبلی در تاریخ 1 ژوئن محکومیت اعتراض 52 ساله هندی-منبع مدیر عامل مایکروسافت گفت: "هیچ جایی برای نفرت و نژاد پرستی در جامعه ما است. همدلی و درک مشترک هستند اما ما باید کار بیشتری انجام دهیم."

"من ایستاده, با, بزرگ سیاه و آفریقایی-آمریکایی جامعه هستند و ما متعهد به ساخت و ساز در این کار در شرکت ما و در جوامع ما گفت:" حیدرآباد-متولد نادلا گفت.

فلوید را به قتل منجر به خشونت در سراسر کشور تظاهرات و درخواست برای پایان دادن به خشونت پلیس و نژادی عدالت است.

با این حال رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه نگذاشته defunding و یا از بین بردن ادارات پلیس در شهرهای آمریکا گفت: "این افراد انجام یک کار فوق العاده ای برای حفاظت از شهروندان کشور ما است."

در ضمن آی بی ام مدیر عامل Arvind کریشنا گفته است کنگره آمریکا که فن آوری های غول پیکر است و دیگر ارائه آن صورت به رسمیت شناختن و یا نرم افزار تجزیه و تحلیل و "به شدت مخالف" تکنولوژی استفاده شده است که برای توده نظارت دهها و نقض حقوق اساسی بشر و آزادی.

کریشنا در روز دوشنبه با ارسال نامه ای به کنگره ترسیم دقیق سیاست های پیشنهادی برای پیشبرد برابری نژادی در امریکا که شاهد اعتراضات گسترده و تظاهرات در برابر سیل اخیر قتل آفریقایی-آمریکایی از جمله فلوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن