جورج فلوید امید می آفریند امید تغییر

در یک بنای یادبود برای 46 ساله مرد مینیاپولیس که شیوه ای از مرگ تبدیل به یک نماد وحشیانه و نابرابر درمان نژاده

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

در یک بنای یادبود برای 46 ساله مرد مینیاپولیس که شیوه ای از مرگ تبدیل به یک نماد وحشیانه و نابرابر درمان نژادهای گاهی اوقات دریافت در دست پلیس, سیاه, رهبران به نام برای پلیس و عدالت کیفری اصلاحات. آنها خواستار آن شدند که جامعه حذف آن جمعی زانو از گردن سیاه و سفید آمریکایی است.

"جورج فلوید نباید در میان مرحوم گفت:" برگرد. Al Sharpton, موسس و رئيس جمهور از شبکه اقدام ملی. "او نمی میرند از وضعیت سلامت شایع. او از یک مشترک عدالت کیفری نقص."

در عین حال تشییع جنازه بود بدون یک عنصر از امیدواری. Sharpton گفت: بار وجود داشته است که او را تقریبا از دست داده و امید است. اما با راهپیمایی در Floyd حافظه فراگیر جهان و سفید راهپیمایان outnumbering سیاه آنهایی که Sharpton گفت: "امیدوار تر از همیشه."

"وجود دارد یک زمان و یک فصل و زمانی که من دیدن راهپیمایان که در آن در برخی موارد جوان سفیده تعداد سیاه راهپیمایان من می دانم این است که در زمان های مختلف" Sharpton گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این مراسم یادبود برگزار شد پنج شنبه در Frank L. Lindquist پناهگاه در شمال مرکزی دانشگاه در مینیاپولیس و با حضور رهبران سیاه و سفید و ستاره های موسیقی و سرگرمی. این اولین بار بود که از سه بنای یادبود برگزار می شود برای Floyd. دوم این است که روز شنبه در Raeford, N. C. A مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در Floyd شهر هوستون پس از یک بنای یادبود در روز سه شنبه نیز در هوستون.

تصاویر تلویزیون نشان داد افسر پلیس سفید گرفتن زانو به عنوان نعش کش حامل فلوید بدن رهبری به مراسم تشییع جنازه. خدمات صورت گرفت یک روز بعد از قتل درجه دوم مسئول اضافه شد به شکایت کیفری علیه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین و هزینه ثبت شد برای اولین بار در برابر سه نفر دیگر از سابق افسران پلیس.

یک حساب از انواع در حال وقوع بود در دیگر مناطق کشور است. در ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم دستور حذف مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee است که نشسته است در ریچموند بنای خیابان. مجسمه شده است این سایت از اعتراض و تجمعات پس از فلوید مرگ شده بود و ناخوانا با نقاشی های دیواری.

پس از 2015 110 مؤتلفه یادبود در 22 متحده از جمله منطقه کلمبیا حذف شده اند با توجه به مرکز قانون فقر جنوب. فشار برای حذف آنها آغاز شد و پس از خود توصیف سفید supremacist, Dylann سقف به ضرب گلوله کشته و نه آفریقایی آمریکایی ها در طول تاریخ کلیسا در چارلستون S. C.

رهبران سیاه و سفید در روز پنج شنبه در این مراسم گفت: در سراسر جهان تمرکز بر فلوید را غیرانسانی و مرگ و خواسته کیفری برای تغییر و اصلاحات به نمایندگی از "بهترین فرصت" برای تغییر.

"آنچه ما تلاش برای رسیدن به برابر است با عدالت برای ایالات متحده آمریکا است. و جورج فلوید است لحظه ای که به ما می دهد بهترین فرصت را برای مدت زمان طولانی در رسیدن به این ایده آل این کشور تاسیس شد" گفت: حقوق مدنی وکیل بن Crump.

فلوید کشته شد مارس 25 بعد از یک دلی کارمند نام 911 او را متهم به خرید سیگار با تقلبی $20 bill. هفده دقیقه پس از اولین اتومبیل وارد صحنه فلوید بود ناخودآگاه و نشان دادن هیچ نشانه ای از زندگی است.

اما قبل از فلوید مرگ او را یک شخصیت بین المللی خانواده و دوستان به یاد فلوید به عنوان یک مشتاق رپر محبت برادر بزرگ و یک فن از LeBron James.

"من دست خود را در آغوش" گفت: Shareeduh تیت فلوید پسر عموی. "او در این رابطه. تمام مشکلاتی که شما نگران خواهد برود."

"تمام این مردم را به دیدن برادر من" Philonise فلوید گفت. "این برای من شگفت انگیز است که او را لمس بسیاری از قلب مردم است."

جریان از تماشاگران راه می رفت به سمت پردیس پنج شنبه بعد از ظهر به گوش دادن به پخش از خدمات خارج از بازی. بسیاری از چنگ نشانه آورده و گل ایستاده رسما به عنوان اعضای فلوید خانواده eulogized اواخر نسبی.

با توجه به این که برخی از موارد در برابر افسران پلیس متهم به قتل غیر مسلح سیاه آمریکایی ها در سال های اخیر موفق به امن اعتقاد Shantae کازبی گفت که او امیدوار است نتیجه مورد در برابر چوین متفاوت خواهد بود.

"آنچه در آن است رفتن را برای ما در نهایت به یک اعتقاد پرسید:" Cosby, مینیاپولیس. "و پس از آن به مانند یک درمان منظم و غیر نظامی."

نیک Beison گفت: روز شنبه بازداشت و شارژ از سه تن دیگر از افسران با چوین شب فلوید چیزی قانونگذاران و فلوید خانواده تا به حال به نام برای نمایندگی "کودک گام در مسیر درست است." اما او گفت: حتی آن دسته از اقدامات و انتصاب مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون به این مورد را کمی به آدرس سیستم قضایی تاریخ از تعصب نژادی.

سیاه زندانیان هنوز تا نامتناسب بخشی از ایالات متحده, زندان, جمعیت گفت: Beison سنت پل و شهرهای دوقلو ادارات پلیس هنوز به طور معنی داری تنوع بخشیدن به صفوف خود را.

"قطعا وجود دارد مقدار زیادی بیشتر است که نیاز به انجام," او گفت: او دو فرزند کوچک پشت سر او. "ما باید به تغییر قوانین و راه و نیروی انتظامی است و پلیس."

پس از مراسم به عنوان فلوید را رز قرمز-تحت پوشش تابوت لود شد به نعش کش, جمعیت خارج شروع به شعار: "می گویند نام خود را! جورج فلوید!"

کمتر از سه مایل را در شیکاگو Ave. های مختلف یادبود رشد در اندازه بزرگتر هر روز پس از فلوید درگذشت. انبوهی از گل فلوید را ضرب و رشد بالاتر, پیام, رنگ در رنگین کمان رنگ چلپ چلوپ کردن در سراسر سیاه و سفید بالا و جداول جوانه زده در اطراف بلوک با اهدا مواد غذایی برای جامعه. در دیواره فنجان مواد غذایی که در آن هنرمندان تنها چند روز پیش شروع به نقاشی یک نقاشی دیواری از فلوید بازدید کننده در گرفتن عکس در مقابل در حال حاضر به اتمام نقاشی دیواری با بسیاری از نشانه اعتراض در دست خود را. جامعه در گوشه ای از 38 و شیکاگو در کمتر از دو هفته به سوگواری اعتراض کردند و با هم جشن و ضرب در حجم تا زمانی که آن را کشیده فراتر از بلوک در روز پنج شنبه.

فروم سرویس خبری خبرنگاران متی Guerry و سارا Mearhoff کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن