جورج فلوید کشتار: تظاهرات خشونت آمیز, سنگ, مینیاپولیس دیگر شهرهای آمریکا

توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 6:07:11 pm معترضان نشان می دهد در خارج از سوزش می

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 6:07:11 pm
معترضان نشان می دهد در خارج از سوزش مینیاپولیس 3rd پلیس در حوزه, پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در مینیاپولیس. (عکس از آسوشیتدپرس)

مقابل پلیس حوزه در مینیاپولیس, مینه سوتا بود به آتش کشیده شده توسط مردم خشمگین در روز پنج شنبه شب به عنوان اعتراضات خروشان پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مردی که در بازداشت پلیس در اوایل این هفته. بیش از 500 نفر از سربازان گارد ملی مستقر شده اند برای کمک به برقراری نظم پس از دولت شاهد دو روز متوالی تظاهرات خشونت آمیز بی بی سی گزارش داد.

تظاهرات بی خانمان در سراسر آمریکا پس از مرگ 46 سال فلوید که در یک ویدیو فیلم برداری توسط تماشاچی بود دیده می شود تلاش برای نفس کشیدن به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس دوخته و او را به زمین با زانو خود را برای چند دقیقه تا زمانی که او متوقف شد. در حالی که چهار پلیس و مقامات درگیر در Floyd مرگ از کار اخراج شدند به زودی پس از این حادثه صدها نفر از معترضان به خیابان ها ریختند و خواستار دستگیری آنها.

چه آغاز شده به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز میان مداوم COVID-19 همه گیر به سرعت افزایش یافت به ضرب وشتم به عنوان گزارش های پدید آمده از ملک در حال تخریب ساختمان ها و وسایل نقلیه در حال به آتش کشیده شد و کسب و کارهای محلی در حال غارت. مینیاپولیس پلیس در روز سه شنبه شروع به شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی برای متفرق کردن جمعیت معترضان که در هر گزارش.

معترضان طوفان 3rd پلیس حوزه در مینیاپولیس

مینیاپولیس اداره پلیس 3rd حوزه فرا گرفته بود در شعله های آتش در روز پنج شنبه پس از معترضان با هجوم به ساختمان و گفته مشتعل چندین آتش بازی. ایستگاه پلیس تا به حال تبدیل شدن به مرکز ناآرامی های آن را به عنوان اعتقاد بر این بود که افسر متهم به قتل فلوید قبلا اینجا کار می کرد.

یک سخنگوی پلیس تایید کرد که کارکنان شده بود تخلیه از 3 حوزه ایستگاه به زودی پس از ویدئوها شروع به سطح در رسانه های اجتماعی که در آن تشویق و اوباش دیده می شد تنظیم این ساختمان به آتش کشیده. در یک مرکز خرید نزدیک به ایستگاه پلیس ویندوز تقریبا در هر فروشگاه شده بود شکست AP گزارش شده است.

دولت پاسخ

پرداختن به سطح تخریب در ایالت مینه سوتا فرماندار Tim Walz اعلام کرد که دولت گارد ملی بود که اعزام به کنترل جمعیت. "متاسفانه برخی از افراد درگیر در غیر قانونی و فعالیت های خطرناک از جمله آتش سوزی شورش, غارت, و آسیب رساندن به املاک عمومی و خصوصی," Walz در بیانیه ای گفت. "این فعالیت ها تهدیدی برای امنیت قانونی تظاهرکنندگان و دیگر Minnesotans و هر دو پاسخ اول و تظاهرکنندگان مجروح شده اند."

روز پنج شنبه نمایندگان و قانونگذاران در کنگره ساختمان در St Paul خواسته شد به عنوان تظاهرکنندگان شروع به زور وارد فروشگاه ها در این نزدیکی هست. فروشگاه قطعات خودرو نزدیک به کاپیتول ساختمان دیده می شد در شعله های آتش ساعت بعد.

در حالی که اذعان به خشم موجب مرگ فلوید, مینیاپولیس, شهردار یعقوب فری خواست جامعه برای کمک به بازگرداندن صلح و آرامش در شهر است. "در باور ما در شهرستان ما باید باور کنیم که ما می تواند بهتر از ما شده اند. ما باید بازگرداندن صلح به طوری که ما می توانید انجام این کار سخت با هم" فری گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه.

فلوید خانواده باید خواستار آن شدند که چهار افسر پلیس دخیل در مرگ او چهره اتهام قتل.

مغلوب ساختن پیشی جستن سوالات مینیاپولیس رهبری

در واکنش به اعتراضات در مینیاپولیس آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه انتقاد شهردار فری و مطمئن پشتیبانی مردم از دولت است. "من نمی تواند به عقب ایستاده و تماشا این اتفاق می افتد به یک شهر بزرگ آمریکایی مینیاپولیس. در مجموع فقدان رهبری" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

رئیس جمهور ایالات متحده به نام معترضان را "اراذل و اوباش" و پیشنهاد مداخله نظامی هشدار داد که اضافی خشونت است که به احتمال زیاد طی چند روز آینده.

با توجه به سیاه سفید, خانه مطبوعات, منشی, Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: در روز پنج شنبه که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "بسیار ناراحت بود" هنگامی که او را دیدم این فیلم از آقای فلوید مرگ است. "او می خواهد عدالت به خدمت گرفته شود."

نمی تواند با عجله این کار می گوید: دادستان رسیدگی به این مورد فلوید

روز پنج شنبه یک گروه کوچک از معترضان جمع شده بودند در خارج از خانه از وکیل Mike Freeman خواهد شد که رسیدگی به این پرونده به تقاضا دستگیری چهار پولیس درگیر الجزیره گزارش داد.

"ما فقط نمی تواند با عجله این" الجزیره به نقل از فریمن عنوان کرد و گفت در طول یک کنفرانس مطبوعاتی. "این باید درست انجام شود. لطفا به من و من به ایالات متحده وکیل زمان برای انجام این کار مناسب است و ما شما را به عدالت است."

نمایندگانی از وزارت دادگستری ایالات متحده و همچنین اف بی آی روز جمعه وعده داده شده معترضان سریع و دقیق بررسی است.

تظاهرات برک آوت در سراسر ایالات متحده

به عنوان ما قرقره از تاثیر جهانی coronavirus همه گیر معترضان به مبارزه طلبیده مستند قوانین با تجمع در نقاط مختلف کشور فلوید پس از مرگ است. بر اساس گزارش ان بی سی چندین دعوا درگیری میان پلیس و معترضان در نیویورک در روز جمعه هنگامی که بیش از 100 نفر جمع شده بودند در اتحادیه مربع است. بیش از 40 نفر دستگیر شدند که در هر گزارش.

شعار "نمی توانم نفس بکشم' — کلمات صحبت فلوید زمانی که او دوخته بود به زمین — تکرار از طریق خیابان ها به تظاهرات مشابه دیده می شد در دنور, Louisville, لس آنجلس و دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده است.

برای بسیاری از تظاهرات در مینیاپولیس در حال یادآور مشابه تظاهرات که دیده می شد در فرگوسن میسوری شش سال پیش پس از 18 ساله آفریقایی آمریکایی مایکل براون به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس است.

با بیش از 1,720,000 COVID موارد ایالات متحده آمریکا است که بدترین آمار جهانی بیماری همه گیر در جهان است. به عنوان بسیاری از 101,617 مرگ و میر ثبت شده در کشور تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن