جورج فلوید کردند مرحله مرگ در راکی مراحل در ورودی Philadelphia Museum of Art

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 10:14:19 pm هزاران نفر از معترضان مرحله م

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 10:14:19 pm
george floyd death, george floyd killing, george floyd Minneapolis police, police kills geaorge floyd killing protests, blacklives matter, indian express هزاران نفر از معترضان مرحله مرگ-در در "راکی مراحل'. (عکس: Screengrab/توییتر @ABC News)

به عنوان یک علامت اعتراض به خشونت پلیس در آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالات متحده تظاهرکنندگان جمعه برگزار می میرند-در در "راکی مراحل' منتهی به ورودی Philadelphia Museum of Art.

یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط ABC news در توییتر آن دسته را نشان می دهد هزاران نفر از معترضان دروغ هنوز هم به عنوان مرده در 72 مراحل سنگ در مقابل موزه هنر در پنسیلوانیا به عنوان یک علامت از یک تظاهرات مسالمت آمیز در برابر نابرابری و نژادپرستی باعث قتل 46 ساله جورج فلوید در بازداشت پلیس.

فلوید یک آفریقایی آمریکایی درگذشت در مینیاپولیس در روز دوشنبه در حالی که او در حال مهار توسط پلیس است. فیلم از این حادثه که رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان داد یک افسر زانو در Floyd گردن به او gasped به نفس.

توضیح داد | جورج فلوید را امریکا در سیاه و سفید

چهار پلیس را از آنجا اخراج شده و دفتر تحقیقات فدرال (FBI) نامیده شده است در به انجام فدرال حقوق مدنی شد. افسر که دوخته او را به زمین درک چوین با اتهام قتل درجه سوم.

مرگ موجب ناآرامی های خشونت آمیز در مینیاپولیس منجر به یک دولت از زمان صلح اضطراری اعلام شده در مینه سوتا امور خارجه و همچنین فعال شدن آن گارد ملی. تظاهرات گرفته در دیگر نقاط ایالات متحده آمریکا از جمله کالیفرنیا و نیویورک و اوهایو و کلرادو است. این حادثه یک بار دیگر به ارمغان آورد به جلو نگرانی از اجرای قانون تعصب در برابر آفریقایی اقلیت با فلوید مرگ بودن ذکر شده به عنوان تازه ترین حادثه از لحاظ نژادی محور خشونت پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن