جورج فلوید کشتار: وسایل نقلیه پلیس رم به معترضان در نیویورک

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:24:32 pm تظاهرکنندگان اجرا در

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:24:32 pm
Us protesters, Truck drives into US protesters, George Floyd death, Donald trump, world news تظاهرکنندگان اجرا در اعتراض به مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید در مینیاپولیس, مینه سوتا, ایالات متحده, مه 30 سال 2020 است. رویترز/لوکاس جکسون

به عنوان ادامه اعتراضات به شدت در سراسر ایالات متحده و پنج روز پس از جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس در مینیاپولیس ویدئوها در حال حاضر ظاهر در رسانه های اجتماعی است که در آن دو اداره پلیس نیویورک (NYPD) وسایل نقلیه دیده می شود برخورد به جمعیت تظاهر کنندگان که جمع شده بودند در خیابان های بروکلین.

جزئیات| توضیح داد: چرا جورج فلوید مرگ برانگیخته خشونت در آمریکا

در چندین ویدئو کلیپ معترضان دیده می شود با فشار دادن یک فلز مانع شدن در برابر جبهه یک NYPD SUV و pelting آن را با بطری و مخروط ترافیک. دوم NYPD خودرو است و پس از آن دیده می شود رانندگی در اطراف مانع شدن و به جمعیت معترضان. راننده از اولین خودروی پلیس به نظر می رسد به طور ناگهانی سرعت بخشیدن و رم به معترضان در پشت مانع است. در حالی که برخی از آنها زدم به زمین شده اند وجود دارد هیچ گزارشی از آسیب های شدید پایدار توسط هر یک از معترضان در محل حادثه است.

تنش هایش در نیویورک در روز شنبه نیز هزاران نفر جمع شده بودند در سراسر شهر در اعتراض به کشته شدن 46 ساله آمریکایی آفریقایی جورج فلوید که روز دوشنبه پس از دوخته شدن به زمین و خفه توسط یک پلیس مینیاپولیس رسمی. درگیری های خشونت بار بین پلیس و معترضان را در نقاط مختلف شهر و بیش از 200 نفر دستگیر ما پخش کننده CBS گزارش روز یکشنبه. 15 عنوان بسیاری از وسایل نقلیه پلیس به آتش کشیده شد در منهتن و بروکلین, NYPD مقامات گفته اند.

بخوانید| 'اجازه دهید من ساختمان رایت': صاحب رستوران هندی در مینیاپولیس, می خواهید عدالت برای جورج فلوید

"این فضل خدا است که ما لازم نیست که مرده افسران امروز" NYPD کمیسر پلیس درموت شیا گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه. شیا ادعایی است که یک قاره دستگیر شده بود و می تواند در مواجهه با اتهام قتل برای پرتاب یک کوکتل مولوتف (یک بطری شیشه ای پر شده با مایع قابل اشتعال) به یک خودروی پلیس. در همین حال شهردار, بیل د Blasio به دادگاه تجدید نظر به مردم نیویورک برای کمک به بازگرداندن صلح و نظم است.

درک چوین سابق مینیاپولیس افسر پلیس پشت فلوید مرگ دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس در روز جمعه. حکومت تحمیل گردیده و سربازان گارد ملی مستقر شدند در چندین شهر به عنوان خشونت همچنان به گسترش در سراسر ایالات متحده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن