جورج فلوید خانواده شکایت, شهر, مینیاپولیس, چهار افسران در Floyd مرگ

ST. پل-یک تیم از حقوق مدنی وکلا تشکیل پرونده فدرال مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر مینیاپولیس و چهار افس

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

ST. پل-یک تیم از حقوق مدنی وکلا تشکیل پرونده فدرال مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر مینیاپولیس و چهار افسران سابق در مرگ جورج فلوید در ماه مه از طرف فلوید و خانواده اش.

فلوید درگذشت در ماه مه پس از سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه که در طی آن فلوید گریه که او نمی تواند نفس بکشد. چوین همراه با سه نفر دیگر از افسران نیست برای متوقف کردن چوین را داری -- Tou Thao, توماس خط و J. Alexander Kueng -- در پاسخ به این صحنه پس از یک کارمند فروشگاه گزارش فلوید با استفاده از یک مشکوک به تقلبی لایحه.

ظ روز چهارشنبه 15 ژوئیه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه مینه سوتا مدنی کت و شلوار استدلال می کند که چوین, Thao خط و Kueng نقض فلوید را متمم چهارم قانون اساسی حقوق محرومیت جستجوهای غیر منطقی و تشنج توسط دولت است. طرح دعوی در دادگاه همچنین استدلال می کند که شهر مینیاپولیس است مسئول فلوید مرگ به دلیل این شهر را "عمدی بی تفاوتی به حقوق دستگیرشدگان, زندانیان و مانند آن."

شاکیان همچنان به استدلال می کنند که شهر مینیاپولیس تحمل و بیش از حد مجاز و کشنده استفاده از نیروی پلیس در برخورد طریق آن پلیس آموزش پروتکل ها و اتحادیه قرارداد و موفق به درست خطرناک الگوهای پلیس با استفاده از زور.

وکلای مشخص نیست چقدر پول فلوید خانواده است که به دنبال از طرح دعوی در دادگاه اما وکیل کریس استوارت گفت: "زمانی که این دعاوی مدنی واصل آن را نه فقط در پول گرفتن. این مورد که. خود را در مورد پاسخگویی."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این داستان در حال توسعه و به روز خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن