جورج فلوید مرگ: بیش از 4000 نفر بازداشت شده به عنوان شورش ستمگري شهرهای آمریکا تظاهرات به اروپا گسترش

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:17:02 pm یک معترض اجرا می شود در ح

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:17:02 pm
George Floyd death: Over 4,000 arrested as riots ravage US cities, protests spread to Europe یک معترض اجرا می شود در حالی که غارت پس از راهپیمایی در مقابل مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید در منهتن قصبه شهر نیویورک, ایالات متحده, ژوئن 1 سال 2020 است. (رویترز)

چندین شهر در سراسر آمریکا دیده می شود و در عین حال یکی دیگر از شب از ناآرامی های روز یکشنبه به عنوان مردم به مبارزه طلبیده مقررات منع رفت و آمد و جمع در اعداد بزرگ در اعتراض به مرگ جورج فلوید. تنش با پلیس هایش تا سوم روز باعث جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پناه گرفتن در کاخ سفید پناهگاه در حالی که معترضان پرتاب سنگ و tugged در پلیس موانع.

رئیس جمهور همچنین با سرزنش چپ افراطی گروه Antifa برای نقش آن در افزایش خشونت در سراسر کشور است.

"خشونت تحریک و انجام شده توسط Antifa و دیگر گروه های مشابه در ارتباط با شورش داخلی تروریسم و درمان خواهد شد و بر این اساس" دادستان کل ویلیام P Barr در بیانیه ای گفت.

مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین با اشاره به معترضان به عنوان "شبه نظامیان". هر آنچه که آنها در حال شبه نظامیان که در آینده و سوزاندن شهرها و ما در حال رفتن به رفتن به پایین از آن گفت:" سی ان ان.

George Floyd death: Over 4,000 arrested as riots ravage US cities, protests spread to Europe معترضان مسدود تقاطع در مقابل دولت و کنگره به عنوان دومین روز از اعتراضات آغاز شد یکشنبه, مارس 31, 2020, در, رالی, N. C. (AP)

به عنوان بسیاری از 1,700 سربازان نامیده می شدند در واشنگتن شامل جمعیت پس از تظاهرکنندگان جمع آوری نشانه های جاده ای و پلاستیکی موانع برای راه اندازی یک زبانه های آتش در خیابان.

یک بلوک خاکستر ساختار در نزدیکی کاخ سفید پارک بود که حمام و یک دفتر تعمیر و نگهداری نیز به آتش کشیده شد. در سالت لیک سیتی تظاهرکنندگان بدبختانه یک وسیله نقلیه پلیس و آتش گرفت.

در مینه سوتا مرکز از اضطراب که مرد کشته شد و پلیس با توسل به فلفل میله و فلش چتری برای متفرق کردن جمعیت.

تمام تلاش را برای اعزام سربازان گارد ملی و تعطیل انبوه سیستم های حمل و نقل توسط مینه سوتا مقامات ثابت می شود بیهوده به جمعیت سر به فروشگاه های مجلل و فرار کرد با کالا در حالی که دیگران مجموعه ای از پرچم آمریکا در آتش است.

"ما در حال مینه سوتا اما ما نه مینه سوتا گنگ و ما در حال انجام" سنت پل سیاه زندگی ماده سازمانده Darnella وید گفت.

مقررات منع رفت و آمد اعمال شد در شهرستانها عمده در سراسر ایالات متحده از جمله آتلانتا و شیکاگو و دنور و لس آنجلس و سانفرانسیسکو و سیاتل. سربازان گارد ملی و نیروی هوایی نیز نگه داشته و در حالت آماده به کار در واشنگتن و 15 کشورهای دیگر.

در مقابل کنگره صف های طولانی از دولت patrolmen و سربازان گارد ملی مستقر بودند همراه با یک دوجین نظامی به سبک وسایل نقلیه زره پوش ،

دو مورد مرگ گزارش شده در Indianapolis, اضافه کردن به مرگ و میر ثبت شده در دیترویت و مینیاپولیس در روزهای اخیر.

حداقل 4,100 مردم بازداشت شده اند بیش از روز از اعتراضات با توجه به یک چوب خط حساب وارد شده توسط آسوشیتد پرس. این دستگیری ها در بازه زمانی از غارت و مسدود کردن بزرگراه به شکستن حکومت نظامی.

اما یک بخش از تظاهرکنندگان مسالمت آمیز راهپیمایی و خواستار پایان دادن به آتش سوزی و خرابکاری و سرقت است.

چندین تظاهرات برگزار شد از میامی به شهر کانزاس به سان فرانسیسکو. در حالی که بیشتر جلو رفت و بدون هر گونه خشونت و حوادث جرم و جنایت ادامه داد: در برخی از مناطق.

شهرستان کمیسر آنجلا کانلی گفت: اعتراضات ادامه خواهد داد تا زمانی که این سه افسر بودند که در جرم و جنایت نقطه دستگیر شدند و تحت پیگرد قانونی قرار.

در ضمن یک شهردار می سی سی پی بود که زیر آتش برای زودتر صدای جیر جیر خود را در روز یکشنبه گفت که آنها "ساخته شده در شتاب و خوب فکر کردن و یا بیان". روز سه شنبه او در توئیتر خود نوشت: "چرا در جهان خواهد کسی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در جامعه ما امروز؟"

اما در روز شنبه در مصاحبه با یک روزنامه گفت: "من عذر خواهی به کسانی که آنها را به توان حساس و عذرخواهی من به مردم شهر ما."

خشم نیز به اروپا گسترش یافت که در آن هزاران نفر با تجمع در میدان ترافالگار لندن با پلاکارد در حالی که از موازین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای میان این ویروس همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب