جورج فلوید مرگ: اتهامات جدید ممکن است به دادستان واضح تر مسیر به اعتقاد

توسط: تابناک | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 8:29:47 am در چهار شنبه 3 ژوئن 2020 یک مرد پیاده روی در نز

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 8:29:47 am
George Floyd death: New charges may give prosecutors clearer path to conviction در چهار شنبه 3 ژوئن 2020 یک مرد پیاده روی در نزدیکی محل که در آن جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس. (AP Photo: Julio کورتز)

دادستان ها به دنبال قرار دادن یک سابق مینیاپولیس افسر پلیس در زندان به مرگ جورج فلوید تقویت اتهامات در استفاده از زور اما متوقف کوتاه خواستار قتل عمدی در یک حرکت حقوقی به گفته کارشناسان می تواند به سهولت مسیر به یک اعتقاد.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون روز چهارشنبه افزود جدی تر قتل درجه دوم اتهام درک چوین. دادستان در هفته گذشته متهم چوین سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. او می تواند در خدمت تا 40 سال در زندان است.

درک چوین از سمت چپ J. Alexander Kueng توماس خط و Tou Thao. (Hennepin شهرستان کلانتر دفتر از طریق AP)

سه نفر دیگر از افسران در اینجا بودند که با چوین در زمان فلوید مرگ – توماس Lane, J. Alexander Kueng و Tou Thao – تمام صورت دو فقره: کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس. دو نفر از کسانی که افسران کمک نگه داشتن فلوید دوخته به زمین.

Christa Groshek یک وکیل مدافع در مینیاپولیس گفت که قتل درجه دوم شارژ برای چوین حس بیشتر از سومین قتل درجه که او گفت: یک تیره اساسنامه و نیاز به نشان می دهد که یک متهم evinced "یک فاسد ذهن است."

تحت مینه سوتا, قانون, قتل درجه دوم شارژ می شود به عنوان یک عمدی یا غیر عمدی عمل می کنند.

Groshek گفت: او معتقد بود وجود شواهد کافی برای شارژ چوین با قتل عمد اما deeming آن را "ناخواسته" به معنی دادستان تنها نیاز به نشان می دهد چوین به معنای تحمیل آسیب است که منجر به Floyd مرگ است.

همچنین به عنوان خوانده شده | جورج فلوید آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس

"این باعث می شود کار خود را بسیار ساده تر. آنها لازم نیست برای اثبات قصد کشتن" Groshek گفت. "این اجازه می دهد تا برای یک هیئت منصفه برای بازگشت به محکومیت و بدون نیاز به باور پلیس بد بود. داوران نمی خواهم برای محکوم پلیس است."

اریک نلسون وکیل چوین نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

فلوید, 46, درگذشت, on May 25 بعد از چوین استفاده از زانو به پین گردن خود را برای نزدیک به نه ساعت. یک ویدیو از این حادثه منجر به یک هفته از گاهی خشونت آمیز تظاهرات و ناآرامی های مدنی در اینجا در ده ها تن از شهرستانها ایالات متحده است.

این اتهامات جدید نیز تغییر علت احتمالی بیانیه ای که همراه با چوین اصلی شارژ سند است.

دادستان اضافه شده است که نیروی به وضوح مورد نیاز است برای کنترل دستبند فلوید. آنها نیز برداشته زبان که گفت: فلوید در یک نقطه در برابر دستگیری و گنجانده شده است که او گفت: افسران که در تلاش بودند تا او را در تیم ملی یک ماشین است که او در تلاش برای مقاومت در برابر بازداشت شد اما claustrophobic.

تظاهرکنندگان جمع آوری در اعتراض به مرگ جورج فلوید, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. (AP Photo: اوان Vucci)

هر دو نسخه از چوین شارژ سند گفت که ماموران پلیس با دریافت آموزش های که داری تکنیک های متهمان با استفاده فلوید هستند "ذاتا خطرناک" و ادعا میکند آنها باعث قابل توجهی صدمه و مرگ او.

سرمقاله | مرگ جورج فلوید ممکن است یا ممکن است یک نقطه عطف برای امریکا است. اما تظاهرات نشان می دهد زخم برش عمیق تر و گسترده تر

الیسون در اعلام اتهامات جدید گفت که هر جزئیات خواهد بود بسیار مهم در پیروزی اعتقادات.

"تلاش این صورت خواهد بود که یک چیز آسان است. برنده شدن در یک محکومیت سخت خواهد بود" الیسون گفت.

او گفت: Hennepin County وکیل Mike Freeman, که بخشی از پیگرد تیم "تنها دادستان در ایالت مینه سوتا است که با موفقیت محکوم به یک افسر پلیس به قتل است."

مینه سوتا صدور حکم دستورالعمل نشان می دهد که کسی که محکوم به قتل درجه دوم و بدون سابقه جنایی دریافت بین 22 و 30 سال در زندان است. اما وکیل مدافع Groshek گفت: دادستان به احتمال زیاد به دنبال بیشتر از آن است که اگر آنها امن اعتقاد راسخ در برابر چوین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن