جنرال موتورز می خواهد قاضی برداشته در مبارزه قانونی با فیات کرایسلر

توسط: AP | دیترویت | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 3:48:17 pm در دادگاه تشکیل پرونده جنرال موتورز

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: AP | دیترویت | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 3:48:17 pm
General Motors to slash 14,700 jobs in North America در دادگاه تشکیل پرونده جنرال موتورز به نام بورمن سفارش "عمیق سوء استفاده" از قدرت است. (AP Photo/پل Sancya فایل)

جنرال موتورز خواسته یک دادگاه تجدید نظر فدرال جمعه برای سرنگونی یک سفارش است که نیاز به آن مدیر عامل برای دیدار با رئیس فیات کرایسلر هفته آینده سعی کنید به حل و فصل یک پرونده مربوط به فساد توسط رهبران اتحادیه.

جنرال موتورز همچنین خواسته دادگاه تجدید نظر به حذف ایالات متحده در منطقه قاضی پل Borman از این مورد است.

جنرال موتورز تحت پیگرد تالار گفتمان رقیب FCA وی از سوی مامورین که این از مزیت های پرداخت رهبران اتحادیه برای کاهش هزینه های نیروی کار در طول قرارداد شد. FCA سابق نیروی کار رئیس Al Iacobelli است در زندان اگر چه این شرکت را رد می کند که آن را کارگردانی هر گونه ممنوع پرداخت.

Borman توصیف دعوی در دادگاه به عنوان یک "گزینه هسته ای" خواهد بود که "اتلاف زمان و منابع" برای سال اگر او اجازه می دهد تا پرونده به جلو حرکت کند. قاضی دستور داد GM مدیر عامل مری بارا و فیات کرایسلر مدیر عامل مایک مانلی به نشستن بدون وکلا توسط 1 جولای و رسیدن به یک "معقول حل این حقوقی حواس پرتی." Borman می خواهد یک به روز رسانی از آنها را در یک ویدئو کنفرانس که در همان روز.

در دادگاه تشکیل پرونده جنرال موتورز به نام بورمن سفارش "عمیق سوء استفاده" از قدرت است.

"دادگاه دارای هیچ قدرت به منظور اجرائی از جنرال موتورز و FCA به شرکت در حل و فصل بحث رسیدن به یک قطعنامه و پس از آن به نظر می رسد به تنهایی در یک کنفرانس پیش از محاکمه هشت روز بعد بدون وکیل" جنرال موتورز وکلای گفت. "دوم دادگاه هیچ کسب و کار تعریف درستی واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال اختصاص داده شده به دادگاه به صورت بی طرفانه قضاوت 'انحراف' یا 'گزینه های هسته ای'" جنرال موتورز گفت.

Borman نمی تواند به عنوان بی طرف وکلای شرکت گفت.

قاضی کاهش یافته است به نظر. در بیانیه ای جمعه فیات کرایسلر گفت: این آمادگی خود را برای تطابق با بورمن سفارش. ایتالیایی-آمریکایی خودروساز به نام جنرال موتورز است طرح دعوی در دادگاه meritless و گفت: این امر منحرف کردن اذهان نیست FCA از آن کسب و کار است.

"FCA ادامه خواهد داد و به دفاع از خود شور و نشاط و دنبال همه در دسترس است درمان در پاسخ به GM اساس طرح دعوی در دادگاه" بیانیه ای گفت:.

ماموران فدرال شده اند ریشه کن کردن فساد در صفوف متحد خودرو کارگر است. اولین موج محکومیت در سال 2017 درگیر کلیدی FCA کارکنان استفاده می شود که پول از یک به طور مشترک اجرا, مرکز آموزش پاداش دادن به مقامات اتحادیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن