ماهاتما گاندی و ماندلا, مجسمه چرچیل سوار تا پیش از تظاهرات در لندن

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:08:19 pm مجسمه مهاتما گاندی در حال پرده برداری

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:08:19 pm
London Gandhi Statue, Amitabh Bachchan, Mahatma Gandhi, London Mahatma Gandhi statue, Gandhi Bronze Statue, Arun Jaitley, David Cameron, UK PM, Gopal Krishna Gandhi مجسمه مهاتما گاندی در حال پرده برداری کرد سپس وزیر دارایی آرون برآورده شدهاست در میدان پارلمان لندن (File/ عکس از آسوشیتدپرس)

مجسمه مهاتما گاندی در میدان پارلمان لندن است که در میان چندین بناهای تاریخی تحت پوشش و سوار کردن در اینجا پیش از یکی دیگر از مجموعه ای از برنامه ریزی تظاهرات که پس از فوران وادار سازد قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید.

مراحل زیر گاندی مجسمه و مجسمه سازی از سابق نخست وزیر بریتانیا وینستون چرچیل نزدیک شد و در میان کسانی که هدفمند با نقاشی های دیواری در ضد نژادپرستی سیاه زندگی ماده تظاهرات آخر هفته گذشته به پایان رسید که در درگیری های خشونت آمیز میان تظاهرکنندگان و ماموران پلیس در وظیفه.

بیشتر درگیری ها می ترسید این آخر هفته به عنوان ضد نژادپرستانه گروه و همچنین راست بدن در حال برنامه ریزی رقیب تظاهرات در پایتخت بریتانیا است.

"مجسمه وینستون چرچیل در میدان پارلمان است یادآوری دائم از دستاورد خود را در صرفه جویی در این کشور" و کل اروپا "از یک فاشیست و نژادپرست استبداد" نخست وزیر بوریس جانسون گفت: در توییتر بیانیه او به عنوان خواست مردم برای دور ماندن از تظاهرات در میان ترس از خشونت بیشتر ،

"این است که پوچ و شرم آور است که این بنای یادبود ملی باید امروز در خطر حمله خشونت آمیز معترضین. بله او گاهی اوقات بیان نظرات که بودند و هستند و ما قبول نداریم اما او یک قهرمان بود و او به طور کامل سزاوار خود, یادبود," او گفت:.

جانسون گفت که در حالی که او را درک "مشروع احساسات خشم" در زندان مرگ فلوید 46-سال-پیر مردی که پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او در مینیاپولیس در 25 مه تظاهرات برگزار شده در انگلستان در همبستگی بوده است "ربوده شده توسط افراط گرایان" قصد خشونت است.

"حمله به پلیس و اعمال بی رویه از خشونت است که ما شاهد بیش از هفته گذشته در حال غیر قابل تحمل و آنها شنیع. حمله به پلیس و اعمال بی رویه از خشونت است که ما شاهد بیش از هفته گذشته در حال غیر قابل تحمل و آنها شنیع" او گفت:.

شهردار لندن صادق خان نیز خواست اهالی لندن به دور ماندن از اعتراضات با ترس از درگیری میان ضد نژاد پرستی و راست شدند.

"من بسیار نگران آن است که تظاهرات در مرکز لندن نه تنها خطر گسترش COVID-19 اما می تواند منجر به اختلال و خرابکاری و خشونت است. افراطی راست گروه که مدافع نفرت و بخش در حال برنامه ریزی ضد تظاهرات که بدان معنی است که خطر ابتلا به اختلال بالا است گفت:" خان.

"بود بدون شک در این مبارزه-اعتراض وجود دارد به تحریک خشونت و تنها هدف آنها این است که برای منحرف کردن و ربودن این موضوع مهم است. ماندن در منزل و نادیده گرفتن آنها بهتر است پاسخ این آخر هفته," او گفت:.

خان تایید کرد که پلیس شهری مشغول به کار بودند در یک "قوی" policing برنامه ریزی برای حفظ و لندن امن و برای جلوگیری از اختلال از جمله پوشش تا کلید نشانه.

"همراه با شرکای ما در حال حصول اطمینان از که کلید مجسمه ها و بناهای تاریخی در معرض خطر از جمله تهی گور وینستون چرچیل و نلسون ماندلا تحت پوشش و محافظت شده," او گفت:.

دفتر شهردار تایید کرد که گاندی مجسمه نیز در میان آثار تاریخی محافظت می شود. نقاشی های دیواری با کلمه "نژادپرستانه" در نزدیکی مجسمه در میدان پارلمان که نبود واقعی ستون همانطور که در مورد نقاشی, مجسمه سازی, تا به حال برانگیخته برخی از غم و اندوه در رسانه های اجتماعی در میان هندی مهاجر قرار گرفتند.

پس از آن یک طومار خواستار حذف یکی دیگر از مجسمه گاندی در انگلستان در شهر لستر را به خود جلب کرده هزار امضا نیز تحریک مقابله با واکنش های.

"گاندی به ما نشان داده است که سازماندهی مقاومت صلح آمیز می تواند نیرویی برای تغییر" گفت: کلودیا Webbe محلی حزب کارگر MP برای لستر شرق به عنوان او انداخت و او را حمایت پشت شهر مجسمه.

لستر شورای شهر است گفت: این طومار خواستار حذف آن خواهد بود "در نظر گرفته" به عنوان بخشی از یک گسترده تر بررسی شهر مجسمه های خیابان و ساختمان, نام ورزش در حال انجام توسط مختلف مقامات محلی در سراسر بریتانیا در پی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات هدف خاص مجسمه دیده می شود به عنوان یادآور بریتانیا برده تجاری و استعماری گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب