G20 شرط در سوخت های فسیلی برای پست-Covid-19 اقتصاد برنامه های بازیابی

در حالی که صداهای مورد نیاز برای 'سبز recovery' پس از coronavirus رشد بلندتر در سیاست محافل سیاست انرژی ردیاب

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

در حالی که صداهای مورد نیاز برای 'سبز recovery' پس از coronavirus رشد بلندتر در سیاست محافل سیاست انرژی ردیاب نشان می دهد که در واقعیت سوخت های فسیلی تولید و بالا کربن بخش هایی مانند شرکت های هواپیمایی در حال دریافت 70 درصد بیشتر کمک های بهبودی از انرژی پاک. وب سایت خواهد شد و هفتگی به روز شده برای نظارت بر این روند است.

"با وجود تعداد زیادی از تمیز بودن سیاست های تصویب شده توسط دولت در ماه های اخیر نشان می دهد که چگونه سیستم ردیابی صنعت سوخت فسیلی همچنان ادامه دارد و به شدت لابی سیاست گذاران گفت:" آنجلا Picciariello ارشد افسر تحقیقات در خارج از کشور Development Institute (ODI). "این منجر به برخی از به اصطلاح مشروط سوخت های فسیلی سیاست هایی که این قفل در تولید گازهای گلخانه ای خطرناک برای دهه های آینده است."

G20 اقتصاد نشان دهنده بیش از 80 درصد از تولید ناخالص جهانی و سه چهارم تجارت جهانی. این گروه همچنین مسئول 79 درصد از جهانی تولید گازهای گلخانه ای و در نتیجه نقش مهمی در تحقق اهداف توافق پاریس. اما موجود G20 تعهدات کافی برای جلوگیری از متوسط جهانی افزایش درجه حرارت بیش از 2C تا پایان این قرن در مقایسه با قبل از صنعتی سطح.

تولید گازهای گلخانه ای از انرژی صنعت حمل و نقل و ساختمان و کشاورزی در کشورهای G20 رز در سال 2018 نشان دادن روشن عدم اقدام برای مقابله با تغییرات آب و هوایی با توجه به قهوه ای به سبز گزارش با هماهنگی سازمان آب و شفافیت. این است که با وجود کشورهایی با داشتن تخصص فنی و اقتصادی مشوق های لازم برای کاهش آنها تحقیقات جدید پیدا کرده است.

"بازیابی هزینه باید به طور چشمگیری تغییر دوره به حمایت از انرژی های پاک به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده به جای یارانه آلوده از گذشته است. سوخت های فسیلی سرمایه گذاری بد و حتی قبل از همه گیر آغاز شد" گفت: "الکس Doukas یک مدیر برنامه در تغییر نفت بین المللی است.

آمریکای لاتین مسیر

ردیاب یافت که برزیل تا کنون اختصاص داده US$780 میلیون برای تمیز کردن منابع انرژی و US$2.6 میلیارد دلار به دیگر انرژی عمدتا برای مصرف سوخت های زیستی تولید کنندگان و تامین مالی اضطراری برای بخش برق. وجود دارد دیگر سوخت های فسیلی حمایت از سیاست های, اما آنها نمی تواند اندازه گیری.

در ضمن مکزیک سپری کرده است تا به ما 3 میلیارد دلار برای حمایت از سوخت های فسیلی پس از همه گیر شروع به اعطای یک محرک های مالی به دولت متعلق به شرکت نفت پمکس و حمایت از ساخت و ساز از Dos Bocas پالایشگاه. انرژیهای تجدید پذیر را متوقف کرده اند در حال گسترش با وجود پتانسیل عظیمی.

"این سیاست های اقتصادی به تاخیر, بازیابی انرژی انتقال و پیشرفت به سوی ایجاد پایه های یک اقتصاد کم کربن و در نتیجه مکزیک و توسعه" گفت: Juan Carlos Belausteguigoitia رئیس مرکز انرژی در مکزیک موسسه فن آوری (ITAM).

ردیاب نمی تواند تعیین هزینه از آرژانتین Covid-19 بازیابی بسته های یافت اما سیاست هایی که پشتیبانی از سوخت های فسیلی و هیچ کدام برای انرژی پاک. معاملات نفت در داخل کشور ما 45 دلار یک حرکت دولت است که با هدف حفظ صنعت نفت و گاز سودآور با وجود قطره در قیمت و مصرف است.

در خارج از آمریکای لاتین و دیگر کشورها اولویت بندی سوخت های فسیلی شامل استرالیا که صرف US$480 میلیون در سال و تنها ایالات متحده$122 میلیون در انرژیهای تجدید پذیر و کانادا با US$11.9 میلیارد دلار اعطا شده به سوخت های فسیلی و US$223 میلیون دلار برای انرژی پاک و کره جنوبی که اختصاص US$4.9 میلیارد دلار به زغال سنگ و گاز و نفت خام و 1.3 میلیارد دلار برای انرژی های تجدید پذیر.

برخی از ثابت شود در مسیر درست. چین صرف US$17 میلیارد دلار در حمایت از انرژی های پاک و آمریکا 4 میلیارد دلار در سوخت های فسیلی است. Jin اینکه یک محقق در موسسه جهانی استراتژی های زیست محیطی برجسته سرمایه گذاری در راه آهن ملی توسعه و حفاظت از آب.

ساتوشی کوجیما اصلی هماهنگ کننده در ژاپن بر اساس موسسه جهانی استراتژی های زیست محیطی (IGES) گفت: "ما خوشحال که به چین, آلمان, هند ژاپن و کره جنوبی و انگلستان در حال حاضر مورد تایید برخی از سبز بازیابی سیاست هایی که ارائه ماندگار و مناسب مشاغل سبز" اضافه کردن; "تلاش بیشتر برای جریان اصلی این استراتژی مطلوب هستند."

***

این مقاله قبلا منتشر شده توسط چین Dialogue: خوانده شده اصلی در اینجا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب