Froma Harrop: چه کسی استفاده نمی کند ؟ مردم بیش از همیشه

COVID-19 شتاب این روند برای چند دلیل است. نقدی تغییر نمی دست در فاصله شش فوت و علاوه بر این که می خواهد به گرف

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

COVID-19 شتاب این روند برای چند دلیل است. نقدی تغییر نمی دست در فاصله شش فوت و علاوه بر این که می خواهد به گرفتن که در این لایحه ؟ پناه در خانه به معنی بیشتر خریدهای در حال انجام بر روی اینترنت است.

این حرکت به دور از مناقصه ها و مزایده قانونی بود به خوبی در راه خود را قبل از ویروس. برخی از فروشگاه ها و eateries متوقف شده بود پذیرش نقد در دسترس نباشد. اگر شما یک فروشگاه ساندویچ انجام سریع ناهار کسب و کار پردازش پلاستیک طول می کشد زمان کمتر از انتظار برای کسی که برای ماهی 55 سنت از جیب خود. رستوران های زنجیره ای Sweetgreen فرار یک کرنومتر و متوجه شد که پرداخت cashless می تواند تکمیل شود تا 15 درصد سریع تر از آنهایی که با استفاده از پول کاغذی. که را قادر می سازد کسب و کار به استخدام کمتر از آنچه که ما استفاده می شود به تماس "صندوقداران."

فدرال رزرو گزارش می دهد که دبیت کارت ها اغلب استفاده می شود به معنی پرداخت. نقدی شاغل در 26 درصد از تمام معاملات و 49 درصد از کسانی که زیر 10 دلار است. اما هر گروه سنی از طریق متولدین انجام شده است بیشتر از آنها را با استفاده از وسائل دیجیتال و پلاستیک از پول نقد. جای تعجب نیست که millennials منجر به بسته.

با وجود این روند چند متحده و شهرستانها را به تصویب قوانین نیاز به کسب و کار به قبول و در اینجا به همین دلیل: برخی از افراد مسن هنوز هم نمی فن آوری است. آنها حتی نمی باید یک تلفن همراه بسیار کمتر از یک حساب پی پال برای انتقال پول است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسیاری از مردم فقیر ندارد و کارت های اعتباری و یا حتی حساب های بانکی. برخی از 6.5 درصد از خانواده های آمریکایی هستند "unbanked" با توجه به شرکت بیمه سپرده فدرال. Cashless موسسات تبعیض علیه این گروه است.

مرکز تحقیقات پیو در بر داشت 29 درصد از بزرگسالان گزارش که آنها هیچ خرید با پول نقد در طول یک نمونه در هفته است. اما کسانی که کمتر از 30.000 دلار در سال در حدود چهار بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان عالی-درآمد آمریکایی ها می گویند آنها را در تمام یا تقریبا تمام خریدهای خود را با استفاده از پول نقد.

با توجه به این که بررسی به طور متوسط قیمت در داس Toros Taqueria تنها $11.50 به نظر می رسید عجیب و غریب که زنجیره ای فست فود را تلاش در سراسر کشور ممنوعیت پرداخت نقدی. اما قبل از آن معکوس دوره زمانی که مجبور.

برخی از ما که فقیر هستند ترجیح می دهند پول نقد به دلایل معتبر است. کسانی که مایل به کنترل هزینه های آن را دوست دارم چرا که از نظر روانی نقدی هنوز هم احساس می کند مانند پول واقعی در راه کارت های پلاستیکی نیست. نقدی ناشناس معاملات خصوصی تر. محافظت می کند که کاربران از سرقت هویت (هر چند آن را می سازد آنها را بیشتر در معرض pickpockets). در ضمن خدمت رانندگان و آرایشگری به نظر می رسد به مانند پول نقد راهنمایی.

برای صاحبان کسب و کار از سوی دیگر داشتن مقدار زیادی از پول نقد در ثبت نام مانع سرقت و موجب صرفه جویی در آنها را مشکل استخدام کامیون زرهی. و آنها لازم نیست که به نگرانی در مورد پول تقلبی.

نقدی شده است متوسط برای پنهان کردن فعالیت های جنایی. جامعه ای که دیگر از آن استفاده می کند بهتر می تواند نظارت بر فروشندگان مواد مخدر و مالیات cheats. دولت فدرال در سال 1969 ساخته شده از 100 دلار در لایحه بالاترین بانک توجه داشته باشید بدیهی است که به نیروی کارتل های مواد مخدر برای حمل بیشتر صورتحساب آنها را بیشتر قابل تشخیص است. 500 دلار بیل با ویلیام مک کینلی را چهره در آن است که دیگر صادر شده و همچنین از 1000 $(استیفن گراور کلیولند) و $5,000 (جیمز مدیسون) صورتحساب.

البته هیچ چیز جدیدی در مورد cashless جوامع است. قرن ها پیش دهقانان به طور معمول انجام معاملات دادوستد -- می گویند تجارت دو گوسفند برای کلش-پر تخت. بیا به آن فکر می کنم که نبود بسیار بهداشتی در طول آفت یا نه.

Froma Harrop است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به نظر می رسد به طور منظم در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب