Froma Harrop: تابستان افراد در حال حاضر در اینجا. و در حال snowbirds بمونی ؟

همانطور که برای زمستان مقصد -- فلوریدا و آریزونا و تگزاس و یا هر منطقه اسکی -- این snowbirds به نظر می رسد طول

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

همانطور که برای زمستان مقصد -- فلوریدا و آریزونا و تگزاس و یا هر منطقه اسکی -- این snowbirds به نظر می رسد طولانی به بهار. تمام وقت محلی ممکن است تعجب زمانی که آنها را ترک خواهد کرد. آنها در حال رفتن به ترک درست است ؟

خارج از فصل به طور سنتی یک بار برای سال سرآمد برای لذت بردن از ترافیک کمتر و آرامتر صحنه در رستوران ها و فروشگاه ها. برای کسانی که معنی آن را ارائه مهلت از مرفه ساکنان پاره وقت با شهوت خود را برای بهترین جداول و هوا دائمی اوقات فراغت است.

حال سؤال این است که آیا coronavirus است messed تا الگوهای مهاجرت ، پس از همه, محدودیت در جمع آوری باقی می ماند تا حد زیادی در محل در مراکز شهری که در آن خانه های دست دوم مردم باید اول خود را در خانه. لذت از زندگی شهری شده اند تا حد زیادی محدود.

که ساکنان فصلی تمایل دارند که پول بیشتری از دائمی مردم محلی به مدت طولانی مطرح خشم همراه اجتماعی و اقتصادی خطوط. سوزش بیشتر ملتهب با اعتقاد به این که مردم شهرستان ممکن است در آوردن ویروس همراه با فانتزی لپ تاپ و تک مالت ترمز خودرو. در ضمن شهرهای کوچک و مناطق روستایی معمولا لازم نیست که پزشکی زیرساخت برای درمان تعداد زیادی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این پدیده ای است که در اروپا دیده می شود و همچنین تنها با درگیری بیشتر. به عنوان gentry از پاریس رسید به خانه های دوم بر صلح آمیز فرانسوی سلیمان خاموش ساحل اقیانوس اطلس کلاس تنش هایش. نزد پاریسی در ظاهر بی پایان تعطیلات -- بادبادک گشت و گذار, دوچرخه سواری و آرامش بخش در ساحل -- به عنوان مردم محلی ادامه طولانی خود را در مبارزه با رکود اقتصادی منجر به unfriendliness. لاستیک اتومبیل با پاریس پلاک شده اند را کاهش داد. یک شهردار تلاش برای جلوگیری از یک پل از سرزمین اصلی است.

صحنه های مشابه را بازی کردن در ایتالیا که در آن ساکنان ثروتمند اما ویروس زده شمال شهرستانها رهبری برای این کشور فقیر جنوب. و زمانی که رئال مادرید تعطیل شهرنشینان جریان را به خانه های خود در اسپانیا در ساحل دریای مدیترانه. برخی از کشورها مانند نروژ و بلژیک منع مردم از خود quarantining در خانه دوم.

که بیشتر در مسیر خطر ناک در اینجا. در اواخر ماه مارس فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تلاش برای راه اندازی بزرگراه های بازرسی برای توقف اتومبیل از نیویورک و لوئیزیانا دو coronavirus نقاط مهم و سفارش خود مسافران را به خود قرنطینه به مدت دو هفته.

"این منصفانه نیست به مردم فلوریدا" DeSantis گفت که خارجی ها را در آینده. چیزی است که بسیاری از کسانی که "غیر خودی" خود خانه یا آپارتمانهای در فلوریدا. آنها را وادار به جست و خیز مالیات اموال این زمان در اطراف ؟

بسیاری از ساکنان این تا حد زیادی رها شهرستانها در ضمن به نظر می رسد برای لذت بردن از داشتن محل بازگشت به خود را دارند. صاحب یک رستوران در بیش از touristed شهر دوبروونیک کرواسی bemoaned از دست دادن کسب و کار, اما دوست داشتن به فشار راه خود را از طریق کشتی کروز جمعیت. از تراس مشرف به بندر قدیمی او در حال حاضر می بیند تورهای ماهیگیری گذاشته تا خشک به جای جداول اشغال شده توسط swarms از گردشگران است.

یک توسعه دهنده وب زندگی در رم گفتگو با بهره گیری از پیاده روی خود را به uncrowded مراحل اسپانیایی. این شهر تبدیل شده است "رمانتیک" او گفت: "مثل یک رویا بود."

خوب چه اتفاقی می افتد زمانی که جهان ما بازگشایی در صورت جدی ؟ خواهد تابستان مردم یا snowbirds پرواز به اولیه خود را لانه?

این مستند نشان داده است که بسیاری از می تواند انجام دهد شغل خود را از هر کجا که وجود دارد یک اتصال به اینترنت خوب. اگر از راه دور کار می کنند بیشتر می شود دائم دوم-خانه مردم ممکن است حتی کمتر از یک انگیزه ای برای ترک.

را خانه دوم تبدیل به اقامت اولیه? تابستان مردم احتمالا قطع از طریق آب و هوای گرم. نگاه به snowbirds در حال حاضر برای یک اشاره از یک جواب.

Froma Harrop است که در سراسر کشور همزمان نویس که کار به نظر می رسد به طور منظم در چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن