از COVID تست به در-پارک ناهار خوری, دوقلو, وابسته به مشغول نگه داشتن بدون بیس بال

پشت در مارس 12, دوقلو بودند در حال آماده شدن برای بازی Baltimore Orioles در نمایشگاه بازی و هموند ورزشگاه شده

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

پشت در مارس 12, دوقلو بودند در حال آماده شدن برای بازی Baltimore Orioles در نمایشگاه بازی و هموند ورزشگاه شده بود prepped و آماده رفتن به مانند هر روز دیگر هنگامی که کلمه پایین آمد از لیگ اصلی بیس بال است که بقیه از بهار آموزش خواهد بود به حالت تعلیق بلافاصله به عنوان coronavirus گسترش در سراسر کشور است. دوقلوها شروع به بسته بندی بلافاصله پراکندگی بازگشت به خانه های مربوطه.

اما هر زمان که Judd, Loveland مدیر کل فورت مایرز توانا صدف که بازی در هموند ورزشگاه در طول فصل راه می رفت به کار او در بر داشت یک ورزشگاه آماده برای بیس بال: WCCO رادیو هنوز هم در بلندگو توسط دفتر جعبه فلزی آشکارسازهای شد هنوز امتیازات می ایستد هنوز هم راه اندازی شده است.

"این نوع بسیار وهم آور چیز به راه رفتن در اطراف ورزشگاه که به نظر می رسد به عنوان اگر ما می تواند باز کردن و بازی فردا," او گفت:.

در حال حاضر زمانی که او می آید به کار نزدیک به دو ماه پس از آموزش بهار تعطیل او را می بیند اتومبیل پوشش پارکینگ ردیف که پس از نام دوقلوهای افسانه ها و مردم در حال انتظار برای دریافت تست شده برای COVID-19.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان رمان coronavirus را تعطیل ورزشی در سراسر کشور کوچک لیگ بیس بال تیم های سمت چپ تعجب زمانی که آنها ممکن است قادر به بازگشت این سال اگر در همه, با, تاریخ شروع لیگ اصلی بیس بال و نه حتی روشن نشده است. اما در این میان دوقلوها' وابسته به پیدا کردن مقدار زیادی از راه را مشغول نگه دارید.

لاولند و توانا صدف کارکنان در وسط بدانند چگونه آنها ممکن است قادر به فروش takeout مواد غذایی و وعده های غذایی به تازگی که CenturyLink مجموعه ورزشی انتخاب شد به عنوان یک رایگان تست سایت.

در حال حاضر اعضای توانا صدف کارکنان که هنوز کار از خانه در دست پخت و بسته بندی و توزیع جعبه ناهار به تغذیه و بهداشت و دیگر کارگران خط مقدم که در سایت انجام تست. آنها را به ایجاد یک ورودی خط به طوری کارکنان می تواند در یک زمان در حالی که در شکستن و فاصله جداول در مطبوعات اتاق ناهار خوری برای آنها را به خوردن.

"این رفتن به یک مقدار مختلف جهان و آن را به مقدار زیادی بیشتر برای انجام کاری که در غیر این صورت بسیار ساده خواهد بود به انجام" لاولند گفت. "چیزی شبیه به این در گذشته با ما غذا بخش اگر این بود که هرگز یک بیماری همه گیر ما می تواند چیزی شبیه به این با دو نفر هیچ مشکلی. اما آن را گرفته و شش نفر از ما را به انجام آن است و ما ممکن است اضافه کردن یک هفتم طوری که چگونه خواستار آن است."

در فلوریدا تکدی دوقلوها' دو یک وابسته Pensacola آبی Wahoos را آغاز کرده اند تطبیق به عنوان محدودیت در فلوریدا شل. آبی Wahoos گسترش یافته اند از منظقه مواد غذایی انتخاب کنید تا برای اجازه دادن به طرفداران آمدن به ورزشگاه به ناهار خوردن در ballpark را در حالی که تماشای فیلم در صفحه نمایش بزرگ است.

فروش وعده های غذایی خانواده, تیم رئیس جمهور جاناتان گریفیث گفت: آنها قادر به نگه داشتن اضافی 20 نفر شاغل. در حال حاضر به عنوان دولت شروع به باز کردن این تیم فاصله جداول اضافه شده مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه و دو مجریان ساخت مطمئن شوید که همه زیر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین برای ایمنی از طرفداران و کارکنان.

"ماموریت ما به عنوان آبی Wahoos است که به بهبود کیفیت زندگی در جامعه ما و در ما احساس می کنید که چیزی است که این انجام شده است," او گفت:. "و اگر ما آن را انجام نمی در سمت راست و راه امن و سپس ما در ملاقات با ماموریت ما بنابراین ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما می توانید انجام دهید که."

گریفیث گفت: حق رای دادن در حال کار بر داشتن گروههای محلی بیا به بازی موسیقی و سرگرمی های دیگر مانند طلسم مسابقات به نگه داشتن طرفداران درگیر در حالی که آنها غذا خوردن.

در نهایت آنها به عنوان کامل روند, آنها در حال برنامه ریزی در شروع فیلم شب و آتش بازی نشان می دهد در پارک. در حالی که حوادث را پوشش نمی همه پول از دست رفته از بازی نیست بازی ها تمرکز خود را بر حفظ کارکنان شاغل و حمایت از جامعه است.

"ما شده اند بسیار چشمگیر با کارکنان ما — 2020 خواهد بود وحشتناک مالی سال برای آبی Wahoos," گریفیث گفت. "حتی اگر ما بزرگترین رویدادها و ما همه چیز را ما می توانیم آن را به 70 بازی که ما در حال از دست رفته و یا حتی 35 بازی. ... آنچه که ما در حال تلاش برای انجام آن را بیشتر در مورد جامعه و در جامعه ذهن و کمک به جامعه به عنوان آنجا که ممکن است."

در Cedar Rapids, Iowa, که در آن دوقلو' Class-A وابسته به نقش شهرستان محدودیت نمی کاملا به عنوان سست بنابراین طرفداران در واقع نمی تواند وارد پارک. اما دانه را با هم قرار داده و یک منو برای طرفداران به انتخاب از جمله خود نیم پوند سگ داغ و نیم پوند بیکن چیزبرگر و تشویق طرفداران به پارک در بالا و غذا خوردن با نمایی از پارک.

"شما می توانید ببینید ورزشگاه و یک پارکینگ در تاریخ که در آن شما احساس می کنید مانند شما در ورزشگاه" مدیر کل اسکات ویلسون گفت:. "ما فقط تلاش می کند که carryout کسب و کار مرتب کردن بر اساس احساس شما آمد به ورزشگاه برداشت مواد غذایی خود را و شما وجود دارد. و این به خوبی پیش رفته."

به عنوان شهرستان شروع به باز کردن بیشتر ویلسون گفت: باشگاه مورد بحث و بررسی گسترش جداول پیک نیک و دعوت طرفداران داخل, پارک, اما آنها نشده و در عین حال نقل مکان کرد و به سمت آن است. در عین حال او گفت: کالا فروش آنلاین قوی بوده است.

این تیم شده است عامل با یک اسکلت خدمه و ضروری مقابل دفتر کارکنان انجام داده اند و کار آنها به طور معمول استخدام خدمه را انجام دهد.

"ما همه چیز را که ما را استخدام کرده اند مردم را به انجام — فشار-تمیز شسته رفت و از طریق همه که و ورزشگاه prepped و آماده برای یک بازی" ویلسون گفت:. "تنها چیزی که ما در حال از دست رفته یک تیم به بازی در زمین."

با هیچ تیمی در این زمینه روچستر قرمز بال این تیم سه گانه-A وابسته در شمال ایالت نیویورک شده است و مشغول ماندن در تماس با فصل-دارندگان بلیط و تبلیغات, تیم, جمهور, مدیر عامل و COO نائومی نقره گفت و همچنین حفظ یک فعال حضور رسانه های اجتماعی مانند تمام اعضا.

آنها همچنین شروع یک منظقه امتیازات منو که در آن طرفداران می توانید انتخاب کنید تا اقلام مانند همبرگر ، سوسیس و انگشتان مرغ از مرز زمینه است. و آنها در حال فروش قرنطینه ملزومات از ضد عفونی کننده دست به قرمز بال ماسک و یک تی شرت که می گوید: "امیدوارم که بال دارد." بخشی از درآمد حاصل از فروش این پیراهن را به نفع ایران راه بیشتر روچستر.

"این امر می تواند فقط آنچه ما نیاز به یک کمی از بیس بال. هر کس که دوست دارم اما قطعا نیست ارزش به خطر انداختن زندگی مردم," نقره گفت. "من خوشحالم که من نیاز به این تصمیم. ما انجام هر کاری که تلقی به مناسب خواهد بود و ما آن را از طریق. همه من می دانم این است که ما می توانیم بازی توپ, مردم در حال رفتن به گرسنه برای آن است که برای اطمینان حاصل کنید."

هر چند این امر می تواند دشوار بال قرمز قرار دارد از نظر مالی قادر به زنده ماندن در این فصل بدون بیس بال. اما نقره گفت: او نگرانی در مورد تیم های دیگر که هستند.

که می تواند شامل rookie-سطح الیزبتهتن, دوقلو, تیم آپالاچی لیگ های وابسته است که در شمال شرقی ایالت تنسی. در offseason, E-دوقلو بودند شامل یک لیست از 42 تیم که پیشنهاد شد به عنوان بخشی از یک لیگ اصلی بیس بال انقباض طرح است.

با کروناویروس توقف, جهان ورزش, انقباض در این نقطه به نظر می رسد اجتناب ناپذیر و کریس آلن رئیس جمهور بوید ورزشی که نظارت E-سینا معتقد است که این طلسم پایان آپالاچی لیگ.

"من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به یک فصل این سال است. آن را نگاه نمی کند برای ما خوب," او گفت:. و بدیهی است که در سال آینده به نظر نمی آید خوب برای دوقلوها در اینجا در الیزبتهتن بنابراین ما قطعا نگران است."

در حال حاضر آلن گفت بوید ورزشی کارکنان یک کامیون مواد غذایی که آنها با استفاده از خوراک کمک به اولین پاسخ دهندگان و در غیر این صورت مشاهده امور مالی خود را و کار در "battening پایین دریچه." آنها همچنین سازماندهی دبیرستان لیگ بیس بال بازی در پارک ها یک بار مجاز.

و به عنوان جزئی از تیم های لیگ برتر همچنان به رویای راه های دیگر برای کسب درآمد آنها مشتاقانه به دنبال به جلو به بازگشت از بیس بال در پارک های سراسر کشور است.

"مردم در حال پرسیدن هر روز هنگامی که ما فکر می کنم ما خواهید بود و البته این سوالی است که ما واقعا می توانیم در حال حاضر" نقره گفت. "اما من فکر می کنم ما طرفداران و طرفداران در سراسر این کشور واقعا به دنبال به جلو به برخی از بیس بال. این امر می تواند یک کمک بزرگ و انحراف از آنچه که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب