از یک گردباد به یک بیماری همه گیر در نرتهوود ارشد کلاس متحمل

تنگ گره گروهی از سالمندان که به نظر می رسد بیشتر شبیه خانواده از همکلاسی شروع سفر از طریق مدرسه با تراژدی است

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

تنگ گره گروهی از سالمندان که به نظر می رسد بیشتر شبیه خانواده از همکلاسی شروع سفر از طریق مدرسه با تراژدی است و پایان آن با یک بیماری همه گیر.

در سال 2007 به عنوان کلاس 2020 شروع شد مهد کودک یک EF4 گردباد با باد تا 170 مایل در ساعت به سمت چپ نیم مایل راه تخریب را از طریق Northwood و وارد مدرسه است. یک کشته و 18 مجروح شدند.

"خوشبختانه وجود ندارد مردم بیشتر صدمه دیده است, اما زمانی که شما نگاه در نرتهوود این شهر را هرگز همان خواهد بود" گفت: یک شاهد در مدت کوتاهی پس از طوفان است.

چون گردباد آسیب دیده مدرسه فراتر از تعمیر و پس kindergarteners هرگز خود واقعی برای اولین بار بعد از مدرسه. آنها bused به نزدیکی شهرها تا یک مدرسه جدید ساخته خواهد شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یکی Northwood عمومی, مدرسه, دانش آموز می گوید: چالش های او و همکلاسی های خود مواجه شده اند آورده اند و آنها را به هم نزدیک است.

"ما در حال قوی کلاس و (باید) همیشه نزدیک بوده است به طوری که همه گیر و گردباد فقط تقویت آن و ایالات متحده" ارشد گفت: پای Uglem.

مدیران موافق است و چیز خاصی در مورد این سالمندان.

"آنها یک گروه از بچه ها که می تواند رسیدگی به سختی آنها رسیدگی چیزهایی که آمده راه خود گفت: Northwood سرپرست شین لاجوردی. "(آن را) اعتباری به آنها و پدر و مادر خود و مدل نقش."

مدیر مدرسه سارا برگر توصیف دانش آموزان به عنوان یک "خنده دار" و "افراطی" است که به ارمغان می آورد شادی با آنها در همه جا آنها بروید.

کلاس دهکدهای از دست رفته در بسیاری از بزرگ ارشد سال حوادث. مدرسه لغو بازگشت به خانه پس از رعد و برق با تاخیر بازی در اواخر شب. در حال حاضر با این بیماری همه گیر آنها خود را از دست داده prom ارشد و بعد در مینیاپولیس ،

سالمندان بودند که در مسابقات قهرمانی رباتیک تیم هستند به خصوص نا امید به عنوان شهر بسیج در اطراف آنها برای سفر به مسابقات جهانی در تابستان امسال در دیترویت.

هنوز هم این گروه می داند که چگونه به آب و طوفان.

"هر کس در کلاس من اقتباس شده است و همه ما باید از این شخصیت (که در آن) شما فقط با فشار از طریق همه چیز" گفت: Northwood ارشد Brennen Beaudin. "ما تا به حال که تمام زندگی ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن