دوستان و حامیان فراخوان برای آزادی دستگیر کوه راشمور معترضان

RAPID CITY, S. D. — دوستان و حامیان لابی برای آزادی افراد دستگیر شده در یک جاده در محاصره کوه راشمور یادبود م

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

RAPID CITY, S. D. — دوستان و حامیان لابی برای آزادی افراد دستگیر شده در یک جاده در محاصره کوه راشمور یادبود ملی در مرحله یک تجمع در خارج از پنینگتون زندان شهرستان در سریع شهر در پنج شنبه, جولای 4, و درخواست برای کمک های مالی به وثیقه صندوق.

نمایندگان با پنینگتون شهرستان کلانتر دفتر بازداشت حدود 15 نفر از آنها آمریکایی های بومی در محاصره سایت در ایالات متحده بزرگراه 16A در شب جمعه پس از یک ساعت-بست طولانی با اجرای قانون و سرباز گارد ملی.

کسانی که دستگیر شدند و بخشی از اعتراض مراجعه به یادبود توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان نژادی و بی عدالتی و سرقت از سیاه تپه از مردم بومی که هنگامی که آن را به نام خانه و هنوز هم در نظر آن را یک مکان مقدس.

این NDN جمعی سریع شهر, S. D. مبتنی بر حمایت سازمان در یک شنبه انتشار اخبار شناسایی دو نفر از افراد دستگیر شده به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت نیک Tilsen و Krystal دو گاو بنیانگذار صدای مقدس است.

با توجه به پنینگتون شهرستان پرونده های بررسی شده توسط انجمن اخبار سرویس Tilsen باقی مانده در زندان شهرستان است. او متهم است با غیر قانونی مجمع ایستاده در یک بزرگراه با هدف مانع یا توقف ترافیک عدم تخلیه و سرقت در درجه دوم. او مجموعه ای به نظر می رسد در دادگاه صبح روز دوشنبه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو گاو بود نه ذکر شده به عنوان یک زندانی زندان. کسانی که رزرو به زندان نمی خواهد به نظر می رسد در آن مکان ورود به سیستم از زمان زندانی اگر آنها به حال شده است bailed. روشن نیست که چه اتفاقی برای دیگران که دستگیر شده بودند اما این امکان وجود دارد آنها ذکر شده برای كوچكتر و منتشر شد بدون اینکه رزرو شده است.

در آن انتشار اخبار این NDN جمعی به نقل از Tilsen قبل از او بخواهيم به دور از اعتراض سایت جمعه در دستبند.

"مردم ما باید به مبارزه برای این زمین و ما ادامه خواهد داد. این نمی خواهد آخرین. هدف ما این است و نه فقط مقاومت بلکه اساسا تصور آینده ای بهتر" او گفت:, با توجه به سازمان است.

یک پیام به NDN جمعی برای درخواست اطلاعات اضافی نبود بلافاصله بازگشت.

خارج از پنینگتون زندان شهرستان دیر صبح روز شنبه یک گروه از حامیان بسیج به تقاضای انتشار Tilsen و دیگر زندانی شد.

این NDN جمعی بود درخواست کمک های مالی به سیاه تپه وثیقه و صندوق دفاع حقوقی به تامین هزینه نجات کسانی که معترضان که همچنان در زندان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب