جمعه کیسه مراسلات پستی: ND, سیاسی, رای گیری, Dems, حمله PPP وام پاسخگویی برای پلیس و داکوتای دسترسی به خط لوله

آن را یکی از مورد علاقه های من وقتی که من بچه بودم و من همیشه فکر می کردم که نام های عجیب و غریب با اشاره به ا

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

آن را یکی از مورد علاقه های من وقتی که من بچه بودم و من همیشه فکر می کردم که نام های عجیب و غریب با اشاره به این صدا اتومبیل های ساخته شده در هنگام راه اندازی. من به تازگی آموخته واقعی مبدا (با تشکر از ق!) -- نظر می رسد آن است که نظامی انگلیسی زبان عامیانه برای لغزش اجازه جنگ جهانی اول-عصر سربازان مورد نیاز خود را به ترک سربازخانه و بازدید از یک فاحشه خانه.

هیچ شوخی است.

همچنین نویسنده کتاب کودکان "Chitty Chitty Bang Bang"? هیچ یک دیگر از ایان فلمینگ بهتر شناخته شده به عنوان کسی که ایجاد جیمز باند.

این یک وحشی جهان ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به هر حال آن زمان برای یکی دیگر از جمعه مکاتبه شده اند که کمی متناقض از اواخر. من عذرخواهی می کنیم. اگر شما می خواهم به ارسال چیزی در این ستون ارسال آن به rport@forumcomm.com. ارسالی ممکن است ویرایش شده برای وضوح و اختصار.

لوقا می نویسد: 1) آیا شما دیده می شود هر رای گیری به تازگی برای N. D. به صورت کلی انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس تکرار انتخابات ؟ من چیزی ندیدم پس مانند مه. 2) من فقط کنجکاو است و هر کسی در Dem-NPL که scintilla از به رسمیت شناختن نام حتی توان رقابتی در هر خانه در ایالات متحده/کرسی سنا در N. D. برای آینده قابل پیش بینی?

من را دیده اند هر رای گیری شده است. وجود دارد بسیاری از رای گیری سیاسی اتفاق می افتد در داکوتای شمالی در همه زمان ها. احزاب سیاسی نامزدها و همه شیوه ای از گروه های ذینفع نظرسنجی در همه زمان ها. بسیاری از کسانی که نتایج هر چند در حال خصوصی نگه داشته شود. گاهی اوقات آنها را به اشتراک گذاری اطلاعات با کسی مثل من ، احساس من این است که Rep. کلی آرمسترانگ ندارد به نگرانی در مورد در مسابقه خود را در برابر دموکرات رقیب ژاک Raknerud که رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که احتمالا رای گیری در مورد به عنوان قوی به عنوان همیشه.

همانطور که برای دموکرات ها و نیمکت از نامزدها رهبران از خود گذشته و دوران موفقیت در 1980s و 1990s در حال پیری است. جوان دموکرات ها رشد کرده و وارد سیاست با تجربه کمی در نحوه موفق خواهد بود. آنها مشکل استخدام نامزدهای جدی چون کسی که می خواهد به اجرا و ذبح? اما عدم نامزدهای جدی لطمه می زند و توانایی خود را برای جذب رهبری خوب برای حزب, که به نوبه خود لطمه می زند و توانایی خود را برای استخدام جدی نامزدها.

این چرخه معیوب است و من مطمئن هستم که آن را به پایان می رسد برای آنها. شاید زمانی که حزب دموکرات به طور کلی شروع به مراقبت در مورد رای دهندگان روستایی دوباره که بعید به نظر می رسد اتفاق می افتد هر زمان به زودی.

اسکات می نویسد: مقاله خوب در N. D. Dem حزب آزادسازی در رژیم صهیونیستی. بورگوم. یک بیانیه [از دموکرات ها] که به من زده به عنوان عجیب و غریب است که "N. D. کسب و کارهای کوچک در حال تلاش برای دسترسی به برنامه وام ...". حقیقت این است که این برنامه بسیار آسان برای دسترسی از طریق بانک های محلی که کار با SBA است که با زمان تقریبی. 150 میلیارد دلار مازاد در برنامه وام. من بخشی از یک کسب و کار کوچک و PPP برنامه نرم افزار بسیار ساده است. کسب و کار ما banker شد بیش از تمایل به کمک به آنها پرداخت می شود برای انجام این برنامه است. ما وام برای $98,000 و به عنوان عالی پل در طول زمان ما تا به حال به درب. نگه دارید تا کار خوب خود را.

اسکات تجربه با PPP برنامه به نظر می رسد یکی از شایع حداقل در میان اهالی داکوتای شمالی. یکی از دوستان من که با این نسخهها کار در بانکداری messaged من در پاسخ به همان ستون اسکات خوانده و گفت: چیزهای مشابه. "از حزب دموکرات باید استراحت در PPP. وجود دارد به معنای واقعی کلمه بیش از 100 میلیارد دلار هنوز هم در دسترس است اگر 'مادر و پاپ' کسب و کار می خواهید برای رفتن به آن را دریافت" او به من گفت. "اساسا اگر کسی به ما آمد ما تا به حال آنها را مورد تایید در حدود 30 دقیقه اگر آنها به حال خود financials با آنها."

بخشی از مشکل این است که ما در حال خواندن این بیانیه از دموکرات ها به عنوان اگر آن را یک تلاش جدی برای تشخیص یک مشکل واقعی در یک به طور گسترده ای مورد استفاده در برنامه فدرال. در آن ارزان, سیاسی, شیرین کاری با گردشگری اعدام است. همانطور که در پاسخ به لوقا بالا داکوتای شمالی دموکراتیک-NPL در تلاش برای جذب افراد با استعداد و این قسمت اثبات شده است به اندازه کافی از آن است.

منظورم این است که دموکرات ها حمله بورگوم از آنجا که کسب و کار او تاسیس در زمان PPP وام و آنها ظاهرا نمی دانم که خود را نامزد بورگوم را رقیب شلی لنز نیز در زمان یک وام. چگونه است که حتی اتفاق می افتد ؟

Collin می نویسد: من از صمیم قلب با شما موافق تفسیر در مورد پلیس بررسی خود را. من شده اند با توجه پلیس اصلاحات یک معامله خوب است به تازگی. امید من این است که تغییر خواهد آمد. ایجاد مستقل تحقیقی روند برای پلیس خواهد به نفع همه است. آن را به نفع "قربانی" از سوء رفتار پلیس به دلیل آن را نمی خواهد احساس می کنم مثل یک coverup. همان خواهد بود برای افسر. که پاک از سوء مستقل تحقیقی روند بروید یک راه طولانی به سوی پاکسازی افسر نام. عمومی بهره مند در داشتن اعتماد به نفس در نتیجه. هر کس برنده است.

Collin و این امر در قبل از اخبار امروز که در شهر فارگو خواهد بود درخواست بررسی خارج از معاون سابق رئیس تاد Osmundson و اقدامات خود را در یک سیاه زندگی موضوع اعتراض در اوایل ماه ژوئن است. دفتر دادستان کل به طور خاص اداره تحقیقات جنایی در حال حاضر خواهد شد به بررسی این موضوع و این بهبود بیش از فارگو اداره پلیس بررسی و تبرئه خود است.

هنوز به من نوشت: در ستون من در مورد اخبار پلیس بررسی پولیس قرار نیست برای حل اجرای قانون مشکلات سیستمیک با پاسخگویی. وجود دارد مقدار زیادی از حرکت به سمت اجرای قانون اصلاحات در حال حاضر, و من امیدوارم که یکی از راه های که اصلاحات خود را آشکار است که در ایجاد مستقل پانل ها و یا کمیته های اجرا شده توسط شهروندان که توانمند هستند برای بررسی موارد اتهام تخلف توسط اجرای قانون است.

برخی از مقاومت در برابر این نوع از اصلاحات با این استدلال که شهروندان ندارد و تخصص به نگه پلیس پاسخگو باشند اما این بی معنی است. شهروندان نوشتن قوانین پلیس به اجرا گذارده است. حتی نظامی است و در بالای آن زنجیره ای از فرمان رهبری غیر نظامی. اگر پلیس نمی تواند پاسخگو به شهروندان ما در بسیاری از مشکلات است.

لی می نویسد: اگر مصرف سوخت های فسیلی شتاب تغییرات آب و هوایی پس از آن خواهد داکوتای دسترسی به خط لوله کمک به سرعت بخشیدن به الگوهای آب و هوایی است که سیل شرقی داکوتای شمالی مزارع بنابراین ساخت آن را سخت تر برای کشاورزان به کاشت و برداشت محصولات کشاورزی خود را? آیا هزینه این خط لوله سنگین تر بودن از مزایای هر دو داکوتای شمالی کشاورزان و اهالی داکوتای شمالی به طور کلی? که سود حاصل از خط لوله ؟ شما دریافت سود سهام و یا رشوه? یا مزایای بیشتر غیر مستقیم?

من هیچ منافع اقتصادی در داکوتای دسترسی به خط لوله در همه به طور مستقیم یا غیر مستقیم. من دریافت هیچ "سود سهام" یا "رشوه". من تنها منبع درآمد من است حقوق و دستمزد از فروم ارتباطات شرکت است.

من پشتیبانی خطوط لوله به دلیل من فکر می کنم آنها لازم است. همه ما با استفاده از چیزهایی مانند نفت و گاز طبیعی است. کسانی که مردم شما را در تلویزیون و اینترنت انجام nauseum آگهی در مورد شر صنعت نفت و بحران آب و هوا? آنها با استفاده از نفت و گاز (و احتمالا مقدار زیادی از ذغال سنگ بیش از حد).

حقیقت این است که ما به سادگی نمی باید جایگزین خوبی برای نفت و گاز در حال حاضر و تا زمانی که باقی مانده درست است که ما باید ساخت امن و قابل اعتماد زیرساخت های حمل کسانی که همه چیز مانند داکوتای دسترسی به خط لوله.

به عنوان الگوهای آب و هوایی و تغییر آب و هوا که مهم تر مسئله از من اتاق را برای در این ستون اما یک مشکل با فعالان محیط زیست صورت است که چگونه اغلب آنها پیش بینی های آخرالزمانی شده اند اشتباه در گذشته است. در سال 2009 در یک کنفرانس آب و هوا در کپنهاگ سابق ال گور معاون رئيس جمهور پیش بینی شده است که ما را بدون یخ کلاه از قطب شمال تا سال 2014. "برخی از مدل نشان می دهد که 75% شانس که کل شمال یخ های قطبی کلاه در برخی از ماه های تابستان می تواند به طور کامل یخ رایگان در عرض پنج تا هفت سال است."

من کاملا مطمئنم که ما هنوز هم مقدار زیادی از یخ در قطب شمال است. در واقع در سال 2014, سال قطب بودند قرار بود یخ یخ بسته شد.

که است که می گویند که این آب و هوا نمی, گرم شدن کره زمین. آن است که بدون شک آن را نه فقط در همه روشن است که این به نوبه خود از وقایع فاجعه برخی می گویند آن است.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن