رئیس جمهور فرانسه پاکسازی مدعی 'پیروزی' در برابر coronavirus

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 8:07:04 am فرانسه باید ساخت قوی و مستقل محیط زیست صدا و عا

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 8:07:04 am
Emmanuel Macron, Emmanuel Macron on islamic extremism, islamic extremism in west africa, islamic extremism, islamic terror, world news فرانسه باید ساخت قوی و مستقل محیط زیست صدا و عادلانه, اقتصاد, پاکسازی, گفت:, و اضافه کرد که فرانسه در بازسازی طرح انجام خواهد شد همراه با اروپا است. (AP Photo/میشل اویلر)

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در روز یکشنبه به خواست شهروندان فرانسوی به آماده شدن برای خطرات احتمالی بازگشت از coronavirus به فرانسه وارد "منطقه سبز" پایین تر دولت هشدار شروع دوشنبه معنی است که کافه ها و رستوران ها در پایتخت فرانسه می تواند برای باز کردن کامل و نه فقط بر روی تراس.

رئيس جمهور فرانسه گفت: مرحله جدید اجازه خواهد داد که این کشور برای سرعت بخشیدن به بازگشایی اقتصاد اضافه کرد که فرانسه به ثمر رساند تا اولین پیروزی در برابر coronavirus.

"مبارزه با این بیماری همه گیر تمام نشده است اما من خوشحال هستم در این مورد اولین پیروزی در برابر ویروس" پاکسازی گفت: در یک آدرس به ملت.

پاکسازی خواست مردم احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و یاد بگیرند که چگونه به زندگی با رمان coronavirus که تا کنون بیش از آلوده 157,000 نفر کشته و بیش از 29 ، 000 مردم در کشور است.

بخوانید| فرانسه میلیون ها نفر از unsold ماسک صورت بعد از ویروس بحران

فرانسه باید ساخت قوی و مستقل محیط زیست صدا و عادلانه, اقتصاد, پاکسازی, گفت:, و اضافه کرد که فرانسه در بازسازی طرح انجام خواهد شد همراه با اروپا است.

پاکسازی گفت که فرانسه بسیج در سراسر €500 میلیارد دلار ($562 میلیارد دلار) برای احیای اقتصاد در میان coronavirus بحران و اضافه کرد که کشور نیاز به کمتر وابسته به چین است.

مبارزه با نژاد پرستی

پاکسازی همچنین صحبت در مورد ضد نژادپرستی تظاهرات در همبستگی با جورج فلوید یک آفریقایی آمریکایی درگذشت مردی که در بازداشت پلیس در آمریکا در ماه گذشته.

فرانسوی و رهبر قول داد که فرانسه خواهد بود "سازش" در مبارزه با نژادپرستی اما نمی خواهد سعی کنید به پاک کردن عناصر از تاریخ آن و یا خراب کردن مجسمه جنجالی چهره های عمومی است.

"ما خواهد بود غیر قابل انعطاف در برابر نژادپرستی و یهودی ستیزی و تبعیض است. جدید تصمیم گیری برای برابری گرفته خواهد شد او گفت:" در آدرس خود.

"جمهوری نمی خواهد پاک کردن هر گونه اثری و یا هر نام از تاریخ آن است. آن را نکنید که هر یک از آن کار می کند. آن را نمی خواهد پایین هر یک از آن مجسمه اما lucidly نگاه ما به تاریخ و حافظه ما با هم," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن