رئیس جمهور فرانسه پاکسازی منصوب ژان کستکس به عنوان نخست وزیر جدید

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 5:56:21 pm فایل – در این مه 19 سال 2020 ف

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 5:56:21 pm
فایل – در این مه 19 سال 2020 فایل عکس ژان کستکس برگ پس از یک کنفرانس ویدئویی با رئیس جمهور فرانسه و شهرداران در کاخ الیزه در پاریس. (Gonzalo Fuentes/استخر از طریق AP فایل)

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی جمعه به نام top-level civil servant ژان کستکس به عنوان نخست وزیر بعدی این کشور به عنوان بخشی از یک ترمیم کابینه. این می آید ساعت پس از نخست وزیر سابق ادوارد فیلیپ اعزامی از اوایل امروز.

"رئیس جمهوری است به نام ژان کستکس به عنوان نخست وزیر و فرمان او را به تشکیل یک دولت" یک بیانیه رسمی از کاخ الیزه به عنوان خوانده شده.

55 ساله و کارمند است که مجموعه ای به جای فیلیپ به عنوان نخست وزیر است به طور گسترده ای شناخته شده در رسانه ها با عنوان "موسیو déconfinement' یا 'Mr Deconfinement' برای خود نقش محوری در تهیه پیش نویس استراتژی بلند مستند اقدامات در کشور است.

کستکس' نام کمتر شناخته شده به عنوان او هرگز به عنوان یک وزیر در دولت است. او قبلا به عنوان یک مشاور سابق رئیس جمهور فرانسه نیکولا سارکوزی که از دست رفته به فرانسوا اولاند در انتخابات 2012. او مورد ستایش قرار داد یک متخصص در زمینه بهداشت و درمان و دارای چندین سال تجربه کار در فرانسه به وزارت بهداشت.

دولت فرانسه روز جمعه اعلام کرد که فیلیپ ارائه شده بود استعفای خود را, اما باقی خواهد ماند موقت رئیس دولت تا زمانی که رئیس جمهور پاکسازی نام جانشین او.

"آقای Édouard فیلیپ تا به امروز دست استعفای خود را از دولت به رئیس جمهوری که آن را پذیرفته. او باقی خواهد ماند با دیگر اعضای دولت برای مقابله با مسائل کنونی تا نامزدی جدید دولت" یک بیانیه رسمی به عنوان خوانده شده.

فیلیپ منصوب شد نخست وزیر در سال 2017 به زودی پس از پاکسازی برنده انتخابات ریاست جمهوری. دولت جدید تقسیمات جدید است که گفته می شود بخشی از پاکسازی تعهد به اختراع دوباره دولت او پس از مواجه وحشیانه ضرر و زیان در سراسر کشور انتخابات شهرداری ها در ماه گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن