فرانسه PM ادوارد فیلیپ استعفا داد به عنوان پاکسازی عمل به توزیع مجدد در انتخابات ریاست جمهوری

توسط: رویترز | پاریس | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 3:02:48 pm فایل عکس: رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاک

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: رویترز | پاریس | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 3:02:48 pm
فایل عکس: رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و نخست وزیر فرانسه ادوارد Philippe می رسند برای دیدار با اعضای شهروندان کنوانسیون آب و هوا (CCC) به بحث در مورد بیش از محیط های پیشنهادی در کاخ الیزه در پاریس فرانسه, ژوئن 29 سال 2020 است. (رویترز)

نخست وزیر فرانسه ادوارد Philippe و دولت او استعفا داد و روز جمعه به عنوان رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در عمل تعهد به دوباره اختراع خود را در اداره و پیروزی سرخورده رای دهندگان پیش از امکان حضور در انتخابات مجدد در سال 2022.

پاکسازی دفتر گفت: نخست وزیر جدید را می توان نام برد در چند ساعت آینده. یک منبع آشنا با پاکسازی تفکر گفت: رئیس جمهور نمی خواهد reappointing نخست وزیر می تواند به عنوان گاهی اوقات اتفاق می افتد در دولت وزرا انجام می دهد.

سوالات بیش از Philippe کار باید swirled از اواسط ماه ژوئن هنگامی که پاکسازی که در مدت کمتر از دو سال به اجرا اعلام کرد او می خواست به توزیع مجدد خود در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به دنبال بازیابی از coronavirus بحران است.

"ادوارد Philippe امروز دست در استعفای دولت خود را به رئیس جمهوری که آن را پذیرفته" الیزه در بیانیه ای گفت.

فایل – در این چهار شنبه 3 ژوئن 2020 فایل, عکس, فرانسه, نخست وزیر ادوارد فیلیپ برگ پس از دیدار در کاخ الیزه در پاریس. (AP)

فیلیپ و وزرای خود را رسیدگی به امور حکومتی تا زمانی که کابینه جدید به نام, در این بیانیه اضافه شده است.

پاکسازی حرکت به refashion خود را میانه رو دولت می آید پس از رای دهندگان مجازات سابق سرمایه گذاری های بانک و حزب او در انتخابات شهرداری ها در سراسر کشور در ژوئن 28.

این انتخابات نشان داد افزایش پشتیبانی از حزب سبز و تاکید پاکسازی مشکلات با چپ متمایل رای دهندگان. تنها نقطه روشن برای پاکسازی شد Philippe خود پیروزی در شمال شهرستان بندر Le Havre.

با تنها 21 سال تا انتخابات ریاست جمهوری پاکسازی می خواهد به تغییر موقعیت خود نزدیک مشاوران می گویند.

او است که مصرف یک قمار با جایگزینی Philippe که بیشتر محبوب با مردم از رئیس جمهور تحلیلگران سیاسی می گویند. نخست وزیر نشان داد و ثابت قدم وفاداری طول موج ناآرامی و می تواند ظهور به عنوان ریاست جمهوری رقیب در سال 2022.

اما نگه داشتن فیلیپ در دفتر شده اند که مشکل بیش از حد. آن می تواند پیشنهاد کرده اند که پاکسازی شد و بیش از حد ضعیف به اجازه رفتن از نخست وزیر و که جوان حزب فاقد عمق اجازه می دهد تا برای یک کابینه کامل تعمیرات اساسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب