فرانسه نمی خواهد کاملا بان Huawei 5G امنیت سر می گوید

توسط: | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:12:21 pm فرانسه نمی خواهد که ممنوعیت کامل Huawei تجهیزات خواهد شد

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:12:21 pm
France won't totally ban Huawei 5G, cybersecurity head says فرانسه نمی خواهد که ممنوعیت کامل Huawei تجهیزات خواهد شد اما اصرار خود مخابرات ارائه دهندگان نه به سوئیچ به چینی, شرکت, ملی, امنیت, آژانس, (<URL>) گفت: در روز یکشنبه. (دویچه وله)

فرانسه نمی خواهد که ممنوعیت کامل Huawei تجهیزات خواهد شد اما اصرار خود مخابرات ارائه دهندگان نه به سوئیچ به چینی, شرکت, ملی, امنیت, آژانس, (<URL>) گفت: در روز یکشنبه.

"آنچه می توانم بگویم این است که وجود خواهد داشت در مجموع ممنوعیت" گیوم Poupard گفت: فرانسه در مالی روزنامه Les Echos در مصاحبه.

"اپراتورها که استفاده نمی Huawei ما آنها را تشویق به رفتن نیست که راه به دلیل آن است یک راه طبیعی از چیزهایی است."

Poupard گفته است که اجازه می دهد که در گذشته بین سه و هشت ماه صادر خواهد شد به اپراتورهای که در حال حاضر استفاده از تجهیزات Huawei, یک محدودیت است که به احتمال زیاد از حد این شرکت چینی را از دسترسی به فرانسه 5G شبکه.

'خطر است همان'

ایالات متحده را تشویق متحدان آن به منع Huawei از در حال توسعه نسل بعدی تکنولوژی در غرب گفت: این گروه نشان دهنده یک خطر امنیتی است. ما در حال حاضر در لیست سیاه چینی مخابراتی غول پیکر را به دلیل امنیت ملی.

Poupard گفت: این اقدامات نمی شد "Huawei ضربه یا ضد چینی نژادپرستی است."

"همه ما در حال گفت که خطر همان است که با تامین کنندگان اروپایی به عنوان با عدم تامین کنندگان اروپایی است.

فرانسه تصمیم Huawei است که خبر خوبی برای دو کشور چهار مخابراتی اپراتور Bouygues Telecom و SFR. حدود نیمی از مربوطه خود را در شبکه های تلفن همراه در حال حاضر ساخته شده توسط Huawei.

در ضمن تحت کنترل دولت نارنجی در حال حاضر انتخاب اروپا رقبای نوکیا و اریکسون برای استقرار آن 5G شبکه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب