فرانسه رایگان است برای نشان دادن دوباره خوب تقریبا

یادگیری از تاریخچهکوچک نژادپرستانه جناح Génération Identitaireصحنه تحریک کردن توسط یک غول بنر نشان می دهد که م

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

یادگیری از تاریخچه

کوچک نژادپرستانه جناح Génération Identitaireصحنه تحریک کردن توسط یک غول بنر نشان می دهد که مشکل واقعی بود "ضد نژاد پرستی سفید" از پشت بام آپارتمان مشرف به میدان. که اکثریت جمعیت جوان جوان زنان و مردان جوان در برابر تعداد قریب به اتفاق, سیاه, ماند عصبانی اما کنترل شده به عنوان افراد در تخت زیر مجموعه ای در مورد پاره از هم جدا.

به عنوان ما پراکنده برخی از ما پایین گسترده ای بلوار به سمت Place de la Bastilleیک فعال جوان در مقابل من با صدای بلند hailer بود ما یادآوری همه چرا ما وجود دارد. بیت بیت از آن آشکار شد که یک دوجین و بیشتر پلیس مینی بوس بودند که نسبت به ما.

La Republique message
پردازنده manifestants لر رقیق rassemblement organisé par le comité آدما place de la République, à Paris, le 13 ژوئن 2020. | Wikicommons/Chris93. برخی از حقوق این سایت متعلق به.

ما متوقف شد, متوقف کردند اما او مصر پیام. پلیس شدم و اندود شده تا در سراسر جاده ها و پیاده رو. آنها را در ون. پس از آن دوباره. بسیار عظیم خود را در برابر باتوم و سپر آنها نقل مکان کرد به آرامی به جلو حول برخی از نارنجک گاز در کنار زمین در جهت ما. چگونه او نگه داشته که با صدای بلند فریاد از طریق hailer در متراکم ابر teargas من نمی دانم.

اما این گاز جذب رسانه ها. دوربین ها ظاهر شد و فیلم شروع به ضبط می شود. تلفن های هوشمند آمد. و پس از آن اولین چیزی که معقول من تا به حال دیده می شود یک افسر پلیس را که در طول روز: فرمانده بود که آمد و رفت در مقابل خدمه و نه مانند قرون وسطی پادشاه حاکی از آن مرد با صدای بلند hailer و او را دعوت به جلو برای یک parley. نگاه آن را در پایان روز او گفت: ما در حال حاضر اگر شما تعداد زیادی موافق به چوب به پیاده رو. یک معامله ؟ OK. من ضربه آرنج با loudhailer هنرمند آن را به عنوان یک لحظه را جشن گرفت.

پس از آن پیاده رو جهان را تغییر ماهرانه. رفته بودند ٬ و شمال آفریقا تظاهرکنندگان که تا به حال از "دشوار محلات" مونتاژ یکهو در سرپیچی از پاتوقها. به جای این رستوران ها و کافه های که گرفته اند بیشتر از فضا با خود به خارج از منزل, میز و صندلی, شد حمایت توسط کسانی مثل من سفید و با به اندازه کافی پول در جیب یک یا دو لیوان شراب با یک بشقاب پنیر و ژامبون.

در جیب من بود باقی مانده از گاز نارنجک یکی از چند صد مورد استفاده در طول بعد از ظهر. آنها از پلاستیک ساخته شده این روزها. نه مانند فلزات سنگین و ضخیم لاستیکی یکی از من نگه داشته از دری را Bogside در هفته است که منجر به یکشنبه خونین در سال 1972 است. بدون شک Lallement سعی خواهد کرد برای استفاده از Conseil d'etat's تا حدودی دو دست قضاوت به نفع او. پنجاه سال از آن رویداد وحشتناک است که آن را بیش از حد به این امید که کسی در قدرت در فرانسه متوجه خواهد شد که این یک گناه برای یادگیری از تاریخ ؟

La Republique - pressure cooker
Place de la République, à Paris, le 13 ژوئن 2020. | Wikicommons/Chris93. برخی از حقوق این سایت متعلق به.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن