فرانسه کشف تشخیص داده نشده coronavirus بیمار از سال گذشته

توسط: تابناک | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 8:22:07 pm این یافته در تضاد با آمار رسمی نشان می دهد که

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 8:22:07 pm
این یافته در تضاد با آمار رسمی نشان می دهد که اولین Covid-19 نفر در فرانسه رخ داده است در افرادی که در بازگشت از ووهان چین در پایان ماه ژانویه است. (عکس: رویترز)

یک بیمار بستری با علائم شبه آنفولانزا در پایان ماه دسامبر در فرانسه تبدیل به حال Covid-19 یافته است که نشان می دهد جدید کروناویروس پخش شد وجود دارد حداقل یک ماه زودتر از رسمی سوابق نشان می دهد.

42 ساله ماهی فروش نشان داد تا در یک بیمارستان در نزدیکی پاریس در دسامبر. 27 با یک سرفه و سردرد و تب و تحت درمان با آنتی بیوتیک و تخلیه پس از دو روز. پزشکان دریافتند او Covid-19 عطف به ماسبق تست خود نمونه تنفسی همراه با کسانی که از یک تعداد انگشت شماری از بیماران بستری در توصیف کار خود را در یک گزارش مورد.

این یافته در تضاد با آمار رسمی نشان می دهد که اولین Covid-19 نفر در فرانسه رخ داده است در افرادی که در بازگشت از ووهان چین در پایان ماه ژانویه است. آنها همچنین بالا بردن سوال در مورد چگونه بیمار آلوده شد. Virologists که به مطالعه این گونه اصلی از این ویروس در گردش در فرانسه در ماه گذشته به این نتیجه رسیدند که آنها احتمالا نمی آمد به طور مستقیم از چین یا ایتالیا شده بود پخش مستند نشده برای برخی از زمان.

"شناسایی اولین آلوده بیمار از اپیدمیولوژیک بهره به عنوان آن را به طور چشمگیری تغییر دانش ما در مورد Sars-CoV-2 و پخش در کشور" ایو کوهن از مراقبت های ویژه در دو بيمارستان بزرگ در شمال شرقی پاریس و همکارانش در گزارش خود نوشت:. "علاوه بر این عدم وجود یک لینک با چین و عدم سفر اخیر نشان می دهد که این بیماری گسترش در حال حاضر در میان جمعیت فرانسه در پایان ماه دسامبر است."

محققان گفتند رسمی شماره که میخ Covid-19 موارد در 203,253 در فرانسه احتمالا دست کم گرفتن تاثیر این بیماری است که یافته های خود را می تواند "تغییر درک ما از پویا از این بیماری همه گیر."

یک سخنگوی سازمان بهداشت جهانی گفت: کشورهای دیگر ممکن است مشابه اکتشافات در حال اجرا توسط آزمایش های جدید بر روی نمونه ها از بيماران که بیمار بودند در ماه دسامبر و ژانویه.

"این داستان قدیمی از عمیق تر نگاه شما بیشتر به شما در پیدا کردن" که سخنگوی مسیحی Lindmeier گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه.

کوهن و تیم خود را بررسی سوابق پزشکی بیماران بستری از اوایل دسامبر تا اواسط ژانویه. محققان انتخاب شده 14 منجمد نمونه تنفسی از مردم با Covid-19-علائم مانند که تا به حال آزمایش مثبت برای دیگر coronaviruses یا آنفولانزا. زمانی که یکی آمد مثبت برای Sars-CoV-2 آنها تایید نتیجه با دیگر قوی تر تست که بررسی کیفیت نمونه.

بیمار یک مرد متولد شده در الجزایر که تا به حال به آنجا سفر از ماه اوت تا به حال سابقه آسم و دیابت نوع 2 است.

او به بخش اورژانس در دسامبر. 27 با یک آغشته به خون و سرفه و سردرد و تب که در حال توسعه بیش از گذشته چهار روز. یک سی تی اسکن از ریه های خود بود و مات نشانه ای از بافت آسیب و ناهنجاری است. او بستری در مراقبت های ویژه تحت درمان با آنتی بیوتیک و تخلیه شده در Dec. 29 پس از گرفتن بهتر است.

یکی از این کودکان بنا به گزارش ها تا به حال به آنفولانزا مانند علائم قبل از خود را توسعه یافته است. این احتمال وجود دارد که "بسیاری از بیماران بدون علامت نمی شد تشخیص داده شده در ژانویه 2020 و کمک به گسترش این بیماری همه گیر" نویسندگان نوشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب