چهار روز سفر در داکوتای شمالی

بیسمارک -- دولت گردشگری مقامات در حال تشویق اهالی داکوتای شمالی برای سوار کردن coronavirus با بهره گیری از سف

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

بیسمارک -- دولت گردشگری مقامات در حال تشویق اهالی داکوتای شمالی برای سوار کردن coronavirus با بهره گیری از سفرهای یک روزه به مقصد خاص در دولت است.

در اینجا چهار:

پارک ملی تئودور روزولت

این بیش از 70000 هکتار پارک ملی امتداد از Medora به واتفورد شهرستان و پر از فرصت فعالیت هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان. این نام به افتخار تئودور روزولت که ranched در داکوتای شمالی بدلندز. پارک خانه برای حیات وحش مانند گاومیش کوهان دار امریکایی, اسب های وحشی, گوزن و گوسفند نوعی گوسفند کوهی امریکایی.

Maah Daah Hey trail. North Dakota tourism department

Maah Daah هی دنباله. داکوتای شمالی در بخش گردشگری

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Maah Daah هی دنباله

این Maah Daah هی دنباله را 144 مایل می توان پیاده یا سوار با اسب و یا با دوچرخه. دنباله سفر از طریق داکوتای شمالی بدلندز و کمی میسوری ملی مرتع است. برای چالش های اضافی بازدید کنندگان می توانند سوار یکی از بدلندز مسابقه از سری مسابقات که در سراسر امتداد دنباله.

Devils Lake. North Dakota tourism department

Devils Lake. داکوتای شمالی در بخش گردشگری


Devils Lake

شیاطین دریاچه داکوتای شمالی بزرگترین طبیعی بدن از آب است و شناخته شده به عنوان "سوف پایتخت جهان است." ماهیگیری یک فعالیت محبوب در دریاچه, به دریاچه دارای تعداد زیادی از ماهی ها مانند انواع مختلف اردک ماهی شمال ماهی و سفید باس. گذشته از ماهیگیری, بازدید کنندگان می توانید انتظار فرصت ها مانند پرنده نگری, شکار و منظره افزایش و درایوهای.

White Horse Hill National Game Preserve. North Dakota tourism department

اسب سفید هیل بازی ملی حفظ کند. داکوتای شمالی در بخش گردشگری

اسب سفید هیل بازی ملی حفظ

مشرف Devils Lake, اسب سفید هیل بازی ملی حفظ یک پناهگاه برای پرندگان و حیات وحش است. بازدید کنندگان در اسب سفید هیل بازی ملی حفظ می توانید مشاهده حیات وحش مانند گاومیش کوهان دار امریکایی گوزن و گوزن دم سفید. یک مایل طولانی خود هدایت دنباله می تواند به دنبال در امتداد یک جریان پوشیده شده از درخت و زمین های پوشیده شده از درخت به مشاهده حیات وحش و مناظر زیبا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن