سابق Vikings مربی مایک کردن مشق و عمل داشتن یک انفجار با پادکست خود را. "او مثل یک بچه دوباره'

"من تا به حال بیش تحت مامان و قتل او در 18 ماه" Nate کردن مشق و عمل زندگی می کند که در لاس وگاس گفت: با خنده.

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

"من تا به حال بیش تحت مامان و قتل او در 18 ماه" Nate کردن مشق و عمل زندگی می کند که در لاس وگاس گفت: با خنده.

آن را به عنوان معلوم شد همه به خوبی در Tice خانواده در, ویکتور بشویید. سابق Vikings مربی رانندگی همسرش دایان دیوانه. او بر یک پیگیری به اشغال وقت خود را باقی می ماند و در ارتباط با فوتبال است.

Tice یک وایکینگ ها دستیار از 1996-2001 و این تیم سر مربی از 2002-05 را آغاز کرده است پادکست "شانس و به پایان می رسد با مایک کردن مشق و عمل." کردن مشق و عمل 61 شروع آن در اوایل سال گذشته به عنوان یک پادکست های صوتی است که برای اولین بار با تمرکز بر اسب مسابقه, خود, دیگر, ورزشی و شور و شوق. در پاییز گذشته او گسترش آن به فوتبال و آن را به فرمت های تصویری.

"من خسته شده بود گفت:" Tice که خود را به پایان رسید NFL حرفه مربیگری به عنوان Oakland Raiders' خط حمله مربی از 2015-17. "من می خواستم برای ماندن مشغول اند. سال اول من نشسته پس از من بازنشسته شدم مشغول است. من سفر در طول فصل فوتبال. اما زمانی که شما نشستن در یک سال شما می خواهید به عقب بر گردیم در آن و یکی از چیزهایی که پسر من گفته بود كه چرا شما شروع به یک پادکست?' "

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Nate کردن مشق و عمل یک ادینا دبیرستان فارغ التحصیل و سابق ویسکانسین کارفرمایی دارای NFL تجربه به عنوان دستیار مربی و در مقابل ، او کمک می کند تا پدر خود را در پادکست, ارائه فن آوری مشاوره و ظاهر شدن در پیش نویس پیش نمایش قسمت های ماه گذشته. اما معمولا آن را به پدر نشان می دهد.

پس از صرف $50,000 در تجهیزات Tice یک استودیو در خانه خود را که یک ساعت در جنوب غربی سیاتل. در حالی که او اذعان می کند او نیست دقیقا با تکنولوژی زرنگ و دانا او آموخته است به اندازه کافی به مهمانان با استفاده از زوم و بعد از این پادکست ها در یوتیوب.

برای پیش نویس پیش نمایش نشان می دهد در ماه گذشته مهمانان خود شامل آیووا مقابله با تریستان Wirfs که شماره 13 کلی انتخاب خلیج تمپا و سابق Vikings Pro کاسه ایمنی کوری Chavous که اجرا می شود در وب سایت DraftNasty.com. نشان می دهد که فصل گذشته مهمانان شامل Vikings مربی مایک زیمر و سیاتل کارفرمایی راسل ویلسون.

"این به من می دهد چیزی برای انجام" Tice گفت. "آن را نگه می دارد من درگیر است. این باعث می شود من را به مطالعه تمام تیم که خوب است. ... راه من را در آن نگاه کنید اگر من به ادامه کار در این پادکست می توانید بهتر و بهتر. این اولین تاخت و تاز کردن به رسانه ها. اگر من می تواند یک کمی سمت زندگی کردن آن, آن را سرگرم کننده خواهد بود."

ممکن است آن را سخت برای کردن مشق و عمل به گرفتن بهتر در یک جنبه از پادکست. او فصل گذشته برداشت چند NFL بازی در هر هفته برابر گسترش و نتایج حیرت انگیز بود. او رفت و 31-17-1 یک درصد از 64.3 و به درستی برداشت خود را طی 13 بازی در یک ردیف.

Tice سوپر باول انتخاب شد, کانزاس, شهرستان, ضرب و شتم, سان فرانسیسکو, 35-28. بد نیست. روسای برنده 31-20.

با این همه موفقیت و مقابله با زندگی در لاس وگاس, آیا Tice باید پسرش را در پایین قرار داده و برخی از شرط بر میدارد ؟ ؟ ؟ نه دقیقا.

"ما لازم نیست شرط بندی های ورزشی در واشنگتن به طوری که هر یک بار در در حالی که من به او بگویید به شرط $25 در یک بازی" Tice گفت. "من در صحبت کردن به این مرد که در نیویورک زندگی می کند و او گفت:, '$25 یک بازی است ؟ شما نمی توانید خرید یک ساندویچ برای $25.' من گفتم: "من فقط لذت بردن از بودن ، "

Nate کردن مشق و عمل گفت: او پدر فوق العاده ای به دانش فوتبال و تراکم این بازی ها به سادگی برای تفریح است. او گفت پدرش معمولا حتی نگاه در نقطه گسترش تا زمانی که پس از او مورد بررسی بازی آینده.

"او می داند که جریان از یک فصل واقعا خوب و چه چیزهایی بر تیم" Nate Tice گفت. "او نگاهی به بازی و می گویند," من فکر می کنم آنها در حال رفتن به آنها را ضرب و شتم توسط 10.' سپس او را ببینید و آن را مانند 3 1/2 و به او می گویند, "اوه, من آنها را.' "

Nate کردن مشق و عمل و 30 و در حال برنامه ریزی برای باز کردن یک سازمان بیمه در لاس وگاس در حالی که همچنین به دنبال احتمالا بازگشت به فوتبال است. او شده است به سراغ یک دستیار برای آتلانتا فالکونز و کنترل کیفیت مربی با اظهارات هنگامی که پدرش در کارکنان. او مدیر پرسنل برای آتلانتا افسانه از اتحاد فوتبال آمریکایی در سال 2019 قبل از بهار لیگ خورده میدوی را از طریق فصل اول خود را.

مایک کردن مشق و عمل شده بود در اظهارات کارکنان تحت سر مربی جک Del Rio سابق Vikings تیمی که Tice بود یک بازیکن است. بازنشسته شد و پس از دلم ریو اخراج شد پس از 2017 فصل و جایگزین توسط Jon weather underground.

"من از دست که در اطراف و من از دست آموزش" گفت: Tice یک عجول و بی پروا نیویورک بومی است. "اما بچه ها در حال حاضر آنها نمی خواهند بزرگ-دهان 61 ساله مایک کردن مشق و عمل به آنها می گوید چه باید بکنید. ... بچه ها متفاوت هستند در حال حاضر مربیگری تکنیک سبک متفاوت است, اما, البته, شما در حال رفتن به از دست چیزی است که اگر شما آن را برای 35 سال است."

پس از بازی کارفرمایی در مریلند و رفتن undrafted, کردن مشق و عمل بود NFL تنگ پایان با سیاتل واشنگتن و ایالت مینه سوتا از 1981-95. او با وایکینگ ها از 1992-95 ابتلا فقط 14 می گذرد در حالی که استفاده می شود بیشتر به عنوان یک مسدود کننده.

پس از بازنشستگی به عنوان یک بازیکن Tice پیوست وایکینگ ها' کارکنان تحت دنیس سبز, هزینه های 1996 به عنوان تنگ می رسد مربی و 1997-2001 به عنوان خط حمله مربی. در طول پنج فصل مربیگری خط وایکینگ ها تا به حال پنج بازیکن مختلف را در مجموع 10 نرم افزار کاسه.

"او فوتبال من و بابا" گفت: مرکز مت Birk که بازی برای وایکینگ ها از 1998-2008 ساخته شده و چهار نفر از شش حرفه ای Pro کاسه با Tice به عنوان خط حمله و یا سر مربی. "او می دانست آنچه در آن زمان به بازی در لیگ برای مدت زمان طولانی. او فقط خواستار سختی و غیر قابل مذاکره است."

زمانی که وایکینگ ها و سبز دو طرف توافق کردند که به بخشی از راه با یک بازی در سمت چپ در سال 2001 فصل کردن مشق و عمل به عنوان مربی موقت برای آخر یک 19-3 از دست دادن در بالتیمور.

Tice کار کردم به صورت منظم در سال 2002 و رفت 32-32 در چهار فصل به خود را به طور کلی سر مربیگری رکورد 32-33. او را استخدام کرد تا زمانی که قرمز McCombs بود که به عنوان صرفه متعلق به وایکینگ ها و پس از آن اخراج هفت ماه پس از زمان Wilf مالکیت گروه خریداری این تیم در مارس 2005.

وایکینگ ها ساخته شده برگشتی فقط یک بار تحت Tice. پس از رفتن 8-8 به عنوان یک وحشی-کارت تیم در سال 2004 در آنها ضرب و شتم NFC شمالی قهرمان Green Bay 31-17 در جاده ها برای باز کردن postseason قبل از از دست دادن 27-14 در فیلادلفیا هفته بعد.

"من در آن به عنوان 32-32 و با یک حذفی برنده" Tice گفت Vikings تصدی. "و برای بودجه داشتیم و برای تصمیم گیری های مالی که برای ما ساخته شد و برای عدم کارکنان است که ما تا به حال من واقعا افتخار از آنچه ما انجام داد. ... من کمترین پرداخت سر مربی کوچکترین کارکنان در لیگ. ما پشت 8-توپ در همه زمان ها است."

Tice ساخته شده $900,000 در فصل آخر سال 2005 به عنوان وایکینگ ها مربی. مقایسه براد Childress استخدام توسط Wilfs به عنوان جایگزینی خود به دست آورده $2.5 میلیون در فصل اول خود را به عنوان وایکینگ ها شروع به صرف پول بیشتر.

"قرمز صرف نمی کند نیکل در این تیم گفت: Corbin Lacina یک وایکینگ ها محافظت از 1999-2002. "ما تا به حال مانند چهار کار سر دوش در اتاق قفل است. آن را مسخره بود. نبود تهویه مطبوع در برخی از اتاق. او قرار نیست هر چیزی را به این تیم است. اما مایک او بهترین او می تواند. من مقدار زیادی از احترام برای مایک. او بسیار خوب و مربی فوتبال."

Birk توافق کردند که Tice ساخته شده در بهترین وضعیت.

"مالکیت در آن نقطه واقعا نبود متعهد به برنده شدن" Birk گفت. "ما نمی امضای بزرگ رایگان نمایندگی های ما ندارد که تعهد از بالا. اما تحت Mike ما بیرون رفت و بازی سختی hard-nosed فوتبال است. آن را بسیار باور نکردنی است که ما تا به حال یک .500 رکورد در آن چهار سال است. این بسیار شگفت انگیز بود چرا که از آنچه که او تا به حال برای کار با است."

Tice این تیم تا به حال سوابق 6-10 در سال 2002 9-7 در سال 2003 8-8 در سال 2004 و 9-7 در سال 2005. او خود را به نام بزرگترین منظم-فصل حافظه یک 32-31 پیروزی در نیواورلئان در سال 2002 زمانی که وایکینگ ها نمی رفتن برای یک کراوات به زور اضافه کاری پس از به ثمر touchdown با پنج ثانیه به سمت چپ. کارفرمایی Daunte culpepper در, پس از بی مهارت یک ضربه محکم و ناگهانی در تفنگ ساچمهای زد در دو نقطه تبدیل برای پیروزی.

به عنوان بالا به طور کلی حافظه که یکی آسان است. این حذفی پیروزی در Lambeau Field برای همیشه شناخته شده به عنوان بازی است که در آن Vikings گیرنده Randy Moss شبیه سازی شده mooning جمعیت پس از 34-حیاط touchdown پذیرش در سه ماهه چهارم.

"بسیار افتخار از برنده شدن در یک جاده بازی حذفی در خلیج سبز" Tice گفت. "که برنده شد یک حافظه بزرگ است. اما پس از آن البته وجود دارد بسیاری از خاطرات بد بیش از حد."

عنوان این لیست برای بدترین در میدان حاضر بود 18-17 از دست دادن در آریزونا در سال 2003 به طور منظم فصل آخر که نگه داشته وایکینگ ها از پلی آف. کاردینالز برنده در 28-حیاط touchdown عبور از جاش McCown به مقابله و پول در چهارم-و-25 نهایی بازی.

پول, گیر افتاد, توپ در حالی که زدم از منطقه پایان و آن رد شد یک نیروی کردن. NFL تغییر این قانون پنج سال بعد نیاز به یک گیرنده به هر دو پا در نشیب حتی اگر مجبور.

"که یکی خرد من ذهنی و این فقط یک شرم" Tice گفت. "من شما را هرگز فراموش نکنید یک زن و شوهر از سال بعد پس از تغییر حکومت من یک تماس از (سپس NFL معاون رئیس جمهور از officiating) مایک پریرا و او گفت:" من فکر کردن در مورد شما امروز وقتی که ما به تغییر قانون است.' و من گفت: "آره خیلی ممنون. که واقعا کمک زیادی به من.' (تماشای تکرار هنوز هم) باعث می شود به من ضربه زد."

همانطور که برای Tice کمترین کردن-درست لحظه ای بود که قایق عشق رسوایی یک گزارش پارتی برگزار شد که 17 Vikings بازیکنان اجاره دو قایق در دریاچه میننتنکا در طول bye هفته در اکتبر 2005. Tice می دانستند هیچ چیزی در مورد این حادثه تا پس از این واقعیت است.

Tice نمی خواهم به بحث در مورد آن دیگر از آن گفت: واقعا زحمت او را. او پس از آن تاریخ و در دبیرستان گفت: آن را "واقعی و سخت" با پدر و مادر خود.

"این نوع ناعادلانه به او کمی به دلیل آن را مانند, 'بازیکنان در یک bye هفته. چه هستم من قرار است انجام دهید ؟ آنها در حال رشد مردان,' " گفت: Nate کردن مشق و عمل. "چیزهای که همه بدبو است به خصوص به عنوان یک بچه در مدرسه و بچه ها می تواند از نوع متوسط است. ... آنها را می خواهم, جوک برای من مانند 'بود که پدر خود را در قایق؟' گفتم: "البته او در قایق.' یا " او کاپیتان?' "

که اتفاق افتاده است در طول اولین فصل Wilfs متعلق به این تیم و آنها خجالت حادثه است. حتی اگر او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن مقابله کردن مشق و عمل گفت: پدر خود را احساس و سپس از آن خواهد بود بسیار دشوار است برای نگه داشتن شغل خود را.

"Ownerships همیشه می خواهم به خود را در وجود دارد," او گفت:. "بنابراین بدیهی است که مسائل کمک نمی کند هر کردن زمینه مسائل است."

پس از اخراج توسط وایکینگ ها, کردن مشق و عمل بود یک دستیار با جکسون از 2006-09 با شیکاگو از 2010-12 و با آتلانتا در سال 2014 قبل از بسته شدن از کار خود را در اوکلند. او صرف این فصل عمدتا مربیگری تنگ به پایان می رسد و خط حمله بود اما خرس' هماهنگ کننده توهین آمیز در سال 2012.

پس از بازنشستگی خود را Tice نیز فعال بوده است با مایک کردن مشق و عمل پایه و اساس است. در میان چیزهای دیگر Tice گفت که در طول دهه گذشته 1.2 میلیون دلار مطرح شده برای پسران و دختران باشگاه از غرب نوادا.

پایه و اساس یک رویداد برنامه ریزی شده برای ماه آینده در Minden, Nev. که Tice گفت: متاسفانه لغو شده است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. اما او پادکست شده است نورد در.

"او بسیار خوب" Nate Tice گفت. "این نوع از سرگرم کننده با دیدن او با انرژی زیادی. او مانند یک بچه دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن