سابق مینیاپولیس افسر پلیس چوین همسر به اتهام تقلب مالیاتی

Washington County وکیل پیت Orput مدعی است که درک چوین و همسر خود جدا Kellie چوین underreported درآمد خود را تق

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

Washington County وکیل پیت Orput مدعی است که درک چوین و همسر خود جدا Kellie چوین underreported درآمد خود را تقریبا نیمی از یک میلیون دلار بین سال های 2014 و پایان 2019. این زن و شوهر نیست فایل مالیات در بین سال 2016 و 2018. نه به اتهام جنایت علیه زن و شوهر طیف وسیعی از ناکامی در پرونده مالیاتی تشکیل پرونده false را برمی گرداند.

محققان دریافتند که چوین انجام گسترده کردن وظیفه کار زیادی از آن نبود گزارش شده به عنوان درآمد خود را مالیات. مینیاپولیس اداره پلیس نیاز به تایید برای افسران کار کردن وظیفه آن جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از ساعت و یا چقدر پرداخت افسران دریافت خواهید کرد.

محققان تخمین می زنند که چوین به دست آورده $95,920 کار امنیت بین 2014 و 2019 در El Nuevo بازار مال فروشان باشگاه که سوزانده طول روز از ناآرامی های مدنی زیر فلوید را کشتن. آنها همچنین دریافتند که چوین نمی گزارش درآمد او به دست آورده از کار امنیت شیفت از ساعت سه و نیم در EME Antro بار در مینیاپولیس برای 250 $به صورت نقدی. سوابق نشان می دهد او نیز مشغول به کار امنیتی در Midtown بازار جهانی و توله مواد غذایی.

این Chauvins هم نیست گزارش بیش از $66,000 در درآمد حاصل از کسب و کار عکاسی که Kellie چوین اداره می شود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این دادستان ها ادعا می کنند که Chauvins ذکر شده یک خانه متعلق به آنها در فلوریدا به عنوان محل اقامت خود در سال 2018 در هنگام خرید 100.000 دلار BMW در میننتنکا, Minn., با وجود زندگی در اوکدیل, Minn. کلی چوین محققان گفت که او و درک چوین تغییر اقامت خود را به فلوریدا به دلیل آن ارزان تر شد به ثبت نام یک ماشین وجود دارد.

Kellie چوین برای ثبت طلاق در مه 31, کمتر از یک هفته پس از چوین کشته فلوید. که هنوز هم در انتظار تشکیل پرونده او پرسید: برای دریافت هر دو خانه متعلق به زن و شوهر است.

در یک تماس ضبط شده در Oak Park Heights زندان که در آن درک چوین است که برگزار می شود Kellie چوین به او گفت که پلیس در حال جستجو خود را اوکدیل خانه است و محققان به دنبال به اظهارنامه مالیاتی خود را با توجه به شکایت. درک چوین پدر آماده کرده بود مالیات خود را قبل از سال 2016.

درک چوین به او گفت که آنها باید با استفاده از "که ما استفاده می شود به رسیدگی برای بسیاری از سال است." Kellie چوین در پاسخ گفته است که او نمی خواست به پدرش درگیر "از آنجا که او فقط دیوانه در من منظورم این است که ما برای انجام آنها را برای سال."

در مجموع محققان تخمین می زنند که Chauvins مدیون تقریبا $22,000 بازگشت مالیات و همچنین تقریبا $11,000 تقلب مجازات است. هر دو Kellie و درک چوین دریافت هشدار نامه از وزارت مینه سوتا درآمد از دست رفته درآمد مالیاتی در سال گذشته است.

درک چوین است به اتهام قتل درجه دوم, سوم, قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس در Floyd کشته شدند. تصویری گرفته شده توسط یک تماشاچی نشان داد چوین زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در شب مه 25. سه نفر دیگر از افسران سابق نیز به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل عمد و غيرعمد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن