سابق مالزی PM Najib Razak مجرم در اولین حکم در 1MDB واحد آزمایشی

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 10:15:32 am Najib Razak در کوالالامپور دادگاه های پیچیده د

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 10:15:32 am
Najib Razak در کوالالامپور دادگاه های پیچیده در جولای 28.

یک دادگاه مالزی حکم کرد نخست وزیر سابق Najib Razak گناه در اولین حکم آمده است در این سری از آزمایشات مرتبط به 1MDB.
نجیب بود جرم سه شنبه یک تعداد از سوء استفاده از قدرت در پرونده مربوط به 42 میلیون ringgit (10 میلیون دلار) از وجوه سپرده در حساب های شخصی از سابق واحد 1MDB. تصمیم در مورد سایر اتهامات علیه نجیب هنوز در حال خواندن در دادگاه در کوالالامپور. او در اوایل گفت که او قصد دارد به تجدید نظر در قضاوت.

بالا قاضی دادگاه Mohd Nazlan Mohd غزالی به دادگاه گفت او "دفاع کرده است موفق نشده در rebutting فرض بر تعادل احتمالات و یا بالا بردن شک معقول به اتهام علیه متهم."

حکم می آید روز پس از مالزی حل و فصل حل و فصل مذاکرات با گلدمن ساکس بیش از این بانک نقش مهمی در بالا بردن بودجه برای 1MDB در طول نجیب زمان به عنوان نخست وزیر. گلدمن در یک توافق $3.9 میلیارد دلار حل و فصل از جمله $2.5 میلیارد دلار پول نقد در ازای همه آن اتهامات کاهش یافته است.

دادستان سوال ده ها تن از شاهدان در طول ماه برای ساخت یک مورد است که نشان نجیب را "فراگیر و مغرور" نقش SRC International Sdn bhd., سابق واحد 1MDB قاضی گفت: در ماه نوامبر. رهبر سابق شهادت بود که او در عمل در بهترین منافع کشور و مشورت دولت و 1MDB مدیران در هر مرحله از راه در حالی که وکلای او استدلال کرد که او گمراه شده است توسط دیگران از جمله سرمایه فراری کم تاک Jho.

حکم می آید دو سال پس از این اتهامات اعلام شده علیه نجیب که در آن زمان بوده است به خلع از قدرت در موجی از خشم عمومی بیش از 1MDB رسوایی و افزایش هزینه های زندگی. پس از آن دولت است که برای اولین بار به ارمغان آورد او را به کتاب شده است جایگزین نخست وزیر Muhyiddin یاسین دولت که شمارش در حمایت از یک حزب و یک بار به رهبری نجیب.

حامیان سابق مالزی, نخست وزیر, Najib Razak, شعار خارج از کوالالامپور دادگاه های پیچیده در جولای 28.

در این آزمایش تنها برای اولین بار از حداقل سه نفر که شامل نجیب که چهره دهها فساد و پول شویی اتهامات از جمله کسانی که در ارتباط میلیارد دلار خرید و فروش اوراق قرضه توسط رسوایی زده صندوق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن