سابق لاک پشت نقب زن Andy Thompson زاییده افکار از ESPN "آخرین رقص'

این مستند بود زاییده افکار Andy Thompson, دانشگاه مینه سوتا, بازیکن بسکتبال از 1979-82 که یکی از تولید کننده ا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

این مستند بود زاییده افکار Andy Thompson, دانشگاه مینه سوتا, بازیکن بسکتبال از 1979-82 که یکی از تولید کننده اجرایی. 10 دقیقه نشان می دهد نشان داده شده است بیش از پنج مستقیما روزهای یکشنبه تا اواسط ماه مه.

تامپسون سفر کمک کرده بود گاو ستاره گارد مایکل جردن پس از رشد توصیف برادرش سابق Gophers ستاره مرکز Mychal تامپسون و با داشتن دیرین ارتباط با سابق وایکینگ استار گسترده گیرنده احمد رشاد. Andy Thompson تا به حال برای اولین بار ملاقات رشاد زمانی که او دانشجوی سال دوم بود رو به جلو با Gophers در 1979-80 و بعد از آن بود که تولید کننده خود را برای 14 سال که Rashad شد شرکت میزبان برای "داخل مسائل" تلویزیون نشان می دهد در NBC.

"من مدیون بخشی از زندگی حرفه ای من به احمد گفت:" اندی, 61, معاون رئیس جمهور از توسعه در NBA سرگرمی.

اندی وارد شده بود در مینه سوتا در پاییز 1978 پس از انتقال از جنوب فلوریدا طولانی نیست پس از برادرش شده بود شماره 1 انتخاب کنید در NBA پیش نویس توسط پورتلند تریل بلیزرز. او redshirted فصل اول خود را قبل از به طور متوسط فقط 2.2 امتیاز بیش از سه بعدی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من از طرفداران بزرگ از Mychal و بنابراین من رفت و به بسیاری از دانشگاه مینه سوتا بسکتبال بازی زمانی که من برای وایکینگ ها" گفت: Rashad که بازی برای مینه سوتا از 1976-82. "(Andy) بود Mychal برادر کوچکتر پس آره من قطعا رفتن او را ملاقات کند."

رشاد و اندی مسیرهای عبور کند دوباره. او پس از بازی حرفه ای در فرانسه و فیلیپین اندی کردم یک کار در سال 1987 به عنوان یک دستیار تولید با NBA سرگرمی. پس از بازی بسکتبال و هنر عمده در مینه سوتا به او کمک کرد تا زمین را.

"این ازدواج مناسب دانستن این بازی و بازی بازی بسکتبال و پس از آن نیز داشتن یک چشم به می دانم که چه چیزی باعث می شود یک تصویر خوب" اندی گفت. "من بوم شد روی صفحه تلویزیون."

ستاره چین

اندی مشغول به کار راه خود را تا صفوف و در سال 1990 تولید کننده. بود که با او ملاقات دوباره با Rashad.

رشاد که تا به حال مشغول به کار در تلویزیون برای پنج سال در دوقلو رویا در حالی که هنوز بازی وایکینگ ها در زمان کار با NBC زمانی که او بازنشسته بعد از سال 1982 فصل است. وقتی NBC کردم NBA قرارداد با شروع فصل سال 1990-91, Rashad شد یک شرکت میزبان از "داخل چیزهای" با جولی موران و تامپسون نامگذاری شد نشان می دهد تولید.

رشاد در ضمن تبدیل شده بود دوستانه با اردن است. دو ملاقات در تابستان 1990 در سود بازی در لوس آنجلس بود که تلویزیونی NBC.

"ما آن را بلافاصله. ما آن را به عنوان دوستان" گفت: رشاد که در حال حاضر پایین خیابان زندگی می کند از اردن در ژوپیتر فلوریدا. "او از طرفداران فوتبال. ما اعداد رد و بدل شده و ما احتمالا در صحبت هر روز یا هر هفته پس از آن برای 30 سال است."

چون اندی خواهد بود کار بر روی ویژگی های مربوط به اردن, Rashad می خواستم آنها را برای دیدار با. رشاد که پس از آن نیز بود NBC NBA حاشیه گوینده آورده اندی به مایکل جردن رستوران در شیکاگو است.

"احمد تا به حال برای انجام یک داستان با مایکل در اتاق ویژه که او بنابراین او می تواند صرف شام و خوردن استیک توسط خود و یا با هم تیمی های خود و نمی توان مورد آزار و اذیت" اندی به یاد می آورد.

"آن '91, سال اول نشان می دهد و ما راه اندازی به انجام مصاحبه و احمد گفت: قبل از اینکه ما نورد, 'آیا شما می دانید که برادر خود را است?' و مایکل گفت: "نه" و (رشاد) گفت: "برادر خود است Mychal تامپسون.' من نمی دانستم که مایکل جردن واقعا تحسین برادر من Mychal."

اردن گفته اندی که زمانی که او یک نوجوان بود در ویلمینگتون, N. C. او در زمان توجه داشته باشید املای Mychal نام و چگونه باهاما بومی عینک دانه تمبر هندی گردنبند زمانی که او ایفا کرده است.

"او گفت که او تحسین او آنقدر او را تغییر املای نام خود را و او را به پوشیدن این puka پوسته دانه, دور گردن خود را زمانی که او یک بچه" اندی گفت. "و مادر خود را به نام او در املای نام خود را یک روز و می گوید:" چرا شما املای آن را در این راه؟' و او گفت: "من از طرفداران بزرگ از Mychal تامپسون و راه او اسم خود را به نام.'

"مادرش به او گفت," هی, من اهمیتی نمی دهند که او چگونه اسم خود را به نام اما شما طلسم نام راه ما گفت: شما به.' یک بار او به من گفت که داستان من متوجه شدم او احترام برادر من و ما فقط آن را ضربه. ... که در آن پیدایش رابطه ما آغاز شده است."

آخرین سوار

بیش از شش سال اندی دیدم اردن به طور منظم. تامپسون بخشی از خدمه که صرف هفت هفته 1992 المپیک "تیم رویایی" برای یک فیلم مستند است.

دو آمار آن را به خوبی که اردن اغلب می دهد اندی وقت اضافی در صورت درخواست او آن است. و آن را تمام شده چرا که اردن به یک فن از Mychal تامپسون.

"من تا به حال هیچ ایده مایکل حتی می دانستند که من حتی زمانی که من در لیگ با او گفت: Mychal که بازی در NBA از 1978-91 از جمله هفت فصل پس از اردن وارد لیگ در سال 1984. "اندی نیست به من بگویید که داستان حق دور اما او به من گفت سال بعد و من شوکه شده بود. من flattered.

"اما به دنبال بازگشت, که قطعا باز درب و ساخته مایکل بیشتر استقبال به اندی. من مطمئن ساخته شده است که مایکل آرامش بیشتری در اطراف اندی."

توسط 1997, بولز بود و موفق به کسب پنج نفر از هفت NBA عناوین و قرار بود برای دوم سه-ذغال سنگ نارس. با اردن شاید ورود خود را نهایی فصل سر مربی فیل جکسون در حال حاضر گفته شده است آن بود که آخرین بار او را در شیکاگو اندی به حال یک ایده است.

او رفت و به آدم نقره فعلی کمیسر NBA که به تازگی به نام رئیس جمهور NBA سرگرمی.

"(گاو نر) صعود کرده بود به این باور نکردنی تیم و مایکل این بود یاد player" اندی گفت. "بنابراین من فکر کردم این کامل است. مایکل کامل بازیکن برای یکی از این گذشته همه در سند چقدر عالی این حق رای دادن است و این بازیکن است و تنها راه ما می توانیم انجام دهیم این است که برای متقاعد کردن آنها به ما اجازه می دهد به جاسازی شده باشد با آنها برای کل سال است.' ... (نقره ای) عاشق این ایده."

نقره ای شروع به صحبت کردن به گاو مقامات. او به پاریس پرواز کرد که در آن گاو بازی, نمایشگاه بازی, برای متقاعد کردن جکسون و اردن به اجازه NBA, فیلم خدمه قطع با این تیم در کل فصل.

نقره ای تا به حال به یک توافق با اردن برای دریافت این پروژه به خارج از زمین. بعد از این همه فیلم ضرب گلوله کشته شده بود اردن را نهایی می گویند در مورد اینکه آیا مردم همیشه خواهد آن را ببینید.

اندی گفت: "نشئه" زمانی که این پروژه داده شد OK. پس از اندی, فیلمبرداری گرگ Winik و صدا مرد ماریو Porporino به دنبال گاو نر در طول فصل حضور در 72 بازی و بسیاری از شیوه های تیراندازی 500 ساعت فیلم. اندی شات در زمان با یک دوربین دوم.

"من شگفت زده شد چرا که این بی سابقه بود," اندی گفت. "هیچ تیمی تا به حال به ما داده هر نوع دسترسی مانند این به صورت روزانه. آن بود فقط خیلی بزرگه. منظورم این است که آنها ستاره های موسیقی راک از وقت خود را.

"این بیتلز بود به طوری که پس آنها را در اطراف یکی از بزرگترین تیم تا کنون و پس از آن پس در سراسر نمادین ترین بازیکن در تاریخ NBA, آره, من شگفت زده شد که آنها را خیلی راحت با ما و ما قادر به ضبط تقریبا همه چیز را که آنها انجام داد."

با Scottie Pippen و Dennis Rodman همچنین بازیگران خریداران برنده ششمین قهرمانی در آخرین شات دوم توسط اردن در بازی 6 نهایی برابر یوتا جاز. بازنشسته شد و پس از این فصل است.

در ضمن تمام فیلم هایی که تا به حال ضرب گلوله کشته شده بود دور نشستن و صبر کنید تا شروع به اردن را به تصویب خود را.

اردن بازگشت به بازی برای واشنگتن ویزاردز از 2001-03. در آن زمان اندی از او خواسته بسیاری از بار وقتی که او ممکن است خوب این فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

"آن را به عنوان یک شوخی در حال اجرا به دلیل هر زمان که ما می بینیم هر یک از دیگر به او می گویند," من می دانم آنچه شما در حال رفتن به بخواهید. من نمی دانم یا' " اندی گفت.

صبر نبود سرگرم کننده برای اندی.

"این قطعا خسته کننده در آغاز چون ما می خواستیم به این دلیل ما می دانستیم که ما تا به حال جام مقدس, مستند," او گفت:. "ما تا به حال یک کتاب داستان های باور نکردنی است."

همه روشن

چهار سال پیش اردن در نهایت به تصویب به انتشار فیلم. اندی هیجان زده شد زمانی که او این خبر در یک تماس تلفنی از Winik.

NBA ارائه تمام فیلم به تهیه کننده مایک Tollin و شرکت خود ماندالای رسانه های ورزشی که قرار دادن محصول نهایی با هم. اندی بود به شدت درگیر در این فرآیند اما ارائه راهنمایی در چه فیلم بهترین بود.

مصاحبه های متعددی انجام شد بیش از سال گذشته برای تکمیل این فیلم از 1997-98. Backstories در چهره های کلیدی که از فصل اضافه شد کارگردان Jason Hehir و همچنین به نظر می رسد در تمام اردن فصل گذشته با گاو نر.

این همه کار می کرد بهتر از Andy Thompson می تواند تصور است.

"من خیلی خدا را شکر که همه چیز کار نمی کند راه ما می خواستیم به اوایل," او گفت:. "سپس بازگشت آنها تنها نوشت: 90 دقیقه ای, دو دقیقه فیلم های مستند. در حال حاضر ما باید 10 ساعت است که شگفت انگیز است.

"حتی اگر من دیده ام این فیلم 100 بار این واقعیت است که با مصاحبه ها و راه آنها یکپارچه, فیلم قدیمی کامل. من فکر می کنم (Hehir) نمی توانست انجام یک کار بهتر است."

10-قسمت سری میلادی با قطعات 1 و 2 در مارس 19 و قطعات 3 و 4 در مارس 26. قطعات 5 و 6 نشان داده خواهد شد که یکشنبه شب و پس از نهایی چهار بخش در زیر دو روزهای یکشنبه.

"آخرین رقص" منتقل شد تا از یک برنامه ریزی ژوئن پخش هنگامی که این بیماری همه گیر کوروناویروس به حالت تعلیق در تمام رشته های ورزشی. آن را کشیده است عظیم و رتبه بندی و تبدیل شدن به بالاترین امتیاز مستند در ESPN تاریخ است.

"این یک تصمیم بزرگ برای نشان دادن آن را در حال حاضر و آن را قطعا تا به مخاطبان اسیر زیرا شما می دانید که مردم در حال رفتن به سازمان دیده بان در حال حاضر" رشاد گفت. "این بسیار خوب مستند و من فکر می کنم آن را بزرگ بدون توجه به زمانی که در آن نشان داده شد. مردم شانس را به مانند یک مگس روی دیوار و تماشای آنچه در آن همه چیز بود."

رشاد بود که به طور منظم با گاو در طول سلسله مصاحبه شد برای این مستند در تابستان گذشته در مشتری در همان زمان اردن شد. رشاد به تماشای تمام 10 قسمت از آن در اوایل سال جاری برخی با اردن است.

او گفت: وجود دارد هیچ شگفتی چون "من در آن زندگی می کردند."

زمانی که "آخرین رقص" عرضه در ESPN ماه گذشته رشاد در خیابان راه می رفت به اردن و آنها را با هم تماشا.

"ما نوشیدن کمی آب لیمو و ما تا به حال بسیاری از می خندد" رشاد گفت. "ما دودی سیگار برگ. این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده به تماشای آن را به دلیل آن را به ارمغان آورد بسیاری از خاطرات خنده دار با لباس ما بود و چگونه شیک ما فکر ما بودند."

رشاد است و تحسین کار Andy Thompson, که بخشی از یک تیم است که برنده امی برای 2013 NBA TV تولید "دکتر" داستان Julius Erving.

"اندی کاملا یکی از بهترین من تا کنون کار کرده برای" رشاد گفت. "او یک چشم بزرگ است و یک راه بسیار خوبی برای حمل خود را. ... اگر او تا به حال تا کنون ملاقات اردن (مستند) رخ نمی داد. اما این فقط یک شروع است. در طول زمان آنها را توسعه یک رابطه دوستانه و ساخته شده است که تمام تفاوت در جهان است."

در علاوه بر این به Rashad تولید در داخل "مسائل" از 1990-2004 اندی کار کرده است با او در تعدادی از پروژه های دیگر. او به Rashad مقدار زیادی از اعتبار برای تمام توصیه های او را فراهم کرده است به خصوص در روزهای اولیه از داخل "مسائل" زمانی که اندی یک تازه کار نسبی در حالی که Rashad بود و چاشنی در تلویزیون کار می کنند.

"من تنها سه سال به زندگی حرفه ای من (در سال 1990)," اندی گفت. "احمد واقعا به من آموخت که چگونه برای مدیریت یک شوت هم بزرگ است."

Mychal در حال حاضر رادیو تحلیلگر برای لیکرز بوده است تماشای این مستند در خانه اش در کالیفرنیا ساحل کالیفرنیا همراه با فرزندان خود Golden State Warriors کلی ستاره سابق NBA بازیکن Myc و بازیکن لیگ اصلی بیس بال Trayce.

"من بسیار افتخار می کنم و بسیار خوشحال برای دیدن اندی گرفتن برای به رسمیت شناختن کار خود را چرا که او بسیار با استعداد تهیه کننده" Mychal گفت. "من از تماشای آن مانند بقیه از ما, چون من می خواهم برای دیدن آن زندگی می کنند و نه آن خام است. و در حال حاضر من برای دیدن آنچه که اندی در مورد صحبت شد برای همه کسانی که سال ها در مورد آنچه که او کردم."

Andy شده است تماشای ESPN پخش با همسرش, سحر و کودکان مارکوس 19 و سیمون 18 در خانه خود در نیوجرسی. او را بدست هیجان از دیدن واکنش های خود را.

"تمام زندگی خود را, آنها شنیده ام در مورد این افسانه ای فیلم وجود داشت که از بزرگترین بازیکن و بزرگترین تیم تمام وقت," او گفت: "و آنها شنیده ام من بحث در مورد مایکل آنها شنیده ام من بحث در مورد پروژه و آنها هرگز آن را دیده و نه یک ثانیه از آن تا پخش در ESPN.

"بنابراین واقعیت این است که من قادر به اشتراک گذاشتن این با آنها در نهایت باعث می شود که همه چیز ارزشمند است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب