سابق فارگو رئیس پلیس استعفای پذیرفته نیست در آریزونا

مگنوس به نام "ماوریک برای هل دادن تغییرات تدریجی" توسط نیویورک تایمز بود رئیس فارگو پلیس از سال 1999 تا سال 20

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399

مگنوس به نام "ماوریک برای هل دادن تغییرات تدریجی" توسط نیویورک تایمز بود رئیس فارگو پلیس از سال 1999 تا سال 2006 زمانی که او به کالیفرنیا نقل مکان کرد. او به توسان در سال 2016.

در زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات شروع به دست آوردن شتاب در سراسر کشور مگنوس تبحر یک دنباله از جلو تفکر اصلاحات قضایی با جامعه محور, ممنوعیت در chokeholds و تیراندازی در حال حرکت وسایل نقلیه و اجرای سیاست هایی که پیشتر توسط پلیس و به طور کلی جرم و جنایت است.

مگنوس نیز اعتقاد بر این بود که برای اولین بار آشکارا همجنسگرا رئیس پلیس در کشور است که ازدواج کرده دیرین خود را شریک در 2014, Terrance چونگ مدیر برنامه ریزی و تحقیق و بررسی در آریزونا دادگاه عالی.

اما پس از آوریل در مرگ بازداشت کارلوس Adrian Ingram-لوپز, پخت و پز فارغ التحصیل مدرسه در توسان مگنوس ارائه استعفای خود گفت که او را بلافاصله تماشای بدن دوربین فیلم از این حادثه به عنوان در هر دپارتمان سیاست. این حادثه در محل "شروع از شدید ترین دوره COVID-19 همه گیر" مگنوس گفت:, و اضافه کرد که آن زمان بود و پر هرج و مرج که کمک به این بخش را عدم شفافیت برای نزدیک به دو ماه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"به عنوان رئیس من قبول مسئولیت این دو جدی اشتباه," مگنوس گفت: در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "اما من می دانم که با توجه به زمان ما در هر گونه اشتباه از این نوع ها با سوء ظن و منجر به عدم اعتماد به پلیس است."

Former Fargo Police Chief Chris Magnus. Forum file photo

سابق فارگو رئیس پلیس کریس مگنوس. فروم فایل عکس

استعفای خود را رد شد اما سه افسران دخیل در حادثه — هر دو سفید و سیاه و سفید پلیس — استعفا داد و پس از فیلم نشان داد که مهار 27 ساله Ingram-لوپز در حالی که او دست به دستبند و دروغ را برای حدود 12 دقیقه درخواست کمک و نوشیدن آب است.

توسان شهردار رجینا رومرو گفت: بهترین راه برای افتخار Ingram-لوپز حافظه بود و نه اجازه می دهد تا مگنوس به استعفا اما به گرد هم می آیند برای ساخت بهتر و بیشتر فقط جامعه است. ناتانیل Sigal ارشد مشاور برای توسان گفت: خانواده نیز ایستاده بود پشت نگه داشتن مگنوس به عنوان رئیس پلیس.

"توسط شهرستان منشور آن است که این شهر مدیر مسئولیت قبول استعفا و یا آتش گروه مدیران. پس از گوش دادن به بازخورد از همکاران من در شورای, من باور نمی کنم رئیس باید استعفا دهد" رومرو گفت: در آزادی مطبوعات.

"رئیس مگنوس آورده تفکر رو به جلو تغییرات توسان, اداره پلیس, سیاست ها و شیوه های آموزش و ساخته شده است روابط قوی با جامعه ما از او پیوست این گروه در سال 2016. در حال حاضر زمان برای با هم کار کنند و بازسازی اعتماد عمومی در اداره پلیس با افزایش شفافیت و حصول اطمینان از پاسخگویی و دوباره تصور چگونه ما با ارائه ایمنی به جامعه ما است. من مشتاقانه منتظر به کار با رئیس مگنوس برای انجام این اصلاحات است."

در طول یک شنبه کنفرانس مطبوعاتی Magnus گفت: Ingram-لوپز به حال "سطح بالایی از کوکائین در سیستم" و رفت به ایست قلبی. افسران تلاش برای احیای اما او درگذشت و در صحنه است. کیفری و اداری, تحقیقات اقدام بلافاصله پس از این حادثه و در نتیجه در هفته گذشته, او گفت:.

به پزشکی قانونی گزارش ذکر شده Ingram-لوپز علت مرگ به عنوان ناشناخته Magnus گفت.

"اما آن است که واقعا غیر مسئولانه و غیر منصفانه برای هر کسی که به این نتیجه که آقای Ingram بود به قتل توسط پلیس و یا که او 'درگذشت در دست پلیس,'" مگنوس گفت:, و اضافه کرد که او نیز خواسته اف بی آی برای بررسی این حادثه است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن