معاون سابق رئیس متهم فارگو پلیس 'ساخته شده در تعصب علیه مردم رنگ

تحت فشار از چشم رئیس خود را به حالت تعلیق در او. افسران همکار روشن او. برخی از سیاه و سفید زندگی توجه فعالان ت

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

تحت فشار از چشم رئیس خود را به حالت تعلیق در او. افسران همکار روشن او. برخی از سیاه و سفید زندگی توجه فعالان تقاضا اتهامات جنایی علیه او.

این همه آغاز شده و پس از Osmundson مخفی رفت این گزارش را بدون اجازه در 30 مه در طول فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید اعتراض و متعاقب آن در مرکز شهر شورش. او موفق به دریافت یک هفته تعلیق از فارگو اداره پلیس و او پس از آن استعفا داد چهار شنبه, ژوئن 4.

Osmundson یک معاون از سال 2006 می داند که او در حال بررسی برای "copaganda" و یا تصویر از او در حمایت از معترضان مسالمت آمیز در بعد از ظهر 30 مه در حالی که در مدرسه تنها به لباس در لباس شخصی و نفوذ تظاهر کنندگان' در رتبه بعد از آن شب.

"هر کس خواسته است برای سر من" Osmundson گفت. "Black Lives Matter می خواهد سر من و اداره پلیس در حال آمدن است از هم جدا. جامعه است که در داد و بیداد و ما نیاز به نگه داشتن شهر از سوزاندن پایین."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

31-سال کهنه کار پلیس است که در حال حاضر صحبت کردن در گفت:-اصطلاح "عمیق" است که تعصبات افسران پلیس منطقه باید نسبت به مردم از رنگ نیاز به تغییر.

با حدود 180 فارگو افسران پلیس متمرکز بر اجرای و تنها چهار در جامعه پلیس پول نیست که صرف عاقلانه, او گفت:. "ما سرمایه گذاری میلیون ها نفر به اجرای جنبه به نگه داشتن جرم و جنایت پایین اما فقط کمی برای به دست آوردن اعتماد از بچه های جوان. ما نیاز به تلنگر که" Osmundson گفت.

شهردار Tim Mahoney تماس گرفته شد برای اظهار نظر در این داستان اما او ارجاع مقاله به انتشار اخبار پرداختن سیاه زندگی توجه فعالان' درخواست برای بررسی مستقل از Osmundson را انجام. شهردار و مسئولان شهرستان همراه با پلیس بررسی خواهد شد هر گونه یافته های اطراف آن حوادث 30 مه با توجه به انتشار. چند پیام های تلفن به سمت چپ برای ارشد دیوید تاد شد, بازگشت نیست.

Claude Vyomuugu raises a fist at Fargo police headquarters on May 30 during the Fargo Marches for George Floyd protest. C.S. Hagen / The Forum

کلود Vyomuugu برد یک مشت در فارگو مقر پلیس در 30 مه در طول فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید اعتراض. C. S. هاگن / انجمن

'تغییر در قلب'

حدود 6:30 صبح روز فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید اعتراض Osmundson messaged رئیس تاد تشویق همه اجرای قانون به ماه مارس با و در حمایت از معترضان با توجه به متن پیام تصویر Osmundson به اشتراک گذاشته.

پس Osmundson استعفای از اداره پلیس گفت: "سعی شده است به یاد بگیرند که چگونه تعصب ممکن است تحت تاثیر پلیس در واکنش به اعتراض و شورش و او گفت منحنی یادگیری شیب دار است.

او ملاقات با زندگی مهم سازمان در بعد از ظهر یکشنبه 7 ژوئن. او دعوت افراد دیگر درگیر در اعتراض به خانه خود را به بحث و پاسخ به سوالات. او بیرون آمده و علنا در رسانه های اجتماعی گفت: او می خواهد به حق اشتباهات از نزدیک به سه دهه از پلیس.

قبل از مه 30, اما, Osmundson اذعان می کند او را دوست نداشتند khezri مدنی و فعال حقوق NFL quarterback گرفتن زانو هنگام سرود ملی. به اعتقاد او سیاه و سفید زندگی می کند مهم بود "جرایم سازمان یافته است." او فکر کرد که اکثر آمریکایی های بومی بودند drunks که در زمان سزاوار یک پیچ و تاب و اضافی بر روی دستبند, او گفت:.

"ما ریشه دوانده در تعصب و پروفایل. حتی امروز اگر من کشیدن و من 30 ساله مرد سفید پوست در یک سدان با چهار لاستیک ماشین من فکر نمی کنم هر چیزی از آن را. من یک بلوک بیشتر و من می بینم یک مرد سیاه و سفید در یک کادیلاک با چهار لاستیک جدید من تعجب می کنم 'که در آن او سرقت آن؟" Osmundson گفت.

"این یک ساخته شده است در تعصب. و من درمان نمی شود هر مادری آمریکایی به درستی یا" او گفت:.

او گفت: به این دلیل او نمی صحبت کردن در برابر تعصب در فارگو اداره پلیس قبل از اینکه استعفای خود را به دلیل رتبه-و-ساختار فایل ساخته شده را به اجرای قانون است. ما "اساسا روت نیست برای شکستن از رتبه و فایل تا کنون," او گفت:.

Osmundson گفت که او سقوط طعمه به تعصب چرا که به عنوان یک افسر پلیس او را دیدم خیلی از سمت تیره تر از زندگی است.

او گفت که او تا به حال یک آزمون روانی 31 سال پیش زمانی که او عضو نیروی پلیس اما یکی از. Rookie اواخر شیفت شب همراه با overexposure به مجرمان القا نامتعادل دیدگاه در بسیاری از افسران پلیس, او گفت:.

"روح ما است که یک بار عاشق شدن سخت" Osmundson گفت. "ما نیاز به تعادل کسانی که فعل و انفعالات پس از آن ما می تواند به حفظ صلح افسران در طول حرفه خود و سپس آنها را ندارد دیرینه تعصبات نسبت به مردم از رنگ است."

"من را درک نمی کنند تا زمانی که این آخر هفته. در اعتراض شروع کردم به دیدن Kaepernick کشباف که زمانی که من گفت که زانو را تا به حال هیچ چیزی برای انجام با درک چوین," Osmundson گفت: با اشاره به مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه قبل از او درگذشت.

Osmundson دختر Nichole توصیف تغییرات او در دیده پدر او در یک Facebook post.

"من او را دیده اعتراف به گذشته خود تعصبات. من او را دیده مایل به صدای این درک جدید با وجود واکنش. بسیاری از ما هرگز جرات گفتن "من اشتباه بود' اما من شاهد او این کار را هر. تک. بعد" او نوشت.

"برای کسانی از شما سوال اگر واقعی است من امیدوارم که شما همچنان به داشتن خانواده را پاسخگو باشد. برای کسانی از شما که نمی فهمم تغییر در قلب و یا فکر می کنم این یک خیانت پلیس, من امیدوارم که شما ادامه خواهد داد برای گوش دادن و یادگیری از دیگران است. من امیدوارم که شما را هم به گوش قلب پدرم. مراقبت از اجرای قانون و تحقق پلیس اصلاحات مورد نیاز نیست قطبی متضاد."

Claude Vyomuugu listens while friends speak to former Deputy Chief Todd Osmundson Sunday, June 7, about systemic racism. C.S. Hagen / The Forum

کلود Vyomuugu گوش در حالی که دوستان صحبت می کنند به معاون سابق رئیس تاد Osmundson یکشنبه, ژوئن 7, در مورد نژادپرستی نظاممند. C. S. هاگن / انجمن

اعتراض در ایستگاه پلیس

زمانی که Osmundson برای اولین بار شنیده معترضان راهپیمایی به سوی فارگو مقر پلیس در 25 خیابان و خیابان اول شمالی او فکر کرد که او می دانست آنچه که آنها می خواستند او گفت:. تصاویر معترضان به آتش زدن مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه بودند تازه در ذهن خود را از روز قبل.

"من در رابطه با صلح آمیز مارس (در فارگو) هنگامی که آن را متوقف و تبدیل شدن به یک راهپیمایی و تبدیل به یک اعتراض در مقابل اداره پلیس. سپس هر افسر فکر آن را 'سوزاندن اداره پلیس را" Osmundson گفت.

آماده برای 300 معترضان را هزاران نفر که نشان داد تا شگفت زده بخش, او گفت:. "ما را درک نمی کنند. چرا شما در راهپیمایی فارگو? برو مارس در مینیاپولیس."

هنگامی که معترضان وارد مقر او برداشت دوربین برای عکاسی جمعیت, اما زمانی که او با تمرکز لنز او را دیدم چهره او می دانست که: دختر خود را به دوستان.

In the background, then deputy chief Todd Osmundson holds up a sign with protesters May 30 in front of Fargo police headquarters, 105 25th St. N. C.S. Hagen / The Forum

در پس زمینه پس از آن معاون رئیس تاد Osmundson نگه می دارد تا نشانه با معترضان در 30 مه در مقابل فارگو پلیس ستاد 105 25 سنت N. C. S. هاگن / انجمن

"و من فکر کردم چرا این بچه ها اینجا و عصبانی در اداره پلیس?' دختر من تا به حال دوستان در خارج وجود دارد. شما باید به درک من آموزش پلیس به من آموخت به این باور است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم بود جرم و جنایت سازمان یافته" Osmundson گفت.

چیزی شکست در داخل او را زمانی که او متوجه شد که او را درک نمی کنند چه اتفاقی می افتد, او گفت:. او را دیدم یک نشانه موافقت خود را با "یک نژاد به نژاد بشر" و شروع به پریدن کرد بر روی یک پلت فرم های بتنی برای نگهداری آن بالا است.

"دختران من به من آموخت که زندگی مهم زندگی خود مهم است اما ما باید یک ممتاز زندگی است. Black lives matter چرا که آنها آنهایی که تا به حال تمام بی عدالتی است. من در حال حاضر می گویند سیاه و سفید زندگی می کند و ماده دریغ نکنید. من آن را دریافت کنید. اما قبل از اینکه هیچ کس به من گفت که و به همین دلیل است که من مایل به از دست دادن کار من," او گفت:.

"اما من آرزو می کنم من تا به حال برداشت Black Lives Matter ثبت نام. من انجام دهد."

Former Deputy Chief Todd Osmundson describes the imbalance created by local police agencies focused more on enforcement than the community. C.S. Hagen / The Forum

معاون سابق رئیس تاد Osmundson توصیف عدم تعادل ایجاد شده توسط پلیس محلی سازمان ها با تمرکز بیشتر در اجرای از جامعه است. C. S. هاگن / انجمن

'آنها رفته اند خانه'

نشسته در اطراف Osmundson را در جدول اتاق ناهار خوری در روز یکشنبه خود را دوست کلود Vyomuugu و دیگران — همه جوان همه و همه Fargoans — با دقت گوش قبل از پرسیدن سوال.

Vyomuugu توضیح داد که چرا ممکن است 30 شورش هرگز نباید اتفاق می افتاد.

نگاهی به سابقه طولانی دهها اضافه کردن یک خط زد و خورد با پلیس ضد شورش برگزاری باتوم و تیراندازی و گاز اشک آور و اجرای قانون و حضور به تنهایی تحریک Vyomuugu گفت.

"من به افسران گفت: آن روز آرام ماندن و مردم به خانه خواهد رفت. افسران آنهایی قرار دادن خشم به مردم" Vyomuugu گفت.

"من در خارج وجود دارد برای محافظت از جان و اموال" Osmundson گفت: از تصمیم خود برای رفتن undercover. او تغییر لباس خود را به لباس غیر نظامی قبل از 1 p. m. "من می خواستم برای یادگیری بیشتر. من بیرون رفت و در آنجا به عنوان (اطلاعات عمومی افسر) به مطمئن شوید که مردم آن را اجرا کنید."

Osmundson گفت: او هشدار حادثه فرماندهان که او راهپیمایی مخفی با معترضان به عنوان اوایل به عنوان 2:22 بعد از ظهر "به عنوان معاون رئیس من رایگان برای تصمیم گیری کرده اند و برای 15 سال," او گفت:.

Osmundson معتقد است شورش مانع شده اند می تواند. "اگر ما تا به حال شده است وجود دارد شخصا درگیر شدن (معترضان) آنها را به خانه رفته است."

"هجده نفر بازداشت" Osmundson گفت. "من می خواهم به آنها را بپرسید که آیا تا به حال آزار یک افسر پلیس و یا پرتاب یک سنگ مانند که قبل از ؟ من فکر نمی کنم همه کسانی که مردم تا به حال راه اندازی یک سنگ در یک افسر قبل از."

"مشکل این است که پلیس خیلی احساس ما قرار است به جامعه, اما ما در نهایت پلیس و ما به شما بگویم چه کاری انجام دهید چون ما می دانیم که چه چیزی بهترین است. اما من متعهد به رفع آن" Osmundson گفت.

"من آنها را برای 31 سال و من آنها را و آنها فوق العاده, اما آنها نادان و در حال حاضر آنها نیاز به تحصیل شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب